Gönderen Konu: El titremesi  (Okunma sayısı 3088 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ahura

  • Üye
  • *
  • İleti: 20
El titremesi
« : Şubat 09, 2019, 06:22:24 ÖS »
Merhaba arkadaşlar 4 aydır truvada +tivicay kullanıyorum son zamanlarda ellerim çok fazla titriyor kullandığım ilaçlardan dolayı mı acaba daha önce böyle bir şey yaşayan var mı..Doktorum yok yani öyle arayıp soracağım biri yok o yüzden burdan sordum..Tedavi gördüğüm hastane uzak tatildeyim gidince randevu alıp gidip sorucam enfeksiyondaki doktorlara..Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..

Hiv ve Aids

El titremesi
« : Şubat 09, 2019, 06:22:24 ÖS »

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5790
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #1 : Şubat 10, 2019, 11:46:09 ÖÖ »
Selam @Ahura ilaçlar yüzünden olduğunu sanmıyorum. Enfeksiyon doktorun muhtemelen seni nöroloji bölümüne yollayacaktır. Sinirsel bir durum el titremesi. 4 aylık hiv ilaçları dışında başka ilaçlar kullandın mı veya kullanıyor musun? Yakın geçmişte psikiyatrist yardımı, ilaç desteği aldın mı?

Ahura

  • Üye
  • *
  • İleti: 20
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #2 : Şubat 10, 2019, 06:09:53 ÖS »
Merhaba @Angelowic  Evet hiv ilaçları dışında Coralan diye kalp ilacı içiyorum..Herhangi bir destek falan almadım..Tatile gelmişim bizimkiler sorup duruyor niye böyle oluyor neden elin titriyor ben de anlam veremiyorum..Hastalığımı bilmiyorlar açıklıyamıyorumda..Şeker mı var acaba deyip doktora gidelim diyorlar bende giderim şimdi sıra falan vardır deyip erteliyorum..

Hiv ve Aids

Ynt: El titremesi
« Yanıtla #2 : Şubat 10, 2019, 06:09:53 ÖS »

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5790
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #3 : Şubat 10, 2019, 09:29:31 ÖS »
Kalp rahatsızlığın mı var @Ahura :( geçmiş olsun.

Demek o kadar belirgin bir titreme. Sizinkileri biraz daha oyala bari. Dönünce doktora görün mutlaka. Dediğim gibi nörolojiye sevk edecektir. Umarım bu titreme geçici bişeydir. Altından başka bişey çıkmaz..

Ahura

  • Üye
  • *
  • İleti: 20
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #4 : Şubat 10, 2019, 11:00:56 ÖS »
Teşşekkür ederim @Angelowic  evet nabzım artıyordu baya enfeksiyondakiler kardiyolojiye göndermişlerde orda bu ilacı verdiler..Bakalım inşallah çok önrmli bir şey değildir:((

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5790
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #5 : Şubat 10, 2019, 11:58:18 ÖS »
İnşallah canım :( çok geciktirme ama bak bu arada kaç yaşındasın. Orta ve üzeri mi?

Çok uzun kalacak mısın ailenin yanında. Eğer öyleyse orada git hastaneye. Direkt nöroloji servisine @Ahura

bilebilelades

  • Ziyaretçi
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #6 : Şubat 11, 2019, 03:38:02 ÖÖ »
Merhaba, geçmiş olsun. Arkadaşımın da söylediği gibi çok büyük ihtimal nörolojiye sevk edilirsiniz. Bende de irkilme aniden korkma şeklinde bi durum başladı tanı alınca. Psikolojik benin ki tamamen. Üstelik ailem bildiği halde böyle. Siz gizlemekten dolayı içinize çok atmış olabilirsiniz. Nörolojide anksiyete ilacı verirler diye tahmin ediyorum.

Ahura

  • Üye
  • *
  • İleti: 20
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #7 : Şubat 11, 2019, 04:52:23 ÖS »
23 yaşındayım @Angelowic .. Bugün ilçenin enfeksiyon dr una gittim şeker tansiyon normal bir şey yok .. nörolojiye gönderdi ama servis çalışmıyordu artık tedavi gördüğüm yere gidince bakarım..Birkaç kan istedi bide onlara bakalım dedi sıkıntı yoksa psikiyatriye yönlendiririm dedi.. Bu arada Teşekkür ederim @bilebilelades  ..Bizimkilerin şüphesi madde falan mı acaba şüphesi bende sinir oluyorum..Bakalım inş normale dönerim..

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5790
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #8 : Şubat 11, 2019, 06:23:02 ÖS »
Anladım @Ahura neyse dönünce git mutlaka ihmal etme..

masmahe

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 485
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #9 : Şubat 11, 2019, 10:08:05 ÖS »
bendede tanı alınca ve ilaca başlayınca oldu el titremesi.iş yerinde kaç kere fenalaştım bayıldım.zamanla bu hastalığı kabullenince geçiyor.ailenede söylememişsin benim evdekiler bildiği halde bu haldeydim.bu sorunu çözecek olan sensin.normal hayatına bak artık hiv ve aidsi düşünme aklından çıkarmaya çalış zamanla geçer.

