Gönderen Konu: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.  (Okunma sayısı 3282 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Yeniden_Başlasın

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 343
  • 11.05.2018 Hiv+ Tanısı Aldım
HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« : Haziran 02, 2018, 04:14:34 ÖS »
Merhaba arkadaşlar,
Hiv Rna sonucum geldi paylaşıyorum, yorumlarınızı bekliyorum.

Hiv Rna: 224986
Cd4: 489
https://i.hizliresim.com/MDPWg7.png



Hiv ve Aids

HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« : Haziran 02, 2018, 04:14:34 ÖS »

firstpozitive

  • Ziyaretçi
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #1 : Haziran 02, 2018, 04:24:17 ÖS »
İlaca başlamanız lazim. 100.000 RNA ve 500 altı cd4 sınır değer. Daha farklisi tehlikeli ve zorlu bir süreç yaşayabilir.
1. Kontrol seviyesinde çok tatmin edici bir değerle karsilacagimiza eminim

OnlyRedLeftFromRainbow

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 434
  • Korkuyorsan, gökyüzüne bak...
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #2 : Haziran 02, 2018, 06:03:31 ÖS »
Normal değerler . 220k kopya bir kaç ay içinde negatif olur zaten. Hiv negatif bireylerde 500-1500 CD4 olunması beklenir . Senin de tedavinin ilk ayında 500 üzerine çıkacaktır .
Düzenli spor , uyku ve beslenme öneririm . Ve et tüketimini aşırıya kaçırmamanı , kreatin değerininin ilerleyen zamanlarda yükselmemesi adına tavsiye ederim .

Sağlıklı günler
Do not live to just breath. Do anything you want while you have chance.

Hiv ve Aids

Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #2 : Haziran 02, 2018, 06:03:31 ÖS »

Yeniden_Başlasın

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 343
  • 11.05.2018 Hiv+ Tanısı Aldım
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #3 : Haziran 03, 2018, 01:01:22 ÖS »
İlaca başlamanız lazim. 100.000 RNA ve 500 altı cd4 sınır değer. Daha farklisi tehlikeli ve zorlu bir süreç yaşayabilir.
1. Kontrol seviyesinde çok tatmin edici bir değerle karsilacagimiza eminim
Bu hafta randevum var. İstenen tahliller yeni sonuçlandı. Muhtemelen ilaç belirlenecek bu hafta.

Yeniden_Başlasın

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 343
  • 11.05.2018 Hiv+ Tanısı Aldım
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #4 : Haziran 03, 2018, 01:02:45 ÖS »
Normal değerler . 220k kopya bir kaç ay içinde negatif olur zaten. Hiv negatif bireylerde 500-1500 CD4 olunması beklenir . Senin de tedavinin ilk ayında 500 üzerine çıkacaktır .
Düzenli spor , uyku ve beslenme öneririm . Ve et tüketimini aşırıya kaçırmamanı , kreatin değerininin ilerleyen zamanlarda yükselmemesi adına tavsiye ederim .

Sağlıklı günler
Dediklerine bakılırsa erken evrede yakalamışım bu virüscüğü :)

OnlyRedLeftFromRainbow

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 434
  • Korkuyorsan, gökyüzüne bak...
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #5 : Haziran 03, 2018, 03:51:23 ÖS »
@Yeniden_Başlasın  o konuda kesin birşey söylenemiyor . Ama zaten sen aralıkta akut dönem geçirdiğini ve muhtemelen kasım gibi enfekte olduğunu düşünüyorsun. Bu mümkün.

Okuduğum bir deneyde .  320 kişi ile yapılan çalışmada 200 kişilik bir grubun 6 aydakii CD4 sayımları kontrol ediliyor . Grubun diğer üyeleri ART ye başlamak gibi bazı parametre değişimi için bu 200 içinde yer etmiyor . Her neyse bu 200 kişinin %95 inde 6 aylık dönemde mevcut CD4 lerden 27 CD4 daha az çıkıyor. Diğer yüzde 5 lik grup bu toleransın Dışında kalıyor. 6-12 ay arasında 56 civarı(toplam 12 ayda yani) birşey düşmğl oluyordu . Ama bunlardır tamamen ART almayan Kişiler .

