Hiv ve Aids

POZİTİF ( + ) KÖŞE => HIV + KÖŞE => Konuyu başlatan: kbrslm - Nisan 11, 2018, 08:40:32 ÖS

Başlık: çokkk acillll
Gönderen: kbrslm - Nisan 11, 2018, 08:40:32 ÖS
arkadaşlar 3 gündür baş dönmesinden işe gidemiyorum rapor aldım eczaneden sağa dönüyorum başım dönüyo sola aynı geçiyor gibi sonra gene bianda bi geliyo kusuyorum yatağa düşüyorum baş dönmesi hayatmı mahfetti 3 gündür yaşayan var mı yada bilgisi olan varsa aydınlatsın lütfen sağolun
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: Gokkusagi - Nisan 11, 2018, 10:12:24 ÖS
Merhba. Anladığım kadarıyla sende ilaç kullanıyorsun. Ben genvoya kullanıyorum ve özellikle genvoya kullanmaya başladığımdan beri alkol eşiğim çok düştü. Alkol aldıysan ve ertesi güne kalacak kadar içtiysen, baş dönmesi ve kusmaya bu neden olmuş olabilir. Ben de dün ayrı şeyi yaşadım. Önceki gününde alkol almıştım. İlac alkolün vücutta yıkımını sağlayan sistemlerden birini yavaşlatıyor olsa gerek. Gün boyu kustum, işe bile gidemedim.
Eğer yediğin birşey dokunduysa gıda zehirlenmesi yaşıyor olabilirsin. Ayrıca bu tarz durumlar İçin evde bir adet metpamid bulundurmayı unutma.
Bu arada bolca sıvı tüketmeyi unutma. Çoğu gıda zehirlenmesi 72 saat içinde geçer. Yarın halen geçmemişse acilen bir doktora başvur.
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: turuncu - Nisan 11, 2018, 11:43:57 ÖS
Tansiyon problemin olabilir mi? Yeni tanı değilsin. Olsan yan etki olabilir derdim ama... Yorgun da olabilirsin. Bi nörolojiye görünmende fayda var. Boş bi zamanında hem enfeksiyon doktoruna hem bir nöroloğa danış derim. Bende de olurdu o. Ateşli grip olacağım zamanlarda eskiden.
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: Angelowic - Nisan 11, 2018, 11:51:37 ÖS
Üç gündür bu şekildeysen hastaneye neden gitmiyorsun :( @kbrslm
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: hk - Nisan 12, 2018, 02:26:19 ÖÖ
arkadaşım , baş dönmesi ve kusma gibi belirtiler çok farlı hastalıkların işareti olabilir,


konuyu ciddiye almalı ve hemen  doktora başvurmalısın.


evde kendi kendine geçmesini bekleyenezsin...
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: Tombik07 - Nisan 12, 2018, 02:37:59 ÖÖ
Vertigo olabilir... banada olmus 1 yada 2 hafta icinde duzelmisti yattigin yerde bile kafasi donuyo insanin...
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: Penthos - Nisan 12, 2018, 07:07:21 ÖÖ
Selamlar. @kbrslm      öncelikle çok geçmiş olsun.
Bir şeyi merak ettim onunla başlayayım eczaneden ne raporu aldınız.?
Bu belirtiler bir çok şeyden kaynaklanabilir ilk akla gelen kulak içi kristallerinizin oynaması ki bu halk arasında vertigo olarak adıyla bilinir önce bir KBB doktoruna görünün orası sizi ya tedavi eder yada nörolojiye yönlendirebilir. Ama mutlaka doktora gidinki eski yaşam konforunuza ulaşıp rahat edin. Tekrar çok geçmiş olsun
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: Marco3434 - Nisan 12, 2018, 08:57:05 ÖÖ
orta kulak kristallerinde oynama olmuş olabilir, bence kbb doktoruna görün
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: heavy-stuff - Nisan 12, 2018, 11:54:43 ÖÖ
genvoya kullaniyorum, 2 haftadir suren ve gidip gelen bas donmelerim icin dahiliye, noroloji, enfeksiyon ve kbb sirayla gorundum. en sonda ic kulak mri cekildi, sag tarafta yuzde42 denge kaybi olmus. bas donmemin sebebi denge sorunum.
simdi betaserc ilac kullaniyorum. gun icinde ara ara ataklarim geliyor ama en buyuk sebebi stress, ne zaman kizarsam yarim saat sonra dunyam gene donmeye basliyor.
ceken bilir allah kimseye tattuirmasin bunu

ayrica kulaklariniz tikali kaliyor
biraz can sikici bir durum
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: Angelowic - Nisan 12, 2018, 12:08:45 ÖS
Kuzenimde olmuştu @Marco3434 dediğin şekilde. KBB de tedavi oldu ve iyileşti.
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: Penthos - Nisan 12, 2018, 04:30:04 ÖS
@heavy-stuff sizede çok geçmiş olsun betaserc olamazsa olmazıdır ama eğer devam ederse ve denge kaybınız  kristal kaynaklı ise onu yerine oturtmak icin epley manevrası denen bi tedavi var. Doktor seni 15 er saniyelik araliklarla sekilden şekile sokuyor sonrasında evdede aynılarını devam ediyorsun  tabi icin dışına çıkıyor ama en azından 5 yada 10 seansta benimki düzelmişti  her gün çekmekten bin kat ıyidir. Acil şifalar dilerim.
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: kbrslm - Nisan 12, 2018, 05:19:34 ÖS
arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim özele gittim kbb ye anlattı doktor ilaç verdi beklicem bakalım.
bu arada siteye giremedim erken yazacaktım ama yasaklandınız yazısı çıktı şimdi erişebildim
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: Angelowic - Nisan 12, 2018, 06:16:29 ÖS
@kbrslm geçmiş olsun arkadaşım.
Bu arada yasaklandınız hatası içinse tarayıcı değiştirmenizi tavsiye ederim.
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: kbrslm - Nisan 12, 2018, 06:31:50 ÖS
@Penthos pardon sağlık ocağından almıştım yanlış yazmışım
@Angelowic  değiştirdim reset attım düzeldi teşekkür ederimmmm..
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: mehmet0909 - Nisan 13, 2018, 04:57:12 ÖÖ
arkadaşlar 3 gündür baş dönmesinden işe gidemiyorum rapor aldım eczaneden sağa dönüyorum başım dönüyo sola aynı geçiyor gibi sonra gene bianda bi geliyo kusuyorum yatağa düşüyorum baş dönmesi hayatmı mahfetti 3 gündür yaşayan var mı yada bilgisi olan varsa aydınlatsın lütfen sağolun
Aldığın ilaca bağlı olduğunu sanmam çünkü biranda olan birşey.vertigo gibi nörolojik birşey olabilir.bir nöroloji uzmanına git bence..
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: kbrslm - Nisan 14, 2018, 10:58:31 ÖÖ
arkadaşlar selam hepinize ya kaç gün oldu geçmiyo baş dönmem işimden olucam bu gidişle arada geliyo atak ayakta duramıyorum baş dönmesinden doktor kulağında sorun var kulaktandır dedi vasoserc diye baş dönmesi çin ilaç verdi ama aynı yine.  bu arada hivent yan etkisinde baş dönmesi yazıyor ama 1 seneyi geçti şimdi mi yaptı o etki acaba
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: iss - Nisan 14, 2018, 04:36:46 ÖS
arkadaşlar selam hepinize ya kaç gün oldu geçmiyo baş dönmem işimden olucam bu gidişle arada geliyo atak ayakta duramıyorum baş dönmesinden doktor kulağında sorun var kulaktandır dedi vasoserc diye baş dönmesi çin ilaç verdi ama aynı yine.  bu arada hivent yan etkisinde baş dönmesi yazıyor ama 1 seneyi geçti şimdi mi yaptı o etki acaba

Baş dönmesi gibi etkiler ilk zamanlar yasanir. Uzun dönem yan etkiler genelde kemik ve böbrek üzeredir ve herkeste olması beklenmez. İlaca balgama rahatsızlığını
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: mucizelereinan - Nisan 15, 2018, 11:48:28 ÖS
Bu tür etkiler genelde psikolojik oluyor. En yakın arkadaşımda da benzer sorunlar oldu. Hangi bölüme, hangi doktora gittiyse bir şey çıkmadı. Sonunda antidepresan verdiler 1 ayda herşeyi geçti:) Psikolog arkadaşımız @Arutha muhtemelen daha net bir yanıt verecektir.
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: Arutha - Nisan 16, 2018, 10:04:12 ÖÖ
arkadaşlar selam hepinize ya kaç gün oldu geçmiyo baş dönmem işimden olucam bu gidişle arada geliyo atak ayakta duramıyorum baş dönmesinden doktor kulağında sorun var kulaktandır dedi vasoserc diye baş dönmesi çin ilaç verdi ama aynı yine.  bu arada hivent yan etkisinde baş dönmesi yazıyor ama 1 seneyi geçti şimdi mi yaptı o etki acaba
Dostum psikosomatik denilen bir şey var.
Zihnin kanser oldugunu düşünsün. İnan o belirtileri yaşarsın.
Bir gün baş dönmesi olunca kafaya takmış olabilir misin? Bu da sütekli tekrarlanmasına yol açmıştır.
Vertigo tipi bir şey olabilir ne kovulması.
Alırsın doktorundan kulak burun boğaz raporu koyarsın önlerine.
Tansiyonuna da bir baktır. Mide kanaması korkum vardı. Tansiyon 22 15 oldu. Basım fırıl fırıl. Sakinleşticiyi bastılar. 30 saniye içinde bu değer 13 8'e düştü.
Yine de sorunun fiziksel temelleri olabilir. Doktoruna danisman cok iyi olur.
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: mehmet0909 - Nisan 16, 2018, 05:39:06 ÖS
arkadaşlar selam hepinize ya kaç gün oldu geçmiyo baş dönmem işimden olucam bu gidişle arada geliyo atak ayakta duramıyorum baş dönmesinden doktor kulağında sorun var kulaktandır dedi vasoserc diye baş dönmesi çin ilaç verdi ama aynı yine.  bu arada hivent yan etkisinde baş dönmesi yazıyor ama 1 seneyi geçti şimdi mi yaptı o etki acaba
Doktorunun dediği gibide olabilir yıllar önce benim babamda da vardı iç kulakta salyangoz mu öyle bir yapı var içi su dolu o bazı nedenlerle o sıvı azaldı mı acayip baş dönmesi olur ayaklarin havadaymış gibi his olur yürürken.hastalığın adı meniere olması lazım zaten kbb ye gitmişsin muhtemelen bir iki haftaya şikayetlerin azalır azalmaz ise doktorun nörolojiye sevk eder seni yine birşey çıkmazsa modun dediği gibi psikolojik olabilir.
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: heavy-stuff - Nisan 16, 2018, 06:43:23 ÖS
20 gun boyunca agir bas donmesi ve dengesizlik cektim. noroloji, KBB, psikiyatri, dahiliye, Basboyun Cerrahisi ve hatta ortopedi bile gordu. Ilac ile ilgili olsaydi basta olurdu v egecerdi. boyun sikismasi bile sana cok zarar verebilir.
KBB ve Bas boyuna git, sorun yok derlerse sallama artik, psikiyatriktir de gec
ben ole yaptim duzeliyorum :)

Tek onemli nokta, ne olursa olsun sebebi bul ve rahatla
Inan gececek, kafaya takma, ben yaptigim panik icin kendime kiziyorum
giden zaman,emek ve para cabasi....   
Başlık: Ynt: çokkk acillll
Gönderen: kbrslm - Nisan 17, 2018, 10:50:37 ÖÖ
@Arutha  @mehmet0909 @heavy-stuff tamamdır hepinize çook teşekkür ederim ya. şuan vasoserc ilaç verdi kullanıyorum sanırım iyi geldi çok çok az baş dönmem kaldı umarım oda geçer