Mavi-Banner

Gönderen Konu: hiv bulaşı hakkında genel bilgi  (Okunma sayısı 4769 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1747
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« : Ağustos 26, 2016, 11:04:12 ÖS »
son zamanlarda  genel olarak   ilişki  esansında  kondom  yırtılması  yada  kondom  çıkması  nedeniyle birçok arkadaş  önlem amaçlı  kolonya  sürdügünü  yada  sabun  ile  yıkadığını  belirtip  bunların  koruyup korumadığını  sormakta

1- kolonya hivden  korumaz
2- siz  eğer karşınızda ki kişi  hiv pozitifse  ve tedavi  almıyorsa  sabunla  yıkayın, çamaşır  suyu dökün hiçbir işe  yaramaz
3-kondom en etkili  yöntemdir
4- cinsel ilişkide  zevk  sıvısı denilen  birşey  vardır sperm  ve  boşalmadan  önce  kendini  gösterir, eğer  siz korunmadan  ilişki  yasadıysanız  ve bu  zevk  sıvısı  yada  sperm yoksa hiv için bir  bulaş riski  yok demektir.( içeri boşalmadan  çekme yöntemi ama  sıvı olmadıgından  eminsen )

5- eger  cinsel  organda  açık  bir yara yani ufak  bir dokunuşla  yada  tahrişle  kanayan  bir  yara varsa bu bir  risktir
6- hiv  virüsü  cinsel  ilişkide  zevk suyu,sperm  ile  yada  belirtmiş oldugum  gibi  kanın kana  temas  etmesi ile  bulaş  olur
7- diş  etin çok  hassas  ve  kanıyor , sende  şevke  geldin  ve içine  hayvan  kaçtı, karşıdaki kişinin  dudagını  ısırtıp  kanattın  seninde agzın kanıyor işte  bu riskli

8-kadın  regl  döneminde  oluk  oluk  kanıyor ama sen  o kadar abazasın ki, ne olursa  olsun  ben  sex  yapacam diyorsun   işte  bu  risk  senin  penisinin başı mukoza  tabakasıyla  kaplı  yani   bir süngere  su damlatırsan  anında  emer  senin penisinde  bu durumda  aynısını  yapar riskli

9-ilişkidesin  kondom  patladı  bir peçete ile çıkar  yenisini tak  işine devam  et  napcam  diye  sormana gerek  yok
10-genel eve  gittin  yada  bir bayan  yada  erkek denk getirdin sex  yapacan   kimse sana  bir rahatsızlığı olup  olmadıgını  söylemez  beyin  bedava  tak  kondomunu  işine  devam  et, sonra  burada  yırtınmana  da gerek  kalmaz

11- kansız dudak  dudaga öpüşme ile  hiv bulaş olmaz.
12- parmagında  yara  var  ama  kabuk  bağlamış kolay kolay  kanamıyor, sende  parmaklamayı  çok seviyorsun  yara  kan vb yoksa parmaklayabilirsin, ama  unutmak ki  parmaklayanıda  gün gelir devran  döner  parmaklarlar

13-sex yaptın  , korunmadın  ertesi  gün lenf  bezin  şişti ahh  vahhhh mahhhhh deme, her şişen  lenf bezi  hiv belirtisi değildir mikrop  kapmışındır  pis insan   hamama gidip  bir kese attır  kendine
14- ulan  siz  enayimi siniz? 50 tane  test  ooluyorsunuz  yazık  yazık  çogunuz  öğrenci  yada  gariban adamlar, bir kondomun  tanesi  taş  çatlasın 2 lira  bir testin fiyati 150 lira   bu durumda  enayisiniz
15- ha  ben  korunmam  uçkuruma  düşkünüm zevk  vermiyor zevk alamıyorum, kalkmışı indiriyor  diyorsan  , er yada  geç  senide aramızda  görmemiz  yakındır  demektir.



« Son Düzenleme: Ekim 14, 2016, 09:28:04 ÖS Gönderen: acısada_öldürmez »
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .

Ookaliptus

  • Üye
  • *
  • İleti: 35
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #1 : Ağustos 27, 2016, 12:39:19 ÖÖ »

Çok guzel bir özet , keske bunu insanlar baslık acmadan evvel okusa , saçmasapan sorular olmadan daha faydalı bir portal olsa  diyecektim .. Ama arkadasın ilk yorumu beni iptal etti ..
Yaradan bana admin sabrı vermemiş o yuzden yazmıcam daha fazla. Ama yazmak istediklerimi az çok tahmin edeceginizi düsünüyorum.

Sevgiler

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1747
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #2 : Eylül 02, 2016, 12:32:57 ÖS »
hala daha  saçma sorular gelmeye devam ediyor.
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .

Birisi

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 103
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #3 : Eylül 13, 2016, 12:13:51 ÖS »
aslında bu konuları çok detaylı bilmek imkansız.Belki anlık kurtarıyo olabilir ama kimse oturup bunun testini , doğruluğunu hesaplayamaz.
@ehlikeyhif 'in bi lafı var hoşuma gidiyo''Ya olursun ya olmazsın''
Öldürmeyen şey güçlendirir.

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1747
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #4 : Ekim 29, 2016, 02:37:30 ÖS »
tekrar  tekrar  aynı soruları sormayınız.GENEL bir  özeti burada  sizler için açıkladım.
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .

TSiz

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 80
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #5 : Aralık 06, 2017, 10:56:08 ÖÖ »
@acısada_öldürmez biladerim
 1-kanamasız dudak dudağa öpüşmeyle hıv bulaşmaz..
2-zevk sıvısıyla korunmasız (sperm yoksa)  hıv bulaşmaz demişsin evet doğru ama yapmayın lütfen!
Bu yazıları hiv ile enfekte olan insanlar okuyor. Cinsel ilişkileri sırasında kişi kafasından şunu düşünüp  " forumda biri şöyle şöyle demişti spermlerini boşaltmam zevk sıvısıyla zaten ona geçmez " gibi saçma sapan düşüncelere girip kondom kullanmayı bi an red edebilir. Ve bu şekilde bulaştırıcı konumunda olan az kişi yoktur..
Bir şahıs hıv tanısı aldıktan sonra tedavisine başlamış,  viral yükü negatif olsa bile neden korunmasın? Zevk sıvısında o sırada sperm olup olmadığını nerden bilecek?  Beraber olduğu kişinin vajinal ya da anal bölgesinde ufak kılcal kanamaların olmadığını nerden bilebilir?  Böyle fikirler atmayın ortaya lütfen!  Hıv ile enfekte olduğunu bilen kişi her şeye rağmen nolursa olsun KORUNMALI!  İhtimal bile vermeyin!  Yazık gencecik insanların hayatı değişiyor böyleleri yüzünden.  Daha duyarlı olmaya davet ediyorum bunu yapan  herkesi.

TransBeril

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 724
  • Arınmıs Aklanmıs
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #6 : Aralık 06, 2017, 02:11:14 ÖS »
@TSiz sen biraz yanlis anlamisin yazilanlari, cunku @acısada_öldürmez olan seyleri yazmıs herzaman ki gibi o esprituel tavriyla, ayy yogunlugu bitsede gelse yine yazip cizse buralarda. Gülmekten öldürcek beni bigun :)

Opusmeyle hiv bulasir dememis zaten o da, sado mazo ya baglayip dudak kanatircasina opusursen risk var demis. Zevk suyunda hiv olmaz diye biside yazmamis, zevk suyu ya da sperm gelmediginden eminsen korkmana gerek yok demis. Aslında teorikte belkide yüzlerce bulasma yolu var ancak cinsel yolla, ortak sırınga kullanımı, kontrolsuz kan nakli ve anneden bebege. Bulas olan yollar sadece bu sekilde. Digerleri sadece teorik, gorulmemis yasanmamis durumlar ya da milyonda bir falan olmustur anca :)

Viral yuku istikrarli sekilde baskılanmis biri neden korunmasin, elbette korunsun tek eşli degilse zaten herkes korunmak zorunda, yoksa sonuc belli. Ama evli ya da birlikte yasayan tek eşli çiftler var, bunlar karsılıklı guven ve uzman destegi ile kondomsuz iliskilerine devam edebilirler. Sonucta yapilan cesit cesit arastirmalar bulas olmucagini gösteriyo. Forumumuz da normal yolla cocuk sahibi olan ciftler var, kaldi kı bu ciftler yurt disinda hat safha da zaten. DSÖ yapilan ilk arastirmayı baz aldigi icin %96 bulastirmaz diyo tedavi görenler icin, CDC ise dikkate alınması gereken bi risk yok diyo. Bu arada test gübleri ile ilgili arastirma yapanlara da belirtmek isterim ki. CDC labavatuar ortamında yapilan  antijen-antikor ikili tarama yapan testler icin guvenilirligi 90dan 45e gün dusurdu. Baziları stigmayı yıkmak icin ugrasirken biz türkiye de hala guncel olmayan eski bilgilerle doluyuz. Daha cok yol kat etmemiz lazim hiv konusunda, canlı bomba gibi ortada gezinen tespit edilmemis pozitifleri ortaya cıkarmak icin bi ugras bile yok. Yuksek oran da hiv artısı yasanan bi ülkede bunu engellemek icin yapilan bi ugras olmamasi ne acı. Devletimiz cok zengin olsa gereki 100bin pozitifte olsa hepsinin ilaclarini karsilamayi göze aliyo. Birsuru kamu spotu hergun ekranlarda dönüyo, bunlara hiv/aids i eklemek cok mu zor. Ya da Şehirlerin kalabalik meydanlarin da halki teste teşvik etmek cok utanilcak biseymi. Ayy veryansinlardayim yine ben :)
Su gibi berrak yeni bi hayat.

