Mavi-Banner

Gönderen Konu: türkiye de eşcinsel evlilik ?  (Okunma sayısı 2874 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1170
türkiye de eşcinsel evlilik ?
« : Eylül 11, 2018, 05:59:29 ÖS »
               
            https://www.youtube.com/watch?v=48QBr5sXazs


arkadaşlar eminim bi çoğunuz yukarıda paylaştığım videoyu izlemiştir....ekin ve emrullahın hikayesi
gerçektende içler acısı...iki genç kardeş bi bi yola girmişler...evlilik kararı almışlar...ama bu kararın neticesinde
başlarına gelmeyen kalmamış...ev bulamamakmı, işinden olmakmı, çevre tarafından dışlanmakmı daha neler neler ?

ben videoyu izlerken içim acıdı...hani boş evim olsa bu gençlere geçin oturun diyesim geldi...yada bi fabrikam
olsa yarın gel işbaşı yap derdim bu iki gence...

  bu topraklarda böylesi bi cesaret, özgüven inanın şapka çıkarılır..şu gençler belki hollandada falan yaşasa bu zorlukların onda birini bile yaşamayacaktı...

  gene aşağıdaki linkte eşcinsel evliliğe bakış açınız diye yapılmış bi sokak röportajı var....buda direkt bu konuyla
ilgili olduğu için paylaşmak istedim..

              https://www.youtube.com/watch?v=zl_T91LxkSU

son olarak gene eşcinsel bi youtuberın iki erkeğin evlenmesi ile ilgili görüşleri var aşağıdaki videoda..seyretmek
isteyen olabilir diye onuda ekledim..

              https://www.youtube.com/watch?v=HIbNPOmbNj4








Hiv ve Aids

türkiye de eşcinsel evlilik ?
« : Eylül 11, 2018, 05:59:29 ÖS »

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 4621
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #1 : Eylül 11, 2018, 07:16:50 ÖS »
selam dostum @bedevi

bu gençleri biliyorum, daha önce şahit olduk kendilerine arkadaşları ile beraber bir düğün töreni yapıp ''evlenmişlerdi''

evlenmişlerdi kelimesi tırnak içerisinde farkındaysanız. çünkü gösteriş için yapılmış kendi aralarında eğlenmek amacıyla küçük bir partiydi bu tören. Çünkü Türkiye cumhuriyeti topraklarında böyle bir evlilik kabul edilir bir olay değil yasal deği tamamen karşı bir toplum. Bende bir eşcinselim. Bende isterim iki erkeğin evlenmesini. ama kabul görmüyoruz.

kabul görülmeyen topraklarda sahte evlilik numarasına ne gerek var? kime ispatladınız, amacınız neydi, bu evlilik adı altında yapılan parti sonucu elinize ne geçti diye sormadan edemiyor insan. bence popüler olmak bilinmek isimlerini duyurmak amaçlı yapılmış bir eğlenceydi bu. şimdide mağduru oynuyorlar. Evlenmek istiyorsan Hollanda'ya gideceksin. Oraya gitmek istiyorsan zengin olmalısın. Zengin olmak istiyorsan çok çalışmalısın. Üniversiteden yeni mezun iki gencin Türkiye de evlilik oyunu oynaması vok saçma malesef. Aileleri de sırt çevirmiş. E yavrum ? Bari ailelerin fikrini alsaydınız önce
Bu ne cahil cesareti. Neyinize güvendiniz.. Kim size bu aklı verdi...

« Son Düzenleme: Ekim 08, 2018, 01:02:04 ÖS Gönderen: Angelowic »

OnlyRedLeftFromRainbow

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 439
  • Korkuyorsan, gökyüzüne bak...
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #2 : Eylül 11, 2018, 07:56:59 ÖS »
@bedevi  merhaba, merak ettiğim bir durum var. Hiv pozitif yaşamından önce biz eşcinseller hakkındaki düşüncende farklılık var mıydı ?
Do not live to just breath. Do anything you want while you have chance.

Hiv ve Aids

Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #2 : Eylül 11, 2018, 07:56:59 ÖS »

okomka

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 100
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #3 : Eylül 11, 2018, 10:55:17 ÖS »
Angelowic e katılıyorum.Herkesin bir hikayesi var.Bırakın eşcinsel evliliği yasal evliliklerin hali? Onuda geçtim,toplumun hazır olmasını bırakın daha bizim eşcinseller buna hazır mı?

candleght

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 98
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #4 : Eylül 12, 2018, 06:47:45 ÖÖ »
ha evlenmiş, ha birisiyle şirket ortaklığı yapılmış. ne farkı var? belki o homoseksüelden biri hasta ve işgöremez çalışamaz raporlu olabilir, olmadı aynı şartlarda göreceli olarakta raporlu engelini teyit edebileceğin başka tanımadığın bir insan olabilir. yardım iyilik ediyorsun anlamında içinde seks olmayan kurumsal bir birliktelik olabilir.  olamaz mı yani? OLAMAZ MI? Tabi olmaz, evlat ediniyorum adı altında nüfusa alınan ensest çıkarımlarlı pedofilik evlilikler daha normal. daha makbul.. devlette avrupada bile bu tarz yaklaşımlı olmasa bile üstüne geçim indirimi adı altında her bir evlata para veriyorsa Ooooo sen bi görme o gizli takılanların pedofilik ensest evliliklerini. ahlaktan bahseden mebuslar denetimde ne işe yarıyor bu ülkede.

Lgbt evlilikte bazı hastalıkların çözümlenebilinip yok edilip preslenmesi adına şahsen 2 DNA ebeveyn ile doğan çocukları hep aklıma getirtiyor bu homofobik şahsiyetler.. bbc nin bunlarla ilgili yayımları var.. hatta tr medyada bazı fütüristler bununla alakalı homoseksüelleri de ekleyerek kendi mesleklerine tezat ve kendi ahlakları lehine! Fobik makaleler ve söylevleri mevcut. Garip. Ama dünya şuan gördü bu doğan ve yetişen çocukları. Ben yeni ırkların gelişim saçılımı(boy kavramı) adına çok olumlu görüyorum.. hani fütüristler ya? Hani tekamül düzenindeki şartlarda insanı kamillik filancı kurtarıcı mesihlik filannn.? O fütüristler okuyorsa bunları çevresine esenlikler diliyorum.. bizim ülkemizdeki cinsellik kavramında anlayış bozukluluğunun kökeninde homofobik homoseksüelliğin (bkz: homoseksüellerin dünya nüfusunu azaltma anlamında azrail görevi görmesi) olduğunu düşünüyorum;

soru bence tr deki insanlara; "organ yetmezliğiniz var, kalp nakline ihtiyacınız var dokuları size uygun bir homoseksüel size kalbini bağışlasa kabul eder miydiniz? sorusunu ameliyattan sonra bilimsel etkileşim yönleriyle sormakla, daha dürüst analizlerin alınabileceğini düşünüyorum.

Bu ülkede homoseksuelliğe ve diğer her yönelimi içinde barındıran cinsiyet  yoksa cinsellik yoktur varlığıyla cinsiyet kimliği tanımı dışında homofobik homoseksüellik varken, düz cinsellerde normalite bile görmek abes.
« Son Düzenleme: Eylül 12, 2018, 06:50:42 ÖÖ Gönderen: candleght »
*****Çarşafı çektiğim baz istasyonunu üzerinden görebildin mi lokalimi - IP adresimi?*****

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6645
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #5 : Eylül 12, 2018, 07:45:35 ÖÖ »
Youtubda gizli kamera çekimi vardı pet shopta, insanlara su kaplumbağası mı ne bir şey satıyorlardı, çok sağlıklı süper hayvan ama sadece eşcinsel diyorlardı. İnsanlar eşcinsel su kaplumbağasını bile almak istemiyordu!!! Yüzleri tiksintiyle buruşuyor ay istemem diyorlardı kadını da erkeği de, genci de yaşlısı da.

Şu dünyada olunabilecek en kötü en rezil şey eşcinsellikmiş gibi davranılıyor, eşcinsellik hırsızlıktan, cinayetten, aldatmaktan, gasptan, tecavüzden, çocuk istismarından daha büyük bir suç gibi tepki veriliyor. Nedir bu nefretin sebebi, iki kişi birbirlerini sevmek ve mutlu olmak istiyorlar, sizlere ne zararları var? Toplum ahlakı, çocuklar özenmesin vs vs bir kere hiç bir yerde eşcinselliğin özenilerek yaşanan bir şey olduğunu kanıtlayan bilimsel veri yok. Toplum ahlakı için çok daha büyük ahlaksızlıklar her yerde önce onları halletsek keşke.
« Son Düzenleme: Eylül 12, 2018, 07:46:27 ÖÖ Gönderen: Mavera »
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1170
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #6 : Eylül 12, 2018, 08:49:49 ÖÖ »
@bedevi  merhaba, merak ettiğim bir durum var. Hiv pozitif yaşamından önce biz eşcinseller hakkındaki düşüncende farklılık var mıydı ?

güzel soru :)

 bende kronik muhalif olma gibi bi semptom var sanırım...misal üniversiye yıllarında sıkı milli görüşçüydüm...erbakan
hocanın mitinglerine gitmişliğim var...cemaat yurtlarında atatürk hakkında atıp tutardık..yok hilafeti kaldırdı..yok m.kemal din düşmanıydı falan diye...şimdi benim o zamanlar savunduğum görüş malum iktidarda...ama ne garipki ben bu sefer karşı tarafa geçtim :)  şimdi ben ne yapmışım o zamanlar diyorum...kendime kızıyorum..

   siyasi düşünce olarak bi değişim geçirdiğim muhakkak....ama cinsel eğilimlere bakış açım geçmiştede aynıydı...yani adamın cinsel eğilimi buysa bundan bana ne...ister erkekle yatar, ister kadınla...bu onun kendi tercihi...cinsel eğilimlere bakış açım kendimi bildim bileli özgürlüklerden yana oldu...

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1170
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #7 : Eylül 12, 2018, 09:07:52 ÖÖ »
selam dostum @bedevi

bu gençleri biliyorum, daha önce şahit olduk kendilerine arkadaşları ile beraber bir düğün töreni yapıp ''evlenmişlerdi''

evlenmişlerdi kelimesi tırnak içerisinde farkındaysanız. çünkü gösteriş için yapılmış kendi aralarında eğlenmek amacıyla küçük bir partiydi bu tören. Çünkü Türkiye cumhuriyeti topraklarında böyle bir evlilik kabul edilir bir olay değil yasal deği tamamen karşı bir toplum. Bende bir eşcinselim. Bende isterim iki erkeğin evlenmesini. ama kabul görmüyoruz.

kabul görülmeyen topraklarda sahte evlilik numarasına ne gerek var? kime ispatladınız, amacınız neydi, bu evlilik adı altında yapılan parti sonucu elinize ne geçti diye sormadan edemiyor insan. bence popüler olmak bilinmek isimlerini duyurmak amaçlı yapılmış bir eğlenceydi bu. şimdide mağduru oynuyorlar. Evlenmek istiyorsan Hollanda'ya gideceksin. Oraya gitmek istiyorsan zengin olmalısın. Zengin olmak istiyorsan çok çalışmalısın. Üniversiteden yeni mezun iki gencin Türkiye de evlilik oyunu oynaması vok saçma malesef. Aileleri de sırt çevirmiş. E yavrum ? Bari ailelerin fikrini alsaydınız önce
Bu ne cahil cesareti. Neyinize güvendiniz.. Kim size bu aklı verdi...


Bende isterim sevdiğim adamla evlenmek. Ama Türkiye'de değil. Orası burası değil yani. Ben de eşcinselim desem iş yerimden kovulurum. ben de eşcinselim desem belki ev sahibim beni evden kovar. ben neden demiyorum ilan etmiyorum. eşcinsel olduğumu neden tüm türkiye duymak zorunda? zorunda değil. 3 sene sevgilimle aynı evde yaşadım. Ne alt komşum ayşe teyze, ne mahalle bakkalı ali abi, ne muhtar mehmet amca ne de aile hekimim ne kasap ne manav kimse bizim ne olduğumuzu bilmedi. Çünkü ben bilmelerini istemedim. Gerek yoktu. Ben sevgilimle aynı evin içinde zaten karı koca gibiydim aynı yatakta çırılçıplak soyunup yatıyordum peki soruyorum size.. Sokaktaki adamın bilmesi bana kazandıracaktı?. başkalarına kendimizi ifşa edince elimize ne geçecekti...


ha şunu da belirteyim. bu iki arkadaşa üzülmedim mi? üzüldüm. çünkü onlar da benim gibiler. Ben de onlar gibiyim, onları anlayabiliyorum. yazık. keşke öyle bir "evlilik" isimli bir eğlence yapmasalardı. sonu hüzünlü olmuş...

sevgili dostum angel...yazdıklarını okudum...ama cevap yazmadan önce bi video seyretmeni rica edeceğim...

    https://www.youtube.com/watch?v=EIay83A6HCM

bu dayı hepimizin bildiği kürtaj dede....3 ay kadar önce sosyal medya fenomeni oldu bu dayı...şimdi diyeceksinki
bizim konumuz eşcinsel evlilik ...bu dayının konuyla ilgisi ne ?

   bu dayının konuyla ilgisi şu:
    yaşadığımız toplumun yarıdan fazlası bu dayı fikir yapısından elemanlardan müteşekkil...acı ama gerçek...

şimdi bu 2 genç kardeş bu dayıların çoğunlukta olduğu bi toplumda ortaya çıkmışlar belki gırgır,, belki show , belki prim yapmak için  aralarında evlenmişler...ben bu gençleri senin kadar detaylı tanımıyorum...kasıtları ,amaçları ne deyatlı malumatım yok...ama bu dayının çoğunlukta olduğu bi toplumda amaçları ne olursa olsun yaptıkları iş şovalyelik değilmi sevgili angel...ben yaptıkları işe şapka çıkarıyorum...helal olsun size gençler diyorum...

   bu toplumda arabama yol vermedin diye insan öldürülüyor...yok bana yan baktın diye mahalle kavgaları çıkıyor...kan davası, namus davası vs.vs bunları saymıyorum.....hollanda yada kanada gibi ülkelerde çok sıradan olan bi, evlilik bu topraklarda ölüm sebebi olma potansiyeline sahip...bu gençler hayatlarını ortaya koymuşlar bana soracak olursan...eğer benim elimde yetki olsa bu gençlere üstün cesaret madalyası veririm..bu dayıların olduğu memlekette bu ifşaat yürek ister....malum bi organ ister..t ile başlayıp k ile biten :)
 
  birde sevgili kardeşim..bu arkadaşları anlamak için illa eşcinsel olmaya gerek yok...misal  adalarda atlara yapılan eziyetleri biliyosun...gözünü para hırsın büyümüş bi takım şerefsiz faytoncular para için bu atları sömürüyor...hayvan işine yaramayınca adalar çöplüğün atıyor kitapsızlar...daha dün bi gazatede fayton çekerken doğum yapan bi anne atın haberi vardı....düşünebiliyomusun allahsız faytoncu doğum yapacağı gün atı faytona sürmüş...şimdi benim bu atların yaşadığı çektiği çileleri anlayabilmem için at olmam gerekmiyor...biraz vicdan sahibi olmam yeterli bu atların çektiği çileyi anlamak için...


   

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1170
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #8 : Eylül 12, 2018, 09:37:32 ÖÖ »
Youtubda gizli kamera çekimi vardı pet shopta, insanlara su kaplumbağası mı ne bir şey satıyorlardı, çok sağlıklı süper hayvan ama sadece eşcinsel diyorlardı. İnsanlar eşcinsel su kaplumbağasını bile almak istemiyordu!!! Yüzleri tiksintiyle buruşuyor ay istemem diyorlardı kadını da erkeği de, genci de yaşlısı da.

Şu dünyada olunabilecek en kötü en rezil şey eşcinsellikmiş gibi davranılıyor, eşcinsellik hırsızlıktan, cinayetten, aldatmaktan, gasptan, tecavüzden, çocuk istismarından daha büyük bir suç gibi tepki veriliyor. Nedir bu nefretin sebebi, iki kişi birbirlerini sevmek ve mutlu olmak istiyorlar, sizlere ne zararları var? Toplum ahlakı, çocuklar özenmesin vs vs bir kere hiç bir yerde eşcinselliğin özenilerek yaşanan bir şey olduğunu kanıtlayan bilimsel veri yok. Toplum ahlakı için çok daha büyük ahlaksızlıklar her yerde önce onları halletsek keşke.
evet üstad bahsettiğin video aşağıda, epey oldu bu videoyu paylaşalı..dediğin gibi çok önemli bi video..seyretmeyenler olabilir...bi kez daha paylaşalım..

https://www.youtube.com/watch?v=wwiJ3AaGao8


   birde üstad ben bi konuyu anlamakta zorluk çekiyorum...misal bu 2 genç ateşten gömlek giyerken yaptıkları eylemle bu topraklarda yaşayan tuzu kuru eşcinsellerin neden hiç sesi çıkmıyor ?

  ilk aklıma gelen kerimcan durmaz...be kerimcan sen değilmiydin gay olduğun için samsunda homofobik gençlerden bi araba sopa yiyen....neden sesini çıkarmadın bu olaya...senin ortalığı yıkman ,ulusal kanalları dolaşıp sırf cinsel eğilimlerimden dolayı darp edildim, aşağılandım diye kendini yırtman gerekmezmiydi...ne yaptın kerimcan eşcinseller için  ?  elini hangi taşın altına koydun....  bi gecede 10 bin dolar para kazanıyorsun allah daha çok versin.  sen kendini kurtardın...en güzel kıyafeterli alıp en güzel yerlerde yaşıyorsun...ama eşcinseller adına ne yaptın bu güne kadar..


   ya bülent ersoy...gelmişsin kaç yaşına...mal mülk ganii...paranın,malın haddi hududu yok..türkiyenin en tanınmış trans bireyisin....ama translara ne faydan oldu bülent...öbür tarafa benim bildiğim bişey götürülmüyor...eeee benim bildiğim çoluğu çocuğu evlatlığıda falanda yok...ne olacak bu mal mülk...kaç tane trans sex işçisine destek oldun...yardımcı oldun... açlıktan ölmemek için yollarda sex işçiliğine mahkum bu translara yapabileceğin hiç bi şey yokmu be bülent...kime ne faydan oldu...

