Gönderen Konu: İlk ilacımı aldım  (Okunma sayısı 2683 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Umud

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 174
İlk ilacımı aldım
« : Temmuz 29, 2017, 05:29:11 ÖS »
Dün akşam ilk ilacımı içtim. Herhangi bir yan etki yaşamadım yani  klavuzda yazan bir etki yaşamadım en azından. Fakat ilaç aldıktan 2 saat sonra molluskum veya hpv bilemiyorum ikiside olabilir demişti doktor lezyonlarını yaktırdığım genital bölgemde bir yanma ve içten içe bir kaşıntı yaşadım. Sabah 6 ,ya kadarda devam etti. O zamana kadar uyuyamadım. Hafifler gibi olunca sızmışım artık. Neden böyle birşey oldu anlam veremedim. İlk aklıma gelen şey baskılanan bağışıklığın ortadan kalkmasıyla vücudum deri altındaki virüse karşı savunmaya geçti ve reaksiyon gerçekleşti. İkinci bir ihtimal cd4 oranım önce bir düşüşe geçti ilaç alımı sonrası bunu fırsat bilen hpv veya molluscum virüsü daha agresif olmaya başladı. Onlarda vücudun bağışıklığına göre değişiklik gösterilebiliyor çünki bilemiyorum.  Bugün ikinci dozu alıcam şuan hafif bir kaşıntı kaldı. Onun dışında ilaçla alakalı bir yan etki yaşamadım çok şükür umarımda yaşamam.

Hiv ve Aids

İlk ilacımı aldım
« : Temmuz 29, 2017, 05:29:11 ÖS »

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6314
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #1 : Temmuz 29, 2017, 08:30:44 ÖS »
İlacı almandan 2 saat sonra hemen bağışıklığın toparlanmaya başlamaz, ilaçlarımız etkili ama o kadar da değil. Allerjik yan etki olabilir, takip etmelisin ciddi devam ederse mutlaka doktoruna danış.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

Umud

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 174
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #2 : Temmuz 29, 2017, 08:56:01 ÖS »
Bende alerjik olabileceğini düşünmüştüm fakat vücudumun başka hiçbiryerinde olmadı. İkinci dozuda aldım şimdilik sıkıntı yok baya hafifledi.

Hiv ve Aids

Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #2 : Temmuz 29, 2017, 08:56:01 ÖS »

hikaye1111

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 216
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #3 : Kasım 20, 2017, 10:05:21 ÖÖ »
merhaba umut

ben de  2 gün oldu genvoya ilaci kullanmaya başladım  ..bende de aynı durum var    genital bölgesi yanva ve  kaşınma gibi

şuan bilmiyorum  ilaci devam mi etsem yada nasıl yapsam  ?
geçmiş olsun

uzaklara

  • Üye
  • *
  • İleti: 45
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #4 : Kasım 20, 2017, 11:10:06 ÖÖ »
Öncelikle geçmiş olsun. Umarım tedavinde hızla başarılı sonuçlar alırsın.

ilk gün, 1 tane alınan ilaçla doğabilecek yan etki mide veya sindirim ile alakalı olabilir diye düşünüyorum. Onlar yoksa ilk gün hissettiklerin ilaç yan etkisi değildir. Psikolojik olabilir, herhangi başka sebeplere bağlı şeyler olabilir. Tabi sen gözlemlemeye devam et ve gerekirse doktoruna danış.

hikaye1111

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 216
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #5 : Kasım 20, 2017, 11:20:47 ÖÖ »
merhaba umut

ben de  2 gün oldu genvoya ilaci kullanmaya başladım  ..bende de aynı durum var    genital bölgesi yanva ve  kaşınma gibi

şuan bilmiyorum  ilaci devam mi etsem yada nasıl yapsam  ?
Öncelikle geçmiş olsun. Umarım tedavinde hızla başarılı sonuçlar alırsın.

ilk gün, 1 tane alınan ilaçla doğabilecek yan etki mide veya sindirim ile alakalı olabilir diye düşünüyorum. Onlar yoksa ilk gün hissettiklerin ilaç yan etkisi değildir. Psikolojik olabilir, herhangi başka sebeplere bağlı şeyler olabilir. Tabi sen gözlemlemeye devam et ve gerekirse doktoruna danış.


