Gönderen Konu: Kaşıntı  (Okunma sayısı 1022 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Yeni Bir Hayat

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 768
Kaşıntı
« : Mart 28, 2022, 09:35:13 ÖS »
Arkadaşlar selam, nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Beni soracak olursanız ben de iyiyim. Lakin ufacık bir sorum var.

Bir süredir bende akşamları özellikle başımın arka tarafı olmak üzere bir kaşınma durumum var. Bazen bacaklarımda ya da yanaklarımda ya da başka yerlerimde de olabiliyor.

Bu tip kaşınma sorunları yaşayan başka abim ablam kardeşim var mıdır acaba? Bana özgü bir şey mi bu?

Hepinize tekrardan selamlar..

Hiv ve Aids

Kaşıntı
« : Mart 28, 2022, 09:35:13 ÖS »

Ferhat

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 77
Ynt: Kaşıntı
« Yanıtla #1 : Mart 29, 2022, 02:28:12 ÖÖ »
Selam @Yeni Bir Hayat ,

Bahsettiğin tür kaşınma bende de oluyor. Belirli bir yerde küme şeklinde değil de, bir tane veya iki, sanki sinek ısırmış gibi ama daha küçük, tatlı kaşınmalı bir şey. Fazla kaşıyınca kanıyor hatta. Yanakta, kolda olabiliyor. Sanırım sende de seboreik dermatit vardı, belki ona bağlı bir durumdur.
15.10.2021 Anti HIV: Pozitif
19.10.2021 RNA: 32.463.341 | CD4: 64
08.11.2021 Biktarvy başlandı.
15.12.2021 RNA 4.983 | CD4: 350
11.01.2022 RNA 1.660 | CD4: 290
22.03.2022 RNA 465   | CD4: 273

Yeni Bir Hayat

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 768
Ynt: Kaşıntı
« Yanıtla #2 : Mart 29, 2022, 11:03:54 ÖS »
Selam @Yeni Bir Hayat ,

Bahsettiğin tür kaşınma bende de oluyor. Belirli bir yerde küme şeklinde değil de, bir tane veya iki, sanki sinek ısırmış gibi ama daha küçük, tatlı kaşınmalı bir şey. Fazla kaşıyınca kanıyor hatta. Yanakta, kolda olabiliyor. Sanırım sende de seboreik dermatit vardı, belki ona bağlı bir durumdur.

Selam. Bence ilaç yapıyor bunu.

İlaçların kaşıntı yan etkisi var sanırımZ

Hiv ve Aids

Ynt: Kaşıntı
« Yanıtla #2 : Mart 29, 2022, 11:03:54 ÖS »

tilia

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 98
Ynt: Kaşıntı
« Yanıtla #3 : Mart 30, 2022, 12:31:32 ÖÖ »
Merhaba,

Ben biktarvyi kullanmaya başladığım ilk günler aşırı kaşıntı yaptı ama herhangi bir döküntü falan olmadı. Doktorum ilacı değiştirmek istemedi bu nedenle antihistemik alerji ilacı verdi onla birlikte kullandığımda sorun olmadı. Sonra alerji ilacını kestim şu an kaşıntı yapmıyor. Antihistemik tabletlerle durumu gözlemleyebilirsiniz. Tabii ki doktorunuza danışarak.

Ferhat

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 77
Ynt: Kaşıntı
« Yanıtla #4 : Mart 30, 2022, 01:17:04 ÖÖ »
ben bugün bir sorarım. Bic'in kaşıntı etkisi olabilir veya rastlantı da olabilir. İlk aşamalardaki büyük savaşın yansımaları da olabilir ki bağışıklık sisteminin ilk ve en önemli halkası cilt. Doktorun yorumunu yazarım buraya. Umarım unutmam sormayı :)
15.10.2021 Anti HIV: Pozitif
19.10.2021 RNA: 32.463.341 | CD4: 64
08.11.2021 Biktarvy başlandı.
15.12.2021 RNA 4.983 | CD4: 350
11.01.2022 RNA 1.660 | CD4: 290
22.03.2022 RNA 465   | CD4: 273