Sonuç olarak hiv- ken belki 530 CD4 seviyesinde bir bireydin ve 6 ayda 489 a düşmüş olabilir. Bu bilinemiyor maalesef. Zaten şöyle birşey yılda hiv+ bireylerin 50 CD4 /ml azaldığını varsay . 700 CD4 e sahipken bir birey hiv virüsü ile enfekte olması durumunda 200 ün altına yani Aids evresine geçmesi 10 yıl olmuş oluyor .Tabi bu bir ortalama . Çünkü ilerleyen yıllarda CD4 lerdeki düşüşte artış gözlemlenmiş takip edilen kişilerin bir çoğunda.

Önemli olan senin gayet yeterli CD4 ile tedaviye başlayacak olman . 20 yaşında CD4 sayısı 350 üzerinde tedaviye başlayan ve fırsatçı enfeksyon- mutasyon gibi etkenlerle karşılanmayan kişi için beklenen yaşam süresi 70 lere denk geliyor . Öyle düşün . Canını sıkacak endişe edecek bir durum yok benim araştırdığım kadarıyla.
Do not live to just breath. Do anything you want while you have chance.

Yeniden_Başlasın

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 343
  • 11.05.2018 Hiv+ Tanısı Aldım
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #6 : Haziran 03, 2018, 06:27:17 ÖS »
@Yeniden_Başlasın  o konuda kesin birşey söylenemiyor . Ama zaten sen aralıkta akut dönem geçirdiğini ve muhtemelen kasım gibi enfekte olduğunu düşünüyorsun. Bu mümkün.

Okuduğum bir deneyde .  320 kişi ile yapılan çalışmada 200 kişilik bir grubun 6 aydakii CD4 sayımları kontrol ediliyor . Grubun diğer üyeleri ART ye başlamak gibi bazı parametre değişimi için bu 200 içinde yer etmiyor . Her neyse bu 200 kişinin %95 inde 6 aylık dönemde mevcut CD4 lerden 27 CD4 daha az çıkıyor. Diğer yüzde 5 lik grup bu toleransın Dışında kalıyor. 6-12 ay arasında 56 civarı(toplam 12 ayda yani) birşey düşmğl oluyordu . Ama bunlardır tamamen ART almayan Kişiler .

Sonuç olarak hiv- ken belki 530 CD4 seviyesinde bir bireydin ve 6 ayda 489 a düşmüş olabilir. Bu bilinemiyor maalesef. Zaten şöyle birşey yılda hiv+ bireylerin 50 CD4 /ml azaldığını varsay . 700 CD4 e sahipken bir birey hiv virüsü ile enfekte olması durumunda 200 ün altına yani Aids evresine geçmesi 10 yıl olmuş oluyor .Tabi bu bir ortalama . Çünkü ilerleyen yıllarda CD4 lerdeki düşüşte artış gözlemlenmiş takip edilen kişilerin bir çoğunda.

Önemli olan senin gayet yeterli CD4 ile tedaviye başlayacak olman . 20 yaşında CD4 sayısı 350 üzerinde tedaviye başlayan ve fırsatçı enfeksyon- mutasyon gibi etkenlerle karşılanmayan kişi için beklenen yaşam süresi 70 lere denk geliyor . Öyle düşün . Canını sıkacak endişe edecek bir durum yok benim araştırdığım kadarıyla.
Benim 2,5 sene önceki testlerim negatifti. En büyük hatamda 2,5 senedir test yaptırmamak oldu. Ama tahmini enfekte olma zamanım 7-8 ay önce sanırım. Çünkü Aralık 2017'de hayatımın en şiddetli solunum yolları enfeksiyonunu geçirdim. Bademciklerim şişti, su içerken bile canım yanıyordu. Intravenöz tedaviye rağmen 1 haftada zor iyileştim. İyileşmeden sonra da alerji, döküntü vs. başladı. Hala da devam ediyor alerji. Bunları Enfeksiyon Hastalıkları uzmanına anlattığımda kuvvetle muhtemel yeni bir bulaş çünkü anlattıkların tipik hiv enfekte belirtileri dedi. Neyse 489 cd4'teyken enfeksiyonu farketmiş olmam bir şans diyelim o zaman.

