Mavi-Banner

Gönderen Konu: İlaç etkileşimi kaynaklı değişiklik ?  (Okunma sayısı 163 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Delisorular

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 87
İlaç etkileşimi kaynaklı değişiklik ?
« : Haziran 14, 2018, 10:33:33 ÖS »
Arkadaşlar hepimizin kafasına takılıyordur o yüzden bir başlıkta tartışalım istedim.
Aramadızda hiç ilaç etkileşimi yaşayan oldunu ? Çok nadirde olsa malum bazen ilaçlarımız bir dönem sonra işe yaramayıp değişikliğe gidilmesi gerekebiliyor ? Düzenli kullandığımız halde ilaç etkileşimi yaşayan var mı aramızda tecrübelerinizi paylaşırmısınız ?

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5969
Ynt: İlaç etkileşimi kaynaklı değişiklik ?
« Yanıtla #1 : Haziran 18, 2018, 11:58:59 ÖÖ »
İlaç etkileşimi dediğimiz şey, kullandığımız ilaçla etkileşime girebilecek başka ilaç kullanmak. Buna dikkat edeceğiz dra sormadan başka ilaç kullanmayacağız. Etkileşim yapacak ilaçlar belli zaten aslında, prospektüste de yazıyor.

Direnç gelişimi diyorsan, düzenli ilaç kullanıyorsan, rna negatif seyrediyorsa, direnç gelişimi beklenmiyor. Yani ilaçların bir süre sonra etkisini yitirmesi gibi bir sıkıntı yok. Tabi ki tedaviye uyulduğu sürece.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
11 Yanıt
649 Gösterim
Son İleti Ocak 17, 2017, 01:13:44 ÖÖ
Gönderen: Ankagogh Poz
6 Yanıt
543 Gösterim
Son İleti Şubat 23, 2017, 08:43:33 ÖS
Gönderen: acısada_öldürmez
18 Yanıt
1354 Gösterim
Son İleti Mayıs 24, 2017, 10:31:28 ÖS
Gönderen: Adriano
38 Yanıt
1383 Gösterim
Son İleti Ocak 15, 2018, 01:06:12 ÖS
Gönderen: Carsonfrankie
6 Yanıt
253 Gösterim
Son İleti Şubat 06, 2018, 03:59:34 ÖS
Gönderen: Fatih