Gönderen Konu: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?  (Okunma sayısı 1330 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Yeni Bir Hayat

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 768
İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« : Ekim 18, 2021, 04:40:28 ÖS »
Arkadaşlar merhaba, 2 aylık tanıyım.

Tivicay ve Epivir kullanıyorum.

Şunu merak ediyorum, ilacımızı bir gün kazara bir doz atlarsak ne olur? Yani salı içtin, çarşamba dozunu unuttun, Perşembe ve sonrasındaki günler devam ettin..

Hiv ve Aids

İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« : Ekim 18, 2021, 04:40:28 ÖS »

ZEYTİN

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 700
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #1 : Ekim 18, 2021, 06:06:23 ÖS »
Hiçbirşey olmaz
Yeni tanısın rna megatif hızlı olman için megatif olana dek atlamamaya gayret etmk laxım
Devam

Maximo

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 327
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #2 : Ekim 18, 2021, 08:06:32 ÖS »
Arkadaşlar merhaba, 2 aylık tanıyım.

Tivicay ve Epivir kullanıyorum.

Şunu merak ediyorum, ilacımızı bir gün kazara bir doz atlarsak ne olur? Yani salı içtin, çarşamba dozunu unuttun, Perşembe ve sonrasındaki günler devam ettin..

Belirlenemeyense virus sizde (RNA negatif), arada hap kacirmak sorun teskil etmez. Ayda 1-2 hapa kadar esnek tutarlar. Bence fazlasinda da birsey olmaz, ama tip dunyasinin gorusu ayda 1-2 hap kacirmak OK, fazlasi risk seklinde.
« Son Düzenleme: Ekim 18, 2021, 08:07:32 ÖS Gönderen: Maximo »

Hiv ve Aids

Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #2 : Ekim 18, 2021, 08:06:32 ÖS »

mucizelereinan

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 356
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #3 : Ekim 18, 2021, 08:59:41 ÖS »
Arkadaşlar merhaba, 2 aylık tanıyım.

Tivicay ve Epivir kullanıyorum.

Şunu merak ediyorum, ilacımızı bir gün kazara bir doz atlarsak ne olur? Yani salı içtin, çarşamba dozunu unuttun, Perşembe ve sonrasındaki günler devam ettin..

Merhaba;
Burada 18 saat kuralı var. Dozunu almayı unuttuysan ve normalde aldığın saatten sonraki 18 saat içinde hatırladıysan hemen alıp sonraki dozları da normal saatinde almaya devam etmen gerekiyor. Ama normalde aldığın saat ile unuttuğunu hatırladığın an arasında 18 saatten fazla zaman geçmişse almaman gerekiyor.
1 günlük unutmadan bir şey olmaz ama bunu tekrar ettirmemekte fayda var.

hk

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 920
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #4 : Ekim 18, 2021, 09:49:54 ÖS »
İlaci aksatmak hic iyi bir sey degil.
Ama bir günlük unutma  sana problem olusturmaz, lakin bunu tekrarlamak icin bir yol bulmalisin

Yeni Bir Hayat

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 768
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #5 : Ekim 18, 2021, 11:19:46 ÖS »
Arkadaşlar cevaplar için hepinize teşekkür ederim.

@ZEYTİN @Maximo 21 günlük tedavi sonrasında yaptığım ilk kontrolümde RNA değerim 157 çıkmıştı, onun üzerinden 35 gün falan daha geçti, muhtemelen daha da düşmüştür RNA şu an ama bir sonraki kontrolüm gelecek ay olduğu için bugünkü rna miktarımı bilmiyorum tabi.

@mucizelereinan @hk evet dikkat etmek gerekiyor, çok haklısınız, teşekkür ederim. Ama şu anlık kafaya takacağım, panik yapacağım bir durum yok sanırım, değil mi?

thepose

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 233
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #6 : Ekim 19, 2021, 07:44:19 ÖÖ »
Ben 10 saat atladım. Unuttum içmeyi ateşim çıktı sonra ilacımı işyerinde geri saydım icmemisim o an hemen içtim .Ateşinde 3-4 ,saat sonra düştü neden oldu böyle bende anlamamıştım.

never_give_up

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 75
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #7 : Ekim 19, 2021, 11:36:30 ÖÖ »
@thepose hiv grip gibi iki günde insanı hasta eden birşey değil ki benim hastalanmam 10 yılı buldu :D sende 10 saatte ateşim çıktı demişsin komik takmayın bunlara öyle bişey olamazzzzzzz zamanında al ve geç thepose

gokhan1234

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 415
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #8 : Ekim 19, 2021, 01:45:42 ÖS »
@never_give_up 10 yıl ilaç içmeden mi takıldın 😬

Citoss

  • Üye
  • *
  • İleti: 23
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #9 : Ekim 19, 2021, 11:22:19 ÖS »
Ilaci 1 gun atlarsan buyuk ihtimal  rna  oynar..yada cd4 düşer.. saatinde icmeyi unutursan aklına geldigi an ic.. ve diğer günler herzamanki   saatinde almaya devam et...

Onursay

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 148
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #10 : Ekim 20, 2021, 09:12:03 ÖÖ »
@never_give_up 10 yıl ilaç içmeden mi takıldın 😬
  evet ya cok şaşırdım

never_give_up

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 75
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #11 : Ekim 20, 2021, 03:42:03 ÖS »
@gokhan1234 haha aynen anca 10 yılda belirti verdi ama tam verdi :S son evreye kadar geldi sanırım öncesinde hiçbir şkayet yokken 2 ay içinde demek cd4ler çok düşük olana kadar anlayamadık sonradan patladı bu süreçte aklımını ucundan geçmediği ve belirti vermediği için tabi ki ilaç vs haberim yoktu ve kullanamadım :D demek istediğim oydu yani tabi ki aksatmamak lazım da bir günden bişey olmaz yani :D

hk

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 920
Ynt: İLACI BİR GÜN ATLARSAK NE OLUR?
« Yanıtla #12 : Ekim 20, 2021, 04:13:58 ÖS »
İlaci aksatmak hic iyi bir sey degil.
Ama bir günlük unutma  sana problem olusturmaz, lakin bunu tekrarlamak icin bir yol bulmalisin
hayir , suan kafana takacagin bir durum yok merak etme.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
0 Yanıt
7890 Gösterim
Son İleti Mart 31, 2016, 03:29:41 ÖS
Gönderen: Shopska
7 Yanıt
5234 Gösterim
Son İleti Kasım 07, 2016, 09:59:06 ÖS
Gönderen: Görkem84
37 Yanıt
7436 Gösterim
Son İleti Ocak 16, 2017, 07:59:41 ÖÖ
Gönderen: Mavera
7 Yanıt
4505 Gösterim
Son İleti Temmuz 16, 2018, 07:06:02 ÖÖ
Gönderen: Mavera
2 Yanıt
2952 Gösterim
Son İleti Aralık 02, 2018, 11:33:01 ÖS
Gönderen: Maruf