OnlyRedLeftFromRainbow

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 434
  • Korkuyorsan, gökyüzüne bak...
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #7 : Haziran 03, 2018, 11:28:16 ÖS »
@Yeniden_Başlasın yanlış. En büyük hatan 2.5 senedir test yaptırmamakta değil. Korunmadan ilişki en büyük hatadır. Ama olan olmuş boşver önüne bak .

Alerji ne alerjisi ki ? Deri döküntüleri için mi alerji diyorsun .
Do not live to just breath. Do anything you want while you have chance.

Yeniden_Başlasın

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 343
  • 11.05.2018 Hiv+ Tanısı Aldım
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #8 : Haziran 04, 2018, 01:02:20 ÖÖ »
@Yeniden_Başlasın yanlış. En büyük hatan 2.5 senedir test yaptırmamakta değil. Korunmadan ilişki en büyük hatadır. Ama olan olmuş boşver önüne bak .

Alerji ne alerjisi ki ? Deri döküntüleri için mi alerji diyorsun .
Evet haklısın sonuçta infekte oldum artık geri dönüşü yok önüme bakmam lazım. Alerjiden kastım deride kaşıntılı kabarıklıklar. Daha önce farklı bir başlıkta görsel olarak paylaşmıştım. Buradan bakabilirsin hivveaids.net/index.php?topic=5534.0

OnlyRedLeftFromRainbow

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 434
  • Korkuyorsan, gökyüzüne bak...
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #9 : Haziran 04, 2018, 07:33:26 ÖÖ »
@Yeniden_Başlasın yanlış. En büyük hatan 2.5 senedir test yaptırmamakta değil. Korunmadan ilişki en büyük hatadır. Ama olan olmuş boşver önüne bak .

Alerji ne alerjisi ki ? Deri döküntüleri için mi alerji diyorsun .
Evet haklısın sonuçta infekte oldum artık geri dönüşü yok önüme bakmam lazım. Alerjiden kastım deride kaşıntılı kabarıklıklar. Daha önce farklı bir başlıkta görsel olarak paylaşmıştım. Buradan bakabilirsin hivveaids.net/index.php?topic=5534.0

Geçmiş olsun , bu tarz durumlar rna negatif olunca son buluyormuş zaten. Geçmezse de doktorun alternatif çözüm üretecektir elbet .
Do not live to just breath. Do anything you want while you have chance.

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6314
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #10 : Haziran 04, 2018, 08:04:55 ÖÖ »
Normal bir değer. Tedavi ile negatife iner, ciddi sorun yaşamazsın diye düşünüyorum.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

Yeniden_Başlasın

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 343
  • 11.05.2018 Hiv+ Tanısı Aldım
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #11 : Haziran 04, 2018, 08:37:56 ÖÖ »
@Yeniden_Başlasın yanlış. En büyük hatan 2.5 senedir test yaptırmamakta değil. Korunmadan ilişki en büyük hatadır. Ama olan olmuş boşver önüne bak .

Alerji ne alerjisi ki ? Deri döküntüleri için mi alerji diyorsun .
Evet haklısın sonuçta infekte oldum artık geri dönüşü yok önüme bakmam lazım. Alerjiden kastım deride kaşıntılı kabarıklıklar. Daha önce farklı bir başlıkta görsel olarak paylaşmıştım. Buradan bakabilirsin hivveaids.net/index.php?topic=5534.0

Geçmiş olsun , bu tarz durumlar rna negatif olunca son buluyormuş zaten. Geçmezse de doktorun alternatif çözüm üretecektir elbet .
Teşekkür ederim bir an önce tedaviye başlamak istiyorum zaten. Bu tarama, tetkik süreçleri beni sabırsızlandırıyor.

