Gönderen Konu: Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?  (Okunma sayısı 1708 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Samet85

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 108
Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?
« : Eylül 11, 2018, 03:27:03 ÖS »
Selam arkadaşlar, nasılsnız? Arkadaşlar bildiğiniz gibi ben evliyim ve iki çocuğum var, biri 2 yaşında diğeri 3 aylık, vee ben doğumdan önce eşime test yaptırmıştım ve negative çıkmıştı, eşim yabancı olduğundan aramzda resmi nikah yoktudu, ve şimdi evraklar hazır olduğundan resmi nikah işlemleri için uğraşyoruz, ve bu işlemlerden biri bildiğiniz gibi sağlık raporu, sağlık merkezine gittik eşin kabul ediyorum derse eğer bi skıntı olmaz dedi, ve gelmişken eşine ve çocuklarınada test yaptırmakta fayda var dedi, çünkü daha çok tatmin olmak için 6 ay geçmesi lazım dedi.....şimdi sorun nerede diye soracaksnz, gelin hepinize test yapalım deyince ister istemez bi korku sardı beni, hani test yaptırmış olmama rağmen.....tekrar benim ilk dönemde olan stresleri yaşamaya başladım...hani acaba testlerde bir şey çıkarmı diye, not: eşime hem nisanda hemde maysta peş peşe test yaptırdım ve ikiside negatif çıkmştı...piskolojik desteğe ihtiyacm var..ne yapmam gerek?
« Son Düzenleme: Eylül 11, 2018, 03:34:55 ÖS Gönderen: Samet85 »

Hiv ve Aids

Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?
« : Eylül 11, 2018, 03:27:03 ÖS »

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6316
Ynt: Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?
« Yanıtla #1 : Eylül 11, 2018, 04:32:37 ÖS »
Eşinle korunmadan birlikte olduğunuz son tarihten 3 ay geçtikten sonra test olduysa eşin, sonuç değişmez-tekrar korunmadan beraberlik yaşamadıysanız tabii ki. Hiv her ilişkide illa ki bulaş olacak diye bir kural yok.

Çocuklara geçmesi için ancak eşinin pozitif olması ve onları emzirmesi lazım, başka türlü normal bir aile ev ortamında çocuklara bulaş olamaz. Çocuklara kucağına alarak, severek, öperek hiv bulaştıramazsın.

Psikolojik desteğe ihtiyacın varsa, psikolojik destek alabilirsin. Psikiyatri uzmanları anksiyete yani yersiz kaygı bozukluğu, obsesyon yani takıntı, ve depresyon gibi hastalıkları tedavi edebiliyorlar.
« Son Düzenleme: Eylül 11, 2018, 04:34:30 ÖS Gönderen: Mavera »
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

Samet85

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 108
Ynt: Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?
« Yanıtla #2 : Eylül 11, 2018, 04:54:47 ÖS »
@Mavera aslında beni tedirgin eden ve soru işareti oluşturan, hani 2 yaşında olan kızım içinde test yaptıralım demesi, ki zaten iki yaşında, ve annesi onu ikinci çocuğumuza hamile olduğunu öğrendikten sonra emzirmeden kesmişti, bu da şu anlama geliyo, eşim mayıs aynda test yaptırdığında ve bu test sonucu negative çıktığnda kızım için zaten aylar geçmiş oluyor son emzirme günün üzerinden, ve mayıs aynda test yaptırdığmzda artık tam 3 ay geçmişmiydi bilmiyorum..ama iki ay aşağı yukarı geçmişti...
« Son Düzenleme: Eylül 11, 2018, 07:06:12 ÖS Gönderen: Samet85 »

Hiv ve Aids

Ynt: Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?
« Yanıtla #2 : Eylül 11, 2018, 04:54:47 ÖS »

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5664
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?
« Yanıtla #3 : Eylül 11, 2018, 07:23:49 ÖS »
merhaba @Samet85 seni saran korkuları alnlayamadım.. seni korkutan nedir? çocuklarında da hiv olma korkusu mu? eşinde çıkacak diye mi? psikolojini bozan şey nedir anlatır mısın.?

Samet85

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 108
Ynt: Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?
« Yanıtla #4 : Eylül 12, 2018, 01:20:06 ÖS »
@Angelowic evet eşimede bulaşmış olma korkusu, ve dolayısyla çocuğuma....yani doktor öyle bi şekilde çocuklatnada test yapalım dedi ki bi an korku sardı ister istemez, ve ayrca çocuklar için neden istedi anlamadım, ki allah korsun eşimde varsa yeni doğan çocuğmda var ya da yok belli olur, neden onlara da ayriyeten yaptıralm dedi anlamadm
« Son Düzenleme: Eylül 12, 2018, 01:54:46 ÖS Gönderen: Samet85 »

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5664
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?
« Yanıtla #5 : Eylül 12, 2018, 05:17:00 ÖS »

 Doktor sen ve senin ailen için istemiş bunu. Tedbir amaçlı @Samet85 yaptır. Bundan kaçma. Sonuç güzel gelecektir merak etme...

Darkness

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 316
Ynt: Ani korku sardı...yardımcı olurmusunuz?
« Yanıtla #6 : Ekim 21, 2018, 02:20:38 ÖÖ »
Korkunun ecele faydası ne? Çıkarsa çıkar ölüm mü var sonunda. Biran önce yaptır kurtul. Bu kadar anksiyate olacak bir durum ancak ikircikli şüpheli olayların sonrasında oluşur? Seni buna bu korkuya iten şüpheli bisey mi yasadin. Kaldı ki yaşadın ne değişecek? Neg ya da poz?

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
11 Yanıt
1886 Gösterim
Son İleti Temmuz 05, 2018, 09:09:56 ÖÖ
Gönderen: Angelowic
2 Yanıt
1874 Gösterim
Son İleti Eylül 24, 2018, 07:39:55 ÖÖ
Gönderen: Mavera