Gönderen Konu: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK  (Okunma sayısı 1640 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ZEYTİN

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 452
BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« : Mayıs 19, 2021, 10:01:26 ÖS »
Merhaba arkadaşlar

Beni enfekte eden kişiyi biliyorum hemde 100de yüz net ilişkiden sonra akut retroviral sendromu dibine kadar yaşayıp tanı aldım neyse o kişinin bende numarası var ve sadece adı var ama numarasını değiştirmiş ama numara eskiden ona ait olduğu için bulunanilinir mi acaba

Onu bulmayı istemek sebebim. Ona kendisinde enfeksiyon olduğunu söylemk  ve test yaptırıp tedavi olmasını söylemk   Konu hk neler yapabilirim desteğinize ihtiyacım var

Hiv ve Aids

BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« : Mayıs 19, 2021, 10:01:26 ÖS »

Mathuhan

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 120
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #1 : Mayıs 19, 2021, 10:25:41 ÖS »
@ZEYTİN numarayı o kullanıyor olsa bile belki de hat kendi üzerine değildi yani biraz çetrefilli bi iş bence kaş yapayım derken göz çıkarmak sıkıntı yaratabilir. kaldı ki sanırım çok bi bilgim yok ama hukuksal bi süreç gerekir bence bunun için buda ifşa olayını ortaya çıkarır bence her iki taraf içinde.
31.08.2020 anti hiv pozitif
16.09.2020 doğrulama pozitif
18.09.2020 cd4 231 Rna 7750
28.09.2020 İlk ilaç Biktarvy
10.11.2020 cd4 417 Rna Negatif
14.01.2021 cd4 657 Rna Negatif
15.04.2021 cd4 665 Rna Negatif

ZEYTİN

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 452
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #2 : Mayıs 19, 2021, 11:07:57 ÖS »
Hukuksal süreç vs böyle bir şey tabii ki de istemiyorum beni bile bile enfekte ettiyse bile en azından bunu bilmiş olurum bunun benim için hiçbir önemi yok asla dava vs hiçbir şey açmam eğer gerçekten bunu bilerek yaptıysa zaten onu Allah’a havale ederim hatta bunu bile bile yaptıysa bile ona asla kin nefret duymuyorum çok enteresan bir şekilde keşke olmasaydı ama oldu ama eğer bilmiyorsa bunu ona bildirmek isterim kendimi ifşa etmeden

Hiv ve Aids

Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #2 : Mayıs 19, 2021, 11:07:57 ÖS »

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5834
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #3 : Mayıs 20, 2021, 03:35:22 ÖÖ »
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun @ZEYTİN hayatında ilk ve son ilişkin o kişiyle mi oldu? % 100 emin olma hiç. Ayrıca bunun peşine düşmen, emin olmadığın bir şey yüzünden birine beni sen enfekte ettin demek sana zarar verebilir. Hiç girişme böyle şeylere derim.

Mathuhan

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 120
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #4 : Mayıs 20, 2021, 11:48:51 ÖÖ »
@ZEYTİN bi insanın bile bile enfekte edeceğini düşünmüyorum yani ağır bi psikolojik sıkıntısı olması lazım bunun için bence. Ülkemizde genel bi anlayış var "bana birşey olmaz" bu düşünce sebeviyle zaten test olmuyor aklına getirmiyor çoğu kişi.
Ben kesinlikle kalkışmazdım böyle bi işe çünkü benim pişmanlığımı arttırırdı. Yeniden o kişiyi görmek ve hayır bilmiyodum desede ona inanmak zor olurdu çünkü insanız ve hep karşı tarafu suçluyoruz içimizde bu var malesef. Desem sen bulaştırdın o da dese bilmiyodum madem şüphen vardı yatmasaydın benle yada kondom kullandırsaydın vsvs bunlar yalnızke kişisel pişmanlığı arttırır bence en azından ben kaldıramam.
31.08.2020 anti hiv pozitif
16.09.2020 doğrulama pozitif
18.09.2020 cd4 231 Rna 7750
28.09.2020 İlk ilaç Biktarvy
10.11.2020 cd4 417 Rna Negatif
14.01.2021 cd4 657 Rna Negatif
15.04.2021 cd4 665 Rna Negatif

Bluecrystal

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 157
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #5 : Mayıs 20, 2021, 01:40:45 ÖS »
Kendini ifşa etme ihtimalini de unutma. Seni enfekte eden pozitif olduğunu öğrendiğinde acaba sana ulaşıp uyarırmıydı. Etik olarak olması gereken bu ama covid yada başka bir bulaşıcı bir hastalık taşımıyoruz. Herkes yaptığı hatanın farkında. Korunmak zorundaydık. Biliyorduk ama korunmadık. Maalesef herkes biliyor ama inadına korunmayacak binlerce insan var. Hiçbirşey değişmeyecek ve pozitif olduğunu belki de hiç bilmesi gerekmeyen birine bildirmiş olacaksın.

masmahe

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 499
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #6 : Mayıs 20, 2021, 03:00:00 ÖS »
Tek yol polis tanıdık varsa ona baktırmak.Adını adresini öğrenir hemen.
Tanımadığın birine kendini ifşa ederek söyleme ama.Bunu yapacaksan gizli yap.
« Son Düzenleme: Mayıs 20, 2021, 03:02:09 ÖS Gönderen: masmahe »

ZEYTİN

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 452
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #7 : Mayıs 20, 2021, 06:11:35 ÖS »
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun @ZEYTİN hayatında ilk ve son ilişkin o kişiyle mi oldu? % 100 emin olma hiç. Ayrıca bunun peşine düşmen, emin olmadığın bir şey yüzünden birine beni sen enfekte ettin demek sana zarar verebilir. Hiç girişme böyle şeylere derim.