Yeniden_Başlasın

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 343
  • 11.05.2018 Hiv+ Tanısı Aldım
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #12 : Haziran 04, 2018, 08:39:07 ÖÖ »
Normal bir değer. Tedavi ile negatife iner, ciddi sorun yaşamazsın diye düşünüyorum.
İnşaallah sorunsuz şekilde negatife inerim ve hep orada kalırım.

logitech

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 166
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #13 : Haziran 04, 2018, 01:27:49 ÖS »
@Yeniden_Başlasın  o konuda kesin birşey söylenemiyor . Ama zaten sen aralıkta akut dönem geçirdiğini ve muhtemelen kasım gibi enfekte olduğunu düşünüyorsun. Bu mümkün.

Okuduğum bir deneyde .  320 kişi ile yapılan çalışmada 200 kişilik bir grubun 6 aydakii CD4 sayımları kontrol ediliyor . Grubun diğer üyeleri ART ye başlamak gibi bazı parametre değişimi için bu 200 içinde yer etmiyor . Her neyse bu 200 kişinin %95 inde 6 aylık dönemde mevcut CD4 lerden 27 CD4 daha az çıkıyor. Diğer yüzde 5 lik grup bu toleransın Dışında kalıyor. 6-12 ay arasında 56 civarı(toplam 12 ayda yani) birşey düşmğl oluyordu . Ama bunlardır tamamen ART almayan Kişiler .

Sonuç olarak hiv- ken belki 530 CD4 seviyesinde bir bireydin ve 6 ayda 489 a düşmüş olabilir. Bu bilinemiyor maalesef. Zaten şöyle birşey yılda hiv+ bireylerin 50 CD4 /ml azaldığını varsay . 700 CD4 e sahipken bir birey hiv virüsü ile enfekte olması durumunda 200 ün altına yani Aids evresine geçmesi 10 yıl olmuş oluyor .Tabi bu bir ortalama . Çünkü ilerleyen yıllarda CD4 lerdeki düşüşte artış gözlemlenmiş takip edilen kişilerin bir çoğunda.

Önemli olan senin gayet yeterli CD4 ile tedaviye başlayacak olman . 20 yaşında CD4 sayısı 350 üzerinde tedaviye başlayan ve fırsatçı enfeksyon- mutasyon gibi etkenlerle karşılanmayan kişi için beklenen yaşam süresi 70 lere denk geliyor . Öyle düşün . Canını sıkacak endişe edecek bir durum yok benim araştırdığım kadarıyla.

Ortalama beklenen ömür neye göre hesaplanıyor. Cd4 RNA negatife gelince tekrar yükselen birşey değil mi?  Hesaplanan ortalama ömür ile ilişkisini anlamadım

Bir de hesaplanan ortalama ömür pozitif olmayan kişilerdeki gibi doğal gelişen bir yaşlılık mi öngörülüyor yoksa hastalıklarla boğuşmamiz mi bekleniyor.

genvoya

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 261
Ynt: HIV RNA SONUCUM GELDİ-YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
« Yanıtla #14 : Haziran 15, 2018, 04:46:57 ÖS »
Normal değerler . 220k kopya bir kaç ay içinde negatif olur zaten. Hiv negatif bireylerde 500-1500 CD4 olunması beklenir . Senin de tedavinin ilk ayında 500 üzerine çıkacaktır .
Düzenli spor , uyku ve beslenme öneririm . Ve et tüketimini aşırıya kaçırmamanı , kreatin değerininin ilerleyen zamanlarda yükselmemesi adına tavsiye ederim .

Sağlıklı günler

eti ben haftada en az 3 gun tuketıyorum abartmadan soyluyorum , kreatın bende hep dusuk cıkıyor nedense

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
0 Yanıt
1413 Gösterim
Son İleti Haziran 01, 2018, 12:08:14 ÖS
Gönderen: Yeniden_Başlasın
7 Yanıt
2340 Gösterim
Son İleti Temmuz 19, 2018, 04:40:26 ÖS
Gönderen: Mavera
45 Yanıt
6302 Gösterim
Son İleti Temmuz 30, 2018, 07:35:32 ÖÖ
Gönderen: Mavera
11 Yanıt
2990 Gösterim
Son İleti Ağustos 31, 2018, 08:54:40 ÖS
Gönderen: newjen
3 Yanıt
2111 Gösterim
Son İleti Ağustos 09, 2019, 02:27:44 ÖS
Gönderen: turuncu