çok teşekkür ederim    zaten doktoru aradım  öğlenden sonra gidiyorum

öyle mide bolantı vs gibi hiç bir şey yok  o kadar enerjiliyim     ama sadice  çok acı bir yanma var  hemde  çok küçük bir yerde ..
düşündümde kötü olurum  hiç düşünmesem  geçiyor   ama genital bölge içeride  bir haraket var   sanki bir şeyler  yuruyor gibi



geçmiş olsun

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6314
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #6 : Kasım 20, 2017, 12:29:21 ÖS »
Yürüyen şeyler hissediyorsan cildiye görsün parazit olabilir (uyuz, kasık biti, vs)
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

Umud

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 174
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #7 : Kasım 20, 2017, 05:05:34 ÖS »
Benimki tahmin ettiğim gibi hpv kaynaklıydı. İlk ilaç aldığım günün gecesi genital bölgemde inanılmaz bir kaşıntı yaşadım bir hafta sonra farkettimki kriyoyla yaktırdığım siğiller tekrardan nüksetmiş o gece onun yangısıymış. İlk ilaç kullanımında vücutta nasıl bir değişim olduysa bağışıklık hızla düşüp tekrar normal seviyeleremi geldi artık bilmiyorum o gece hpv virüsçükleri uygun ortam bulmuş kendine ve hızla yayılmış.

hikaye1111

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 216
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #8 : Kasım 21, 2017, 11:20:15 ÖÖ »
Benimki tahmin ettiğim gibi hpv kaynaklıydı. İlk ilaç aldığım günün gecesi genital bölgemde inanılmaz bir kaşıntı yaşadım bir hafta sonra farkettimki kriyoyla yaktırdığım siğiller tekrardan nüksetmiş o gece onun yangısıymış. İlk ilaç kullanımında vücutta nasıl bir değişim olduysa bağışıklık hızla düşüp tekrar normal seviyeleremi geldi artık bilmiyorum o gece hpv virüsçükleri uygun ortam bulmuş kendine ve hızla yayılmış.

merhaba umud 

bilgi için çok teşekkür ederim .
ben dun doktora gittim ve  cildiye ye gönderdi baktı  şunu söyledi hiç bir şey yok hem ilac ile hiç bir alakası yok 
hem ilacın yanetkisi okadar hızlı olmuyor  ilaca devam et ve 10 gun bekle aynı durum olsa tekrar gel dedi ..
dun öğlenden sonra ialc kullandım ama hiç bir şey olmadı hemde  çok iyi uyumuşum .
kabuta görmedim  ..demek senin söylediğn gibi belki HPV virüsü olabilir  çunku hareketli  olduğunu his ediyordum ..
şuan keçti  ...  çok şukurler 

geçmiş olsun

Susam009

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 13
  • Hıv pozitif arkadaşlıklar
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #9 : Şubat 04, 2018, 08:06:16 ÖS »
@Umud Dostum çok geçmiş olsun.Alerjik reaksiyon şekillenmiş olabilir ama sen hemen hekiminle görüş ve anlat en doğru Bilgiyi hekim verir

iss

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1622
Ynt: İlk ilacımı aldım
« Yanıtla #10 : Şubat 04, 2018, 08:31:13 ÖS »
@Umud Dostum çok geçmiş olsun.Alerjik reaksiyon şekillenmiş olabilir ama sen hemen hekiminle görüş ve anlat en doğru Bilgiyi hekim verir
@Susam009  tüm forumu inceliyorsun bunu anlıyorum ama adam kasımın 20 sinde yazmış iletiyi. 2 aydır alerjik reaksiyon yaşıyor ve senin dr a git demeni beklemiyordur öyle değilmi? Lütfen güncel konular hakkında konuşalım
Sakladığın sır senin esirindir.
Açığa vurursan sen onun esiri olursun.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
10 Yanıt
2411 Gösterim
Son İleti Mart 19, 2017, 04:55:57 ÖS
Gönderen: Hope
8 Yanıt
2019 Gösterim
Son İleti Ocak 06, 2019, 07:27:58 ÖS
Gönderen: Angelowic
2 Yanıt
1467 Gösterim
Son İleti Haziran 18, 2019, 08:18:46 ÖÖ
Gönderen: Mavera
2 Yanıt
2657 Gösterim
Son İleti Haziran 29, 2019, 09:16:10 ÖS
Gönderen: turuncu
5 Yanıt
1134 Gösterim
Son İleti Ekim 25, 2019, 11:01:07 ÖS
Gönderen: Yeniden_Başlasın