Evet maalesef ki beni enfekte eden kişi %100 o daha öncekiler yok zaten korunmalıydı zaten bunun da ötesinde kendisiyle beraber olduktan sonra tam on gün sonra antiretroviral sendrom denilen durumu yaşadım bak bilirsin seni kim enfekte etti bunu bilirsin parçaları birleştirdiğin zaman. 

ZEYTİN

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 452
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #8 : Mayıs 20, 2021, 06:13:36 ÖS »
Kendini ifşa etme ihtimalini de unutma. Seni enfekte eden pozitif olduğunu öğrendiğinde acaba sana ulaşıp uyarırmıydı. Etik olarak olması gereken bu ama covid yada başka bir bulaşıcı bir hastalık taşımıyoruz. Herkes yaptığı hatanın farkında. Korunmak zorundaydık. Biliyorduk ama korunmadık. Maalesef herkes biliyor ama inadına korunmayacak binlerce insan var. Hiçbirşey değişmeyecek ve pozitif olduğunu belki de hiç bilmesi gerekmeyen birine bildirmiş olacaksın.

Buda doğru aslında

Sana yemin ederim ki beni enfekte eden kişi %100 biliyorum.   Kendi kendimi elbette ifşa edecek değilim bir şekilde farklı numaralardan ya da farklı kanallardan kendisine ulaşmak istiyorum aslında sadece bunu ona söylemek için hepsi bu kendimi belirtmeyeceğim

Bluecrystal

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 157
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #9 : Mayıs 20, 2021, 09:47:18 ÖS »
Ben ilk tanı aldığımda fake bir Instagram hesabı açıp şüphelendiğim şahsa yazmıştım. Hemen kimsin nesin muhabbetine girdi. Boşver onu diyorum git test yaptır diyorum. Inat ediyor o musun, bu musun diye sıralıyordu. Anladım ki orta malıymış. Ha test yaptırmış mıdır,  bilmiyorum ama içine kurt düşmüş, kulağına su kaçmış oldu.

beardless

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 97
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #10 : Mayıs 21, 2021, 01:18:02 ÖÖ »
@ZEYTİN selam arkadaşım yaşadığın ve yapmak istediğin şeyi çok iyi anladım. sana yaşadığım bir olaydan bahsetmek istiyorum öncelikle 1 yıl önce birliktelik yaşadığım kişiden uzun bir süre görüşmedik yalnız ben yaşadığım korunmasız ilişkidden rahatsız olup şüpheye düştüm. daha sonra bu kişiye belli bir aradan sonra yazdım direk mesaj attım başta beni hatırlamadı. daha sonra açık açık sordum yeminler etti yok dedi. ben de o an sözüne inanmak istedim bir şey söylemedim. bir kaç ay sonra test yaptım ve sonucu öğrendim. ona ulaşıp tekrardan söylemek istedim. başkalarına zarar vermesin diye ama beni engellemiş. ulaşamadım uğraşmakta istemedim.yani demek istediğim insanlar bilmek istemedikleri zaman ne söylersen söyle onlar bunu kabul etmeyecek insanlar. herkes kendinde olan değişimi fark eder ve ne olabileceğini bilir. onlar bunu göz ardı etmek istiyorlar.  bu ikili ilişkilerde artık tek taraf değil iki taraf da suçlu olduğu için biz bu kişilere değil negatif insanlara ulaşmalıyız. korunmasız ilişki yaşamalarını engellemeliyiz. benim fikrim
kendinizi sevmezseniz. başkasını nasıl seveceksiniz.

camatil

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 320
Ynt: BENİ ENFEKTE EDEN KİŞİ HK
« Yanıtla #11 : Mayıs 21, 2021, 03:00:54 ÖS »
@zeytin merhaba, kardeşim. Artık olan olmuş. Yakalanmışız bir kere. Eğer bilerek geçirdiyse sana allah bulsun demekten başka yapacak bir şeyin yok. Takma bunları. İlaç ve tedavine devam et. Bak bizler buradayız. Yanındayız. Kal sağlıcakla.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
5 Yanıt
3721 Gösterim
Son İleti Aralık 07, 2016, 12:15:54 ÖÖ
Gönderen: Mavera
5 Yanıt
5285 Gösterim
Son İleti Haziran 24, 2018, 06:36:42 ÖS
Gönderen: Angelowic
4 Yanıt
3000 Gösterim
Son İleti Nisan 09, 2018, 11:04:53 ÖÖ
Gönderen: iss
2 Yanıt
2781 Gösterim
Son İleti Mayıs 09, 2019, 01:00:08 ÖS
Gönderen: Twt01
11 Yanıt
2783 Gösterim
Son İleti Haziran 16, 2019, 05:08:12 ÖS
Gönderen: birgünbitecek