Gönderen Konu: Mide Ağrısı -HVENT/TIVICAY ETKİLEŞİMİ  (Okunma sayısı 1542 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

samemavi35

  • Ziyaretçi
Mide Ağrısı -HVENT/TIVICAY ETKİLEŞİMİ
« : Kasım 25, 2017, 06:33:55 ÖS »
Merhaba Tedavi olduğum merkezdeki arkadaşım için yazıyorum. Tivicay ve Hıvent kullanıyormuş.Mide ağrısı için etkileşmeyen bir ilaç önerebilirmisiniz?

Hiv ve Aids

Mide Ağrısı -HVENT/TIVICAY ETKİLEŞİMİ
« : Kasım 25, 2017, 06:33:55 ÖS »

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6314
Ynt: Mide Ağrısı -HVENT/TIVICAY ETKİLEŞİMİ
« Yanıtla #1 : Kasım 25, 2017, 08:45:48 ÖS »
Sabah aç karnına lansor alabilir. İlacını daha sonra içiyorsa sorun olmaz. Stribild ile lansor kullandıım ben de ama lansor u sabah uyanır uyanmaz. Stribildi akşam yemeği ile birlikte. Arada vakit olması gene de iyi.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
3 Yanıt
1866 Gösterim
Son İleti Ocak 12, 2019, 07:41:24 ÖS
Gönderen: Snowyhill
4 Yanıt
1846 Gösterim
Son İleti Ekim 08, 2019, 05:28:54 ÖS
Gönderen: Karmasik
2 Yanıt
1916 Gösterim
Son İleti Şubat 25, 2019, 12:42:44 ÖÖ
Gönderen: Yeniden_Başlasın
6 Yanıt
2238 Gösterim
Son İleti Mart 16, 2019, 01:50:08 ÖS
Gönderen: tunning153
7 Yanıt
1893 Gösterim
Son İleti Eylül 17, 2019, 07:19:13 ÖS
Gönderen: Sevinceguzel