Gönderen Konu: Tivicay mide ağrısı  (Okunma sayısı 1284 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mertulus

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 7
Tivicay mide ağrısı
« : Nisan 05, 2018, 12:25:02 ÖS »
Merhaba, 4 aydır edurant tivicay kullanıyorum. Hafif mide ağrım olmuştu ama 2 haftadir dayanilmaz mide ağrısı çekiyorum. Sanırım gaz sancısı gibi tam olarak nasil bir ağrı tarif edeniyorum daha önce hiç gaz problemi yada mide ağrısı yaşamamıştım. Tivicay kullanıp bu tarz şikayeti olan varmi?  İnanin 2 haftadir dünyam zindan hiç birşey yapamaz oldum. Bu ilaclara da yeni gectim 5 yilldir truvada stocrin kullaniyordum. Sizce yeniden ilaclari degistirmek mantiklimi yoksa mide agrilarima dayanmayami calismaliyim.

Hiv ve Aids

Tivicay mide ağrısı
« : Nisan 05, 2018, 12:25:02 ÖS »

TransBeril

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 873
  • Arınmıs Aklanmıs
Ynt: Tivicay mide ağrısı
« Yanıtla #1 : Nisan 05, 2018, 12:31:24 ÖS »
Geçmiş olsun, tivicay etken maddesinin şişkinlik yan etkisi mevcut ama rahatsızlık boyutunda ise doktorunuzla konuşun mutlaka.. Tek tablet rejimine neden geçirmedi sizi onuda bi danışın bence.. Ben triumeq kullanıyorum, tivicay de ki etken madde bu ilaçtada var. Özellikle yemeklerden sonra karnım tef gibi oluyo ama ağrı sancı olmuyo..
Su gibi berrak yeni bi hayat.

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6314
Ynt: Tivicay mide ağrısı
« Yanıtla #2 : Nisan 05, 2018, 03:48:26 ÖS »
Doktora gitmelisin ve şikayetlerin için ultrason, gerekirse endoskopi/kolonoskopi ile bakılmalı. Bu sayede mide mi barsak mı karaciğer mi safra kesesinde taş mı nedir bu ağrının sebebi ve ne yapılabilir, ona göre karar verilebilir. Genel cerrah bakar anlattığın duruma.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

Hiv ve Aids

Ynt: Tivicay mide ağrısı
« Yanıtla #2 : Nisan 05, 2018, 03:48:26 ÖS »

Darkeo

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 106
Ynt: Tivicay mide ağrısı
« Yanıtla #3 : Nisan 05, 2018, 07:39:31 ÖS »
Ben de 3 ay önce kaletradan tivicaye geçtim. Eski sorunlarım ishal halsizlik vs hepsi düzeldi. Kişiye göre değişiyor ilaç etkileri. Mide ağrısı inatçı ve geçmiyorsa sadece ilaçtan kaynaklanıyor diyemezsin mutlaka doktora gidip kontrol yaptır. Benzer durumu ben de yaşamıştım ilaçlarla alakası yoktu. Altta yatan başka bi hastalık olabiliyor

kbrslm

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 129
Ynt: Tivicay mide ağrısı
« Yanıtla #4 : Nisan 05, 2018, 08:50:43 ÖS »
merhaba @mertulus bende tivicay ve hivent kullanıyorum bende karın ağrısı çok oluyo ya yemekten önce sonra genelde oluyo aç tok agrı yapio

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
1 Yanıt
1538 Gösterim
Son İleti Kasım 25, 2017, 08:45:48 ÖS
Gönderen: Mavera
2 Yanıt
1725 Gösterim
Son İleti Temmuz 07, 2018, 09:31:07 ÖÖ
Gönderen: Mavera
1 Yanıt
2127 Gösterim
Son İleti Ağustos 22, 2018, 10:11:56 ÖÖ
Gönderen: Mavera
0 Yanıt
2170 Gösterim
Son İleti Kasım 05, 2018, 11:57:58 ÖÖ
Gönderen: çaçaron
6 Yanıt
1428 Gösterim
Son İleti Ekim 30, 2019, 02:59:42 ÖÖ
Gönderen: Sevinceguzel