Mavi-Banner

Gönderen Konu: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙  (Okunma sayısı 997 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 2222
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #30 : Ağustos 08, 2018, 12:49:37 ÖS »

@Angelowic  öğrencilik yıllarımdan yaz okulu dönemiydi ve ev arkadaşlarım yoktu ilginç bir olay zaten, hoş biriydi. Bende ilk günler kalsın diye extra hürmet etmiş olabilirim ama 2. günden fazlası bayıyor tavsiye etmiyorum :D


@OnlyRedLeftFromRainbow gerçekten skandal bir olay :D Teşekkürler paylaştığın için. Çok güldüm :) 9 gün nedir yaa. Git diyemedin mi arkadaş. Neyse  bosver tamam yaşanmış gitmiş bitmiş. Ölmüşe gazi şeye de niyazi derler :)) :))

OnlyRedLeftFromRainbow

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 357
  • Korkuyorsan, gökyüzüne bak...
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #31 : Ağustos 08, 2018, 04:26:12 ÖS »
@Angelowic üniversite yıllarımda var böyle olaylarım ya ... bir gece mesela Erasmus iken gece gay bara gidiyorum . Sabah bir uyanıyorum  erasmusa gittiim ülkenin komşu ülkesindeyim. Ve yatakta 4 erkeğiz... (bu arada Erasmus yaptığım il de sınıra yakındı tabi) Salona gidiyorum 2 çekyat koltuk oralarda da 2şerli yatıyorlar falan. Geceye dair hiç bir anı yok. En son tepsi elinde herkese shot ısmarladığını hatırlıyorum adamın birinin 😄
Gibi gibi benzer hikayeler var, günü gelince oturup sana kahve eşliğinde anlatacağım 😄
Do not live to just breath. Do anything you want while you have chance.

yenihayat1

  • Üye
  • *
  • İleti: 30
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #32 : Ağustos 12, 2018, 02:19:46 ÖS »
çalışıyorum dostlar :(

Samet85

  • Üye
  • *
  • İleti: 30
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #33 : Ağustos 19, 2018, 04:19:40 ÖÖ »
@Angelowic sağol....ama bence bu saatten sonra üzûlecek bir şey yok...hayat devam ediyo....aynen dediğin gibi çocuklarla uğraşıyorum....ayrıca kızım bana ćok düşkün....ve yeni doğan bebeğimde büyüyo.....sadece biraz yorgunluk var işte, aralarında 1 yıl 10 ay var peş peş geldiler.....ondan işte biraz yorucu oluyorlar...sizleri seviyorum

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 2222
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #34 : Ağustos 19, 2018, 04:29:30 ÖS »
çalışıyorum dostlar :(

@yenihayat1 malesef ben de çalışıyorum bu pazar günü :)

@Angelowic sağol....ama bence bu saatten sonra üzûlecek bir şey yok...hayat devam ediyo....aynen dediğin gibi çocuklarla uğraşıyorum....ayrıca kızım bana ćok düşkün....ve yeni doğan bebeğimde büyüyo.....sadece biraz yorgunluk var işte, aralarında 1 yıl 10 ay var peş peş geldiler.....ondan işte biraz yorucu oluyorlar...sizleri seviyorum

@Samet85 çok öpüyorum gözlerinden miniklerin. Selamlar...

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 2222
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #35 : Eylül 09, 2018, 01:36:43 ÖS »
Merhaba arkadaşlar.

Şuan hazırladığım kahvaltı sofrasına inanamazsınız. Benim de pazar klasiğim bu işte. Annemin bize yaptığı gibi bir pazar kahvaltısı hazırlamak. Okkalı hemde. Sonra keyifle ağır ağır yemek. Tadını çıkarıp...

Boşverin derdi kederi, mutlu olmaya bakın...

Hepinize mutlu bir pazar diliyorum 🌷

NoH8

  • Üye
  • *
  • İleti: 33
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #36 : Eylül 09, 2018, 05:15:08 ÖS »
Ben de bu sabah güzel bir kahvaltı hazırladım kendime. Şimdi de annemlere kavuşmayı bekliyorum. 1 haftadır tatildelerdi. İnşallah kazasız belasız gelseler de rahat bir nefes alsam. 😁

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 2222
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #37 : Eylül 11, 2018, 07:52:59 ÖS »

Ben de bu sabah güzel bir kahvaltı hazırladım kendime. Şimdi de annemlere kavuşmayı bekliyorum. 1 haftadır tatildelerdi. İnşallah kazasız belasız gelseler de rahat bir nefes alsam. 😁



pamuk annenin ellerinden öpüyorum @NoH8  :)

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 2222
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #38 : Eylül 16, 2018, 09:35:39 ÖÖ »
Selammmmm 😇

Hepinize mutlu bir pazar diliyorum arkadaşlar.

