Hiv ve Aids

POZİTİF ( + ) KