Gönderen Konu: Evlilik  (Okunma sayısı 3945 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

furkandenizman

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
Evlilik
« : Ocak 01, 2020, 12:07:51 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar,
Yeni yılınız kutlu olsun öncelikle

1 senedir hiv pozitifim, benim gibi hiv pozitif olan bir bayanla evlilik düşünüyorum, 29 yaşımdayım İstanbulda yaşıyorum, negatif bireyler ile zor olacağını onun için Hiv Pozitif bir bayan ile evlilik düşünüyorum.

Hiv ve Aids

Evlilik
« : Ocak 01, 2020, 12:07:51 ÖÖ »

Aydınlıktakiyolcu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 207
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #1 : Ocak 01, 2020, 03:08:48 ÖÖ »
Sevginin hivi olmaz adaş. Pozitif bireyde sevmeyebilir sevebilir kavga edebilir etmeyebilir isteyebilir istemeyebilir. Böyle hakları var insanevladınin. Bol neşeli yillar dilerim

pzHIV

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 349
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #2 : Ocak 01, 2020, 03:09:36 ÖÖ »
@furkandenizman yenıyıla yalnız mı gırdın n'aptın da yılın ılk acılan konusunu bu yaptın :) izin verilmiyor burdan üyelerin iletişime geçmelerine, dernek toplantılarını deneyebılırsın en azından tanısmak için

Hiv ve Aids

Ynt: Evlilik
« Yanıtla #2 : Ocak 01, 2020, 03:09:36 ÖÖ »

Efee25

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 15
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #3 : Ocak 01, 2020, 09:18:15 ÖÖ »
Belki açılma aşaması zor olabilir ama gerçekten severse sorun olmaz. O yüzden içini rahat tut, sev, sevil ve sonrasında durumdan bahset tüm açıklığıyla. Sonuçta herhangi bir bulaş durumu yok, normal bireyler gibi çocuk sahibi de olabiliyorsun. Sadece her gün alman gereken bir ilacın var. Bence çok kasma herşey yoluna girer.

cancan

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 220
  • Hayat işte, bir saniyede değişebilir her şey..
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #4 : Ocak 01, 2020, 12:38:50 ÖS »
Mutlu seneler :) Anlayabiliyorum seni, umarım karşına mutlu olabileceğin birisi çıkar.

furkandenizman

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #5 : Ocak 01, 2020, 02:04:09 ÖS »
Teşekkür ederim arkadaşlar yeni yılınız kutlu olsun

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5491
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #6 : Ocak 01, 2020, 11:05:11 ÖS »

1 senedir hiv pozitifim, benim gibi hiv pozitif olan bir bayanla evlilik düşünüyorum, 29 yaşımdayım İstanbulda yaşıyorum, negatif bireyler ile zor olacağını onun için Hiv Pozitif bir bayan ile evlilik düşünüyorum.


Merhaba @furkandenizman

Forumda üyelerin birbirleri ile iletişim kurmaları yasak güvenlik nedeniyle. Dilersen dernek toplantılarına katılıp sosyalleşebilirsin. Kendin gibi hiv pozitif bireylerle arkadaş olup çevre edinebilirsin. Belki bu şekilde olabilir.

Ama yine de tavsiyem hiv pozitif olsun diye kendini şartlandırma. Negatif ve pozitif evli çiftler çok var ve gayet mutlular. Bilgin olsun.

youplus

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 67
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #7 : Ocak 01, 2020, 11:53:49 ÖS »
Selamlar. Eşim negatif, ben pozitif:) evlilik için talesemi testi yaptırırken sağlık ocağında öğrendik. İlk gün şok tabi. Ölmeyeceğimi anlayınca biz hayata devam dedik. 1 hafta oldu evleneli:))) bana konuşması kolay belki ama, inan benimde her an vücudumda bir şeyler doğru gitmeyebilir, ilaç işe yaramayabilir gibi korkular oluyor. Bu korkularla biriyle ilişki yaşamak veya başlamak zor olabilir.

Bence sevginin negatifi pozitifi yok. Yanlış kişiyle geçmişte sevişmişiz diye hayatımızı dehlizlerde geçirecek değiliz. Ne var yani herkes sevişiyor. Korunmadık, korunmadım çünkü boşluğuma geldi, salaklık ettim belki, belki alkollüydüm hatırlamıyorum; ama hayattayım:)

Biz kronik hastayız, varsay ki hipertansiyonun var:)

Nothing06

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #8 : Şubat 02, 2020, 12:28:12 ÖÖ »
@youplus bende evlilik için gün almayı düşünüyorum. Sağlık raporunda pozitif gözükeceğinden belli bir süre beklememize gerek var mı ben 1 ay sonra nikah yapmayı düşünüyorum. Sürecin uzaması veya 6 sonra gel gibi durumlarla karşılaşacak mıyım?

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5491
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #9 : Şubat 02, 2020, 12:13:03 ÖS »

1 ay sonra nikah yapmayı düşünüyorum. Sürecin uzaması veya 6 sonra gel gibi durumlarla karşılaşacak mıyım?


Hayır o kadar uzamaz @Nothing06 tedavi gördüğün enfeksiyon hastalıkları doktorundan bir belge isterler. Bir de eşinin rızasını gösteren imzalı bir dilekçe. 1 hafta 10 gün uzar süreç o kadar.

youplus

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 67
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #10 : Şubat 06, 2020, 12:22:09 ÖS »
@youplus bende evlilik için gün almayı düşünüyorum. Sağlık raporunda pozitif gözükeceğinden belli bir süre beklememize gerek var mı ben 1 ay sonra nikah yapmayı düşünüyorum. Sürecin uzaması veya 6 sonra gel gibi durumlarla karşılaşacak mıyım?

Hiv, türk yasalarına göre evliliğe engel bir durum değil. Kimse sizi engelleyemez. Biz aile doktorunun artizliğine mağruz kaldık. Yok ben eşiniz istrmezse izin veremem bu evliliğe dedi; yahu salak doktor eşim istemezse zaten sana söz düşmez:) neyse. Benim sağlık raporuma, hiv olduğundan bilgim var ve bunu kabul ederek evleniyorum yazdırdı ve eşime imzalattı. Direk gittik belediyeye. Belediye de bakmadılar bile hemen hallettiler işleri.

Nothing06

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #11 : Şubat 06, 2020, 08:46:13 ÖS »
@youplus bende evlilik için gün almayı düşünüyorum. Sağlık raporunda pozitif gözükeceğinden belli bir süre beklememize gerek var mı ben 1 ay sonra nikah yapmayı düşünüyorum. Sürecin uzaması veya 6 sonra gel gibi durumlarla karşılaşacak mıyım?

Hiv, türk yasalarına göre evliliğe engel bir durum değil. Kimse sizi engelleyemez. Biz aile doktorunun artizliğine mağruz kaldık. Yok ben eşiniz istrmezse izin veremem bu evliliğe dedi; yahu salak doktor eşim istemezse zaten sana söz düşmez:) neyse. Benim sağlık raporuma, hiv olduğundan bilgim var ve bunu kabul ederek evleniyorum yazdırdı ve eşime imzalattı. Direk gittik belediyeye. Belediye de bakmadılar bile hemen hallettiler işleri.
Nasıl yani belediye personeli bu ibareyi görüyor mu?

Luna

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 322
  • Ölmediysem vardır bir sebebim.
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #12 : Şubat 06, 2020, 09:07:12 ÖS »
Rapora mı yazdırdı bunu ve imzalattı? Raporlarda sadece evlenmeye engel bir durum yoktur gibi bir sonuç yazılıyordu diye biliyorum, askerlik gibi. Ayrıyeten müstakbel eşe o imzalattıkları form gibi şry de ayrı bir şekilde dosyalanıyor diye biliyorum. İlginçmiş cidden. Bu evlilik raporunu illa kendi aile hekimliğimizden mi alıyoruz, aile sağlığı merkezleri de yapıyor diye duydum ama bilmiyorum hiç bu işlere adım atamadığımdan :)

Barış

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 218
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #13 : Şubat 06, 2020, 11:09:42 ÖS »
hiv+ arkadaşlardan birisi bakan falan olsa da şu saçma salak uygulamalardan kurtulsak...

cancan

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 220
  • Hayat işte, bir saniyede değişebilir her şey..
Ynt: Evlilik
« Yanıtla #14 : Şubat 07, 2020, 12:15:07 ÖÖ »
Belediyeye verdiğiniz evrakta pozitif olduğunuz yazıyormuydu?

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
5 Yanıt
1938 Gösterim
Son İleti Mart 28, 2017, 08:04:13 ÖS
Gönderen: turuncu
8 Yanıt
2344 Gösterim
Son İleti Ocak 01, 2018, 01:02:07 ÖS
Gönderen: heavy-stuff
7 Yanıt
1517 Gösterim
Son İleti Aralık 26, 2017, 01:21:43 ÖÖ
Gönderen: DesertRose
12 Yanıt
1919 Gösterim
Son İleti Ekim 07, 2019, 07:48:47 ÖS
Gönderen: Angelowic
10 Yanıt
786 Gösterim
Son İleti Temmuz 17, 2020, 09:12:57 ÖÖ
Gönderen: camatil