Ahura

  • Üye
  • *
  • İleti: 20
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #10 : Şubat 11, 2019, 11:45:50 ÖS »
Çok fazla takmıyım diyorum düşünmemeye çalışıyorum aklıma geliyor oturup ağlıyasım geliyor..Ne yapıcam ben de bilmiyorum..Ne anlatacağım kimse var ne de  dertleşeceğim kimse çok içe kapanık biriyim..Bakalım ya zamanla belki daha iyi olurum inşallah ..Ne zaman gelecekse bu zaman artık..

hk

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 862
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #11 : Şubat 12, 2019, 12:16:10 ÖS »
@Ahura  , sevgili arkadasim seni okadar iyi anliyorum ki ...


cunki hepimiz  o yollardan gectik geciyoruz...


evet biz bu yolculukta kendimizi  yanliz hissediyoruz  cunki en yakinlarimiza  , ailemize, dostlarimiza  bu hastaligimizdan bahsedemiyoruz, onlardan destek senin alamiyoruz.  Hatta senin durumunda  oldugu gibi bazen yanlis  anlasiliyoruz.. 


Bende ilk tani doneminde fiziki hic bir rahatsizligim olmamasina  ragmen asiri kilo kaybetmistim, kapali ortamlarda  duramiyordum , evde ve  isyerinde odalarda  duramiyordum ,asansore zor  biniyordum , durdugum yerde duramiyor icime sikinti geliyordu ve  hemen ayaga kalkip volta  atmaya  basliyordum.  uyku zaten  haram olmustu... bu durum tabkiki etrafin dikatini cekiyordu  ve  ne oldu diye  merakli sorulara maruz kaliyordum ne diyebilirim ki gecistirmeye  calisiyordum , yalandan baska  hastaliklar  uyduruyordum.. her  yanliz kaldigimda agliyor agliyor  agliyordum....kabus  gibi bir  donemdi benim icin..


Ama bu forumdaki arkadaslarim  bana yol gosterdiler, tedavim basladi psikiyatri doktoruna  gittim , ve  zamanla toparladim . simdi cok sukur  daha iyiyim.. o sikintili gunler  geride  kaldi.


Merak etme  sende atlatacaksin  hepsi gececek , ama daha hizli olmasi icin  psikiyatri destegi almani oneririm , sana iyi gelecektir.  Hangi sehirde yasiyorsun eger  istanbul ise  benim de gittigim doktoru onerebilirim.



Arutha

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 838
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #12 : Şubat 12, 2019, 12:53:24 ÖS »
Bende de var. Teşhis konuldu gerçi... Taşikardi. Stres kaynaklı olabiliyor, organik olması şart değil . Ama sen mutlaka doktora danis. Bambaşka bir sebebi olabilir.
In brightest day, in blackest night,
No evil shall escape my sight!
Let those who worship evil's might,
Beware my power, Green Lantern's light!

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5790
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #13 : Şubat 12, 2019, 01:53:43 ÖS »

Çok fazla takmıyım diyorum düşünmemeye çalışıyorum aklıma geliyor oturup ağlıyasım geliyor..Ne yapıcam ben de bilmiyorum..Ne anlatacağım kimse var ne de  dertleşeceğim kimse çok içe kapanık biriyim..


Ah canım benim yaa :( deme öyle yalnız değilsin bak bizler varız ne zaman içinden ne geçiyorsa yaz paylaş burada..

Olabilir hersey insanlar için. Hepimiz türlü türlü hastalıklar geçirebiliriz. Önemli olan güçlü olmak. Umarım küçük bi tedavi ile geçer bu el titremelerin.

Yazan herkes benim gibi stres demiş gördün mü. Kaynağı bence stres. Bi de kalp var diyorsun. Nabız yüksekliği. Çok takma kafana herşeyi @Ahura

Dediğim gibi hiç öyle ağlayasın fln gelmesin. Öyle olduğu zamanlarda hemen foruma gir bişeyler yaz :) cevap veren ortak olan biri mutlaka çıkacaktır.

Yaşadığın şehre dönünce de hemen doktora gideceksin ona göre :)
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2019, 01:55:23 ÖS Gönderen: Angelowic »

Ahura

  • Üye
  • *
  • İleti: 20
Ynt: El titremesi
« Yanıtla #14 : Şubat 12, 2019, 05:03:21 ÖS »
Çok teşekkür ederim arkadaşlar o kadar iyisiniz ki anlatamam..Sarılasım var hepinize ..Çok güzel bir forum burası hepiniz çok iyisiniz  sizin gibi insanlar görmek bile insana ayrı bir moral oluyor..Dışarda çok kötü insanlar var cidden foruma girince sanki başka dünyaya geliyorum.. @Angelowic  Mutlaka gidicem doktora okuduğum şehre gidince.. @hk  Maalesef İstanbulda değilim aksine baya uzağım İstanbula doktor gerek duymadı hiç psikiyatriye bende kafama göre iş yapmak istemedim açıkçası her şey için tşk ederim..

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
3 Yanıt
4353 Gösterim
Son İleti Ağustos 06, 2016, 09:40:26 ÖS
Gönderen: Mavera
26 Yanıt
8513 Gösterim
Son İleti Ağustos 18, 2017, 01:29:57 ÖÖ
Gönderen: dejavu
2 Yanıt
5327 Gösterim
Son İleti Eylül 29, 2016, 07:47:00 ÖÖ
Gönderen: Matland
11 Yanıt
2170 Gösterim
Son İleti Haziran 24, 2018, 06:32:42 ÖS
Gönderen: Angelowic
11 Yanıt
1980 Gösterim
Son İleti Ağustos 05, 2019, 11:17:30 ÖÖ
Gönderen: Angelowic