Darkness

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 287
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #7 : Aralık 06, 2017, 03:24:26 ÖS »
Hepimiz birinin kurbanıyız ne acı!

TSiz

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 80
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #8 : Aralık 07, 2017, 09:21:17 ÖS »
@Darkness çok acı çok!  Güçlü olmalıyız!  Duyarlı bireyler olmalıyız onlar yaptı biz yapmayalım..

samurai

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 507
  • hasbinallah ve ni'mel vekil...
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #9 : Aralık 08, 2017, 07:31:23 ÖÖ »
son zamanlarda  genel olarak   ilişki  esansında  kondom  yırtılması  yada  kondom  çıkması  nedeniyle birçok arkadaş  önlem amaçlı  kolonya  sürdügünü  yada  sabun  ile  yıkadığını  belirtip  bunların  koruyup korumadığını  sormakta

1- kolonya hivden  korumaz
2- siz  eğer karşınızda ki kişi  hiv pozitifse  ve tedavi  almıyorsa  sabunla  yıkayın, çamaşır  suyu dökün hiçbir işe  yaramaz
3-kondom en etkili  yöntemdir
4- cinsel ilişkide  zevk  sıvısı denilen  birşey  vardır sperm  ve  boşalmadan  önce  kendini  gösterir, eğer  siz korunmadan  ilişki  yasadıysanız  ve bu  zevk  sıvısı  yada  sperm yoksa hiv için bir  bulaş riski  yok demektir.( içeri boşalmadan  çekme yöntemi ama  sıvı olmadıgından  eminsen )

5- eger  cinsel  organda  açık  bir yara yani ufak  bir dokunuşla  yada  tahrişle  kanayan  bir  yara varsa bu bir  risktir
6- hiv  virüsü  cinsel  ilişkide  zevk suyu,sperm  ile  yada  belirtmiş oldugum  gibi  kanın kana  temas  etmesi ile  bulaş  olur
7- diş  etin çok  hassas  ve  kanıyor , sende  şevke  geldin  ve içine  hayvan  kaçtı, karşıdaki kişinin  dudagını  ısırtıp  kanattın  seninde agzın kanıyor işte  bu riskli

8-kadın  regl  döneminde  oluk  oluk  kanıyor ama sen  o kadar abazasın ki, ne olursa  olsun  ben  sex  yapacam diyorsun   işte  bu  risk  senin  penisinin başı mukoza  tabakasıyla  kaplı  yani   bir süngere  su damlatırsan  anında  emer  senin penisinde  bu durumda  aynısını  yapar riskli

9-ilişkidesin  kondom  patladı  bir peçete ile çıkar  yenisini tak  işine devam  et  napcam  diye  sormana gerek  yok
10-genel eve  gittin  yada  bir bayan  yada  erkek denk getirdin sex  yapacan   kimse sana  bir rahatsızlığı olup  olmadıgını  söylemez  beyin  bedava  tak  kondomunu  işine  devam  et, sonra  burada  yırtınmana  da gerek  kalmaz

11- kansız dudak  dudaga öpüşme ile  hiv bulaş olmaz.
12- parmagında  yara  var  ama  kabuk  bağlamış kolay kolay  kanamıyor, sende  parmaklamayı  çok seviyorsun  yara  kan vb yoksa parmaklayabilirsin, ama  unutmak ki  parmaklayanıda  gün gelir devran  döner  parmaklarlar

13-sex yaptın  , korunmadın  ertesi  gün lenf  bezin  şişti ahh  vahhhh mahhhhh deme, her şişen  lenf bezi  hiv belirtisi değildir mikrop  kapmışındır  pis insan   hamama gidip  bir kese attır  kendine
14- ulan  siz  enayimi siniz? 50 tane  test  ooluyorsunuz  yazık  yazık  çogunuz  öğrenci  yada  gariban adamlar, bir kondomun  tanesi  taş  çatlasın 2 lira  bir testin fiyati 150 lira   bu durumda  enayisiniz
15- ha  ben  korunmam  uçkuruma  düşkünüm zevk  vermiyor zevk alamıyorum, kalkmışı indiriyor  diyorsan  , er yada  geç  senide aramızda  görmemiz  yakındır  demektir.


Yaa varya a.ö şu uslubun beni bitiriyo :)))))) sen bizi güldürüyonya allahta seni güldürsün emi.

Arutha

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 840
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #10 : Aralık 08, 2017, 06:38:38 ÖS »
@acısada_öldürmez biladerim
 1-kanamasız dudak dudağa öpüşmeyle hıv bulaşmaz..
2-zevk sıvısıyla korunmasız (sperm yoksa)  hıv bulaşmaz demişsin evet doğru ama yapmayın lütfen!
Bu yazıları hiv ile enfekte olan insanlar okuyor. Cinsel ilişkileri sırasında kişi kafasından şunu düşünüp  " forumda biri şöyle şöyle demişti spermlerini boşaltmam zevk sıvısıyla zaten ona geçmez " gibi saçma sapan düşüncelere girip kondom kullanmayı bi an red edebilir. Ve bu şekilde bulaştırıcı konumunda olan az kişi yoktur..
Bir şahıs hıv tanısı aldıktan sonra tedavisine başlamış,  viral yükü negatif olsa bile neden korunmasın? Zevk sıvısında o sırada sperm olup olmadığını nerden bilecek?  Beraber olduğu kişinin vajinal ya da anal bölgesinde ufak kılcal kanamaların olmadığını nerden bilebilir?  Böyle fikirler atmayın ortaya lütfen!  Hıv ile enfekte olduğunu bilen kişi her şeye rağmen nolursa olsun KORUNMALI!  İhtimal bile vermeyin!  Yazık gencecik insanların hayatı değişiyor böyleleri yüzünden.  Daha duyarlı olmaya davet ediyorum bunu yapan  herkesi.
hocam sülfürik asit çözüm mudur?

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1747
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #11 : Aralık 09, 2017, 11:25:01 ÖS »


Türkçeyi düzgün kullandığımı  düşünüyorum ama, malum  Türk insanı  okuduğunu anlamada  dünya  genelinde  sonlar da

BAŞKA  SÖZE  GEREK  YOK.
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1747
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #12 : Aralık 09, 2017, 11:46:45 ÖS »
son zamanlarda  genel olarak   ilişki  esansında  kondom  yırtılması  yada  kondom  çıkması  nedeniyle birçok arkadaş  önlem amaçlı  kolonya  sürdügünü  yada  sabun  ile  yıkadığını  belirtip  bunların  koruyup korumadığını  sormakta

1- kolonya hivden  korumaz
2- siz  eğer karşınızda ki kişi  hiv pozitifse  ve tedavi  almıyorsa  sabunla  yıkayın, çamaşır  suyu dökün hiçbir işe  yaramaz
3-kondom en etkili  yöntemdir
4- cinsel ilişkide  zevk  sıvısı denilen  birşey  vardır sperm  ve  boşalmadan  önce  kendini  gösterir, eğer  siz korunmadan  ilişki  yasadıysanız  ve bu  zevk  sıvısı  yada  sperm yoksa hiv için bir  bulaş riski  yok demektir.( içeri boşalmadan  çekme yöntemi ama  sıvı olmadıgından  eminsen )

5- eger  cinsel  organda  açık  bir yara yani ufak  bir dokunuşla  yada  tahrişle  kanayan  bir  yara varsa bu bir  risktir
6- hiv  virüsü  cinsel  ilişkide  zevk suyu,sperm  ile  yada  belirtmiş oldugum  gibi  kanın kana  temas  etmesi ile  bulaş  olur
7- diş  etin çok  hassas  ve  kanıyor , sende  şevke  geldin  ve içine  hayvan  kaçtı, karşıdaki kişinin  dudagını  ısırtıp  kanattın  seninde agzın kanıyor işte  bu riskli

8-kadın  regl  döneminde  oluk  oluk  kanıyor ama sen  o kadar abazasın ki, ne olursa  olsun  ben  sex  yapacam diyorsun   işte  bu  risk  senin  penisinin başı mukoza  tabakasıyla  kaplı  yani   bir süngere  su damlatırsan  anında  emer  senin penisinde  bu durumda  aynısını  yapar riskli

9-ilişkidesin  kondom  patladı  bir peçete ile çıkar  yenisini tak  işine devam  et  napcam  diye  sormana gerek  yok
10-genel eve  gittin  yada  bir bayan  yada  erkek denk getirdin sex  yapacan   kimse sana  bir rahatsızlığı olup  olmadıgını  söylemez  beyin  bedava  tak  kondomunu  işine  devam  et, sonra  burada  yırtınmana  da gerek  kalmaz

11- kansız dudak  dudaga öpüşme ile  hiv bulaş olmaz.
12- parmagında  yara  var  ama  kabuk  bağlamış kolay kolay  kanamıyor, sende  parmaklamayı  çok seviyorsun  yara  kan vb yoksa parmaklayabilirsin, ama  unutmak ki  parmaklayanıda  gün gelir devran  döner  parmaklarlar

13-sex yaptın  , korunmadın  ertesi  gün lenf  bezin  şişti ahh  vahhhh mahhhhh deme, her şişen  lenf bezi  hiv belirtisi değildir mikrop  kapmışındır  pis insan   hamama gidip  bir kese attır  kendine
14- ulan  siz  enayimi siniz? 50 tane  test  ooluyorsunuz  yazık  yazık  çogunuz  öğrenci  yada  gariban adamlar, bir kondomun  tanesi  taş  çatlasın 2 lira  bir testin fiyati 150 lira   bu durumda  enayisiniz
15- ha  ben  korunmam  uçkuruma  düşkünüm zevk  vermiyor zevk alamıyorum, kalkmışı indiriyor  diyorsan  , er yada  geç  senide aramızda  görmemiz  yakındır  demektir.


Yaa varya a.ö şu uslubun beni bitiriyo :)))))) sen bizi güldürüyonya allahta seni güldürsün emi.

@samurai  amin
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1747
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #13 : Aralık 09, 2017, 11:47:37 ÖS »
@acısada_öldürmez biladerim
 1-kanamasız dudak dudağa öpüşmeyle hıv bulaşmaz..
2-zevk sıvısıyla korunmasız (sperm yoksa)  hıv bulaşmaz demişsin evet doğru ama yapmayın lütfen!
Bu yazıları hiv ile enfekte olan insanlar okuyor. Cinsel ilişkileri sırasında kişi kafasından şunu düşünüp  " forumda biri şöyle şöyle demişti spermlerini boşaltmam zevk sıvısıyla zaten ona geçmez " gibi saçma sapan düşüncelere girip kondom kullanmayı bi an red edebilir. Ve bu şekilde bulaştırıcı konumunda olan az kişi yoktur..
Bir şahıs hıv tanısı aldıktan sonra tedavisine başlamış,  viral yükü negatif olsa bile neden korunmasın? Zevk sıvısında o sırada sperm olup olmadığını nerden bilecek?  Beraber olduğu kişinin vajinal ya da anal bölgesinde ufak kılcal kanamaların olmadığını nerden bilebilir?  Böyle fikirler atmayın ortaya lütfen!  Hıv ile enfekte olduğunu bilen kişi her şeye rağmen nolursa olsun KORUNMALI!  İhtimal bile vermeyin!  Yazık gencecik insanların hayatı değişiyor böyleleri yüzünden.  Daha duyarlı olmaya davet ediyorum bunu yapan  herkesi.
hocam sülfürik asit çözüm mudur?

@Arutha   sirke daha  makbul
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .

Arutha

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 840
Ynt: hiv bulaşı hakkında genel bilgi
« Yanıtla #14 : Aralık 10, 2017, 09:40:52 ÖS »


Türkçeyi düzgün kullandığımı  düşünüyorum ama, malum  Türk insanı  okuduğunu anlamada  dünya  genelinde  sonlar da

BAŞKA  SÖZE  GEREK  YOK.

abicim ironi yaptım. Sülfirik asit gibi bir madde tüm vücudu götürür sen de bilirsin.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
22 Yanıt
2404 Gösterim
Son İleti Aralık 20, 2016, 11:10:10 ÖS
Gönderen: Mavera
10 Yanıt
717 Gösterim
Son İleti Ağustos 28, 2017, 07:28:44 ÖS
Gönderen: Matland
1 Yanıt
305 Gösterim
Son İleti Mart 22, 2018, 08:46:01 ÖÖ
Gönderen: Mavera
28 Yanıt
891 Gösterim
Son İleti Mayıs 26, 2018, 12:45:23 ÖS
Gönderen: Carsonfrankie
3 Yanıt
194 Gösterim
Son İleti Ağustos 31, 2018, 10:25:40 ÖÖ
Gönderen: Mavera