umutnerde

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 242
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #9 : Eylül 12, 2018, 11:12:10 ÖÖ »
@Angelowic bence tamamıyle  haklı nedenine gelince yapılan şey  nerde nasıl bir ülkede  gerçekleştirilmiş bu önemli. Merdivenleri düzgün şekilde  çıkmak varken en üste atlamaya kalkarsan tepetaklak en aşağı düşer bir yerlerinide kırar düşerken başkalarına da zarar verirsin. Burda ki heterolara bir soralım @Mavera @Angelowic için ne düşünüyorlar. Sadece örnek olsun diye veriyorum. Biri insancıl yaklaşımcı iyi niyetli sabırlı bilgili toplumda yeri olan birey.Digeri insanı insan olarak seven yardım sever sevgi dolu bir insan o da toplumda yeri olan çalışan normal hayatını devam ettiren kişi. Itici şekilde yaşasalar bu insanların kişilik yapilari da fark edilmez. Birşeyleri insanlarin gözüne gözüne sokarak kabul ettirilmez. Mesela yürüyüşlerde birşeyleri fark ettirmek isteniyorsa rengarenk çılgınca sulu adeta delirmiş sulu cıvık şekilde değil herkes normal mesleğine yakışır şekilde giyinip bakın biz aranızdayız bizde varız demeli. Bilgilendirmeli. Toplum olarak zaten iki yuzluyuz orası başka birilerini alkışlayıp ödüllendirir diğerini tuh kakalarla yuhalayan bir topluma farklı şekilde yaklaşmalı. Asıl ortada olanların yanlış olduğu bu kesimin örneği olamayacağını onların show amaclı bu yönlerini kullandıklarını öğretmeli insanlara. Biz evlendik evleniriz vs demek için çok çok erken ve gereksiz. Evlenmek ne demek hayatı paylaşmak. Bunu kime neye ilan etme ihtiyacı duydular.  Ona kadar başka haklarını arasalar di. Tabiki içinde bulundukları durum kötü tabiki olmamalı bence onlara akıl hocalığı yapan düğünlerinde alkış tutanlar neden yanların da değil? Yem olarak iki genci bence kullanmışlar. Bazı adımları atarken düşünerek temkinli atmalı...

yanlızadam

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 353
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #10 : Eylül 12, 2018, 11:42:37 ÖÖ »
@bedevi seni tebrik ediyorum kardeşim. Paylaşımlarını mutlaka okurum zaten. Ama, şu senin içindeki insan sevgisini gördükçe, bu froumda olması gerekenlerden biri olduğunu bir kez daha kanıtlıyorsun.
Bu konu kendimi bildim bileli tartışılır, konuşulur. Fakat, hiç bir çözüm bulunamamıştır. Genç arkadaşlara ben de üzüldüm ve cesaretlerinden dolayı kutluyorum. Biz zaten toplum olarak, başkaları için yaşar ve başkalarının hayatını irdeleriz. Yapımız bu. Pozitif yönlerimizi abartarak anlatırız. Negatif yönlerimizi kendimiz bile görmez ve başkalarının olumsuzlukları ile bu yönümüzü kamufle ederiz. Bu yüzden de bir adım ileriye gidemeyiz.
Tırtılın yolun sonu dediğine, Allah kelebek demiş.

umutnerde

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 242
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #11 : Eylül 12, 2018, 03:09:34 ÖS »
@Angelowic benim de kastım bu zaten yaşam şekli böyle olunca sorun kalmıyor ve bazı şeyler  daha kolay kabul görüyor. Yurtdışında normal yaşayan gaylar ötekileştirme hissetmiyorlar ancak bazı extrem giyiniş davranış bakışlara neden oluyor. Orda bazan eşcinseller nadirde olsa yolda öpüşünce bakışlara maruz kalır. Zaten bunu heterolar için de hoş karşılamam ben şahsen. Evde birbirini yiyen çiftler neye kime neyin isbatı gibi ulu orta 😁 bazı şeyler mahrem kaldıkça güzelliğini korur.

candleght

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 98
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #12 : Eylül 12, 2018, 04:37:29 ÖS »
Mevzu şahıslara düştüğünde diva lakaplı tsm sanatçısı bana göre cinsiyet kimliği dönüşümünü sağlamış Swyer Sendromu bir xy. Hiv nasıl bir çok samimi ve dürüst olmayan istismarı içinde barındırıyorsa homoseksüel ve transeksüellikte de bu mevcut. Bu yüzden tercih ve yönelimi aşan, kişileri trajik rehineye koyan tesbit kesiniyatini kestirmek gerçekten zor ve ülkemizdeki insanlar gayriciddiyette fırsatçı seksüelitede. Fakat bu tsm sanatçısının insanları ayırt etmeksizin insanlara yardım ve istihdamda bulunduğunu duydum. Gosteriş için iyilik yapılmaz! Bu kendisinin de ifade buyurduğu aklı selim lafıdır. Ben burada kimseyi övmüyorum. empatime ve gözlemime dayanarak yazıyorum. Kimse kimseyi de trans yapmaz herkesin yaratılışın farikası kendindedir.. kendi elindedir.. ha noldu 80 li yıllarda translar için "adım" atılmış gerçek bir kadın kimliği... Diğer dj lakaplı kerdimcan ise toplumunun gayleri nasıl gördüğü kısmından bir şekille homofobisine karşılık yaptığı spontane fenomenlik rüzgarıyla kendi reklam yüzünü olusturma çabasında, ha biri sorarsa bir gün birileri kendilerine.. ekranda genele yonelimini gösterdiğin kişilerin ne durumlarda olduğunu hangi yaralı parmağa işediği soruyla karşılaşırsa arkadaşlarımla trajedik sitkom tiyatro oyunu oynuyoruz cevabıyla kendini hafife aldırmayla sıyrılmanın inanılmaz haklılığını yaşayamayacağının garantisini kimse veremez! Lgbt örgüt ve dernek ne kadar etkili? Mesela bu sene yürüyüş olmadı. Ramadan denildi, seçim denildi bı kaç senedir geçiştirmelerde.. yani kısacası bizim içimizde yalancı çok! Çünkü birilerinin ben gayim dediğinde nerede olursa olsun karşılarına makattan çocuk doğurmak fiili üzerine homofobi bitmesin diye ahkam kesen boş insanlarla dolu olduğu gerçek!
*****Çarşafı çektiğim baz istasyonunu üzerinden görebildin mi lokalimi - IP adresimi?*****

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1170
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #13 : Eylül 12, 2018, 04:48:55 ÖS »
@Angelowic bence tamamıyle  haklı nedenine gelince yapılan şey  nerde nasıl bir ülkede  gerçekleştirilmiş bu önemli. Merdivenleri düzgün şekilde  çıkmak varken en üste atlamaya kalkarsan tepetaklak en aşağı düşer bir yerlerinide kırar düşerken başkalarına da zarar verirsin. Burda ki heterolara bir soralım @Mavera @Angelowic için ne düşünüyorlar. Sadece örnek olsun diye veriyorum. Biri insancıl yaklaşımcı iyi niyetli sabırlı bilgili toplumda yeri olan birey.Digeri insanı insan olarak seven yardım sever sevgi dolu bir insan o da toplumda yeri olan çalışan normal hayatını devam ettiren kişi. Itici şekilde yaşasalar bu insanların kişilik yapilari da fark edilmez. Birşeyleri insanlarin gözüne gözüne sokarak kabul ettirilmez. Mesela yürüyüşlerde birşeyleri fark ettirmek isteniyorsa rengarenk çılgınca sulu adeta delirmiş sulu cıvık şekilde değil herkes normal mesleğine yakışır şekilde giyinip bakın biz aranızdayız bizde varız demeli. Bilgilendirmeli. Toplum olarak zaten iki yuzluyuz orası başka birilerini alkışlayıp ödüllendirir diğerini tuh kakalarla yuhalayan bir topluma farklı şekilde yaklaşmalı. Asıl ortada olanların yanlış olduğu bu kesimin örneği olamayacağını onların show amaclı bu yönlerini kullandıklarını öğretmeli insanlara. Biz evlendik evleniriz vs demek için çok çok erken ve gereksiz. Evlenmek ne demek hayatı paylaşmak. Bunu kime neye ilan etme ihtiyacı duydular.  Ona kadar başka haklarını arasalar di. Tabiki içinde bulundukları durum kötü tabiki olmamalı bence onlara akıl hocalığı yapan düğünlerinde alkış tutanlar neden yanların da değil? Yem olarak iki genci bence kullanmışlar. Bazı adımları atarken düşünerek temkinli atmalı...

umutnerede dost dediğin şey yani birilerinin bu çocuları kullanmış olabileceği yada birilerinin gazına gelmiş olabileceğini bende düşünmedim desem yalan olur...

  ancak videoda izlediğim kadarı ile bu gençler akıl sağlığı gayet yerinde aklıbaşında gençler...hadi birisi gaza geldi, bu işe girişti ama öbürüde demedimi başımız belaya girecek..toplum bizi dışlar diye..bana soracak olursan ikiside ne yaptıklarının gayet bilincinde olan gençler...

  ha evlilik işinden kazançları ne olabilir....youtubedan alacakları para bide video kendilerinin ve tescil ettirdilerse 10 dolar bilemedin 15 dolar...beyaz show yada bayülgenin programınada çıksalar duyardık bence çık(a)madılar...ne getirisi oldu bu yaptıkları eylemin kendilerine...ben düşündüm bulamadım..

   eeee bu gençler bu işin sonunda hiçbişey kazanamayacaklarını hatta toplumun onları dışlayacağını ,hor göreceğini, bi çok kimsenin yaptıkları evlilik ile tşk geçeceklerini bilmiyorlarmıydı...bence az çok tahmin ediyorlardı...

  bi çok eşcinsel gibi suya sabuna dokunmayıp dalgalarına bakma imkanları varken yaptıkları iş şövalyelik değilde nedir...bide işin sonunda canından olmak var...hadi dışlanmayı falan bırak işin birde o boyutu var..

  bu memlekette eşcinsel olup bırak eşcinsel haklarını savunmayı kendi cinsel eğilimini gizleyen ünlüler varken (misal mabel matiz)  bu gençlerin yaptığına ben şapka çıkarırım...

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1170
Ynt: türkiye de eşcinsel evlilik ?
« Yanıtla #14 : Eylül 12, 2018, 04:57:17 ÖS »
Herkes özgürce yaşasın. Eşcinseller evlensin, kadınlar öldürülnesin, çocuklar evlendirilmesin, hayvanlara tecavüz edilmesin. Sevgi de nyası, kardeşlik bilinci olsun. Tek dünyayız ve tek devletiz bu dünyada aslında. Çocuklar cahil de olsa herkes şanslı değil kim bilir yaşadıkları onca neye karşılık etki tepki oldu. Ben eeviniyorum aslında. İnsanlar özgürlüklerini TALEP ETTİKÇE; “toplum buna karşı” baskısı KAYBEDECEK. Toplum  bundan 300 yıl önce matbaaya, yüz önce de arabaya da karşıydı. Bütün suçların sorunlusu TOPLUMDUR. Sen ben oluşturuyorken bu toplumu, bağnaz kafalar inşallah aydınlanır....

herkes özgürce yaşasın....çok güzel...bencede...peki yukarda youtube linkini paylaştığım sosyal medya fenomeni kürtaj dede ile nasıl olacak bu iş trope dost...

  toplumun yarısı bu kürtaj dede kafasında  benim görüşüm...sen istediğin kadar hümanist, insan hakları savunucusu ,aydın ol...bak dedenin siyasi görüşü, tuttuğu partiyi tartışmıyorum..sadece videoda dedenin kendisinden olmayan, kendini eleştiren bi ablaya takındığı tavrı seyrettinmi...polisi ararım..fetocu..155 i arıcam bak şimdi  vs.vs.vs.vs..

  hadi gel nüfüsün yarısını oluşturan bi kürtaj dede ile özgürce yaşa bakalım..


 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
17 Yanıt
3815 Gösterim
Son İleti Nisan 28, 2017, 02:16:39 ÖS
Gönderen: Matland
8 Yanıt
1460 Gösterim
Son İleti Şubat 23, 2018, 06:12:34 ÖS
Gönderen: TransBeril
74 Yanıt
5289 Gösterim
Son İleti Eylül 05, 2018, 08:26:00 ÖS
Gönderen: turuncu
7 Yanıt
634 Gösterim
Son İleti Ocak 31, 2019, 04:10:51 ÖS
Gönderen: Angelowic
13 Yanıt
604 Gösterim
Son İleti Temmuz 23, 2019, 04:14:25 ÖS
Gönderen: Mavera