Çay suyu koydum. Demlerim birazdan. Sabah haberlerini izliyorum yattığım yerden. Sabah kahvemi de baş ucuma koydum yudumlarken sizlere yazıyorum 💙

Sevgiyle kalın...

@OnlyRedLeftFromRainbow @Penthos @Taurus @turuncu @iss @bedevi  @Arutha @hk
« Son Düzenleme: Eylül 16, 2018, 06:49:18 ÖS Gönderen: Angelowic »

mehmet0909

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 371
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #39 : Eylül 16, 2018, 11:38:41 ÖÖ »
Bi onlar sevgiyle kalmasın canım hepimiz kalalim dimi?Biraya devam diyelim biz :D

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 2222
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #40 : Eylül 16, 2018, 06:50:22 ÖS »

Bi onlar sevgiyle kalmasın canım hepimiz kalalim dimi?Biraya devam diyelim biz :D


@mehmet0909  sadece onlar için değil hepimiz için söyledim onu kıskandın mı :D

bunu okuyan bütün arkadaşlarım sevgiyle kalsın. hepinize huzurlu günler diliyorum. kendinize iyi bakın :)

Taurus

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 260
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #41 : Eylül 16, 2018, 08:24:28 ÖS »
Bugün ufaklıklarla kırtasiye alışverişimizi yaptık. Okullar açılıyor. Erkek kardeşin çocukları o kadar sevilir mi bilmem ama kız kardeşin çocukları daha bir sizin oluyor yahu.

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 2222
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #42 : Eylül 18, 2018, 10:21:17 ÖÖ »

Bugün ufaklıklarla kırtasiye alışverişimizi yaptık. Okullar açılıyor. Erkek kardeşin çocukları o kadar sevilir mi bilmem ama kız kardeşin çocukları daha bir sizin oluyor yahu.


@Taurus 5 tane kız kardeşim var :) dayı olmak dışında bir çarem yok malesef. evet kız kardeş çocukları daha bir tatlı der herkes. daha tatmadım bu duyguyu. bilemiyorum :)

Taurus

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 260
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #43 : Eylül 18, 2018, 11:31:24 ÖÖ »

Bugün ufaklıklarla kırtasiye alışverişimizi yaptık. Okullar açılıyor. Erkek kardeşin çocukları o kadar sevilir mi bilmem ama kız kardeşin çocukları daha bir sizin oluyor yahu.


@Taurus 5 tane kız kardeşim var :) dayı olmak dışında bir çarem yok malesef. evet kız kardeş çocukları daha bir tatlı der herkes. daha tatmadım bu duyguyu. bilemiyorum :)
@Angelowic işin zor o zaman :) ülkemizde erkekler genelde sorumsuz ve bencil olduklarından çocukların bakımı ve ilgilenmesi büyük oranda anneye düşüyor. Tıpkı Rus erkekleri gibi bizim erkekler. Anneye düşünce dayı otomatikman baba rolünü üstleniyor. İstisnalar olur tabi ama ülkemizde anne olmak çok zor.

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 2222
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Pazar Klasiklerimiz 🌷💙
« Yanıtla #44 : Eylül 18, 2018, 06:58:59 ÖS »

@Angelowic işin zor o zaman :) ülkemizde erkekler genelde sorumsuz ve bencil olduklarından çocukların bakımı ve ilgilenmesi büyük oranda anneye düşüyor. Tıpkı Rus erkekleri gibi bizim erkekler. Anneye düşünce dayı otomatikman baba rolünü üstleniyor. İstisnalar olur tabi ama ülkemizde anne olmak çok zor.


olsun @Taurus seviyorum ben kız çocuklarını :)

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
16 Yanıt
1551 Gösterim
Son İleti Ekim 04, 2016, 05:08:25 ÖS
Gönderen: Birisi
42 Yanıt
1600 Gösterim
Son İleti Eylül 24, 2017, 08:02:58 ÖS
Gönderen: Matland
6 Yanıt
282 Gösterim
Son İleti Kasım 20, 2017, 11:38:25 ÖS
Gönderen: acısada_öldürmez
1 Yanıt
188 Gösterim
Son İleti Mayıs 12, 2018, 04:21:33 ÖS
Gönderen: mehmet0909
166 Yanıt
3463 Gösterim
Son İleti Eylül 30, 2018, 06:46:47 ÖS
Gönderen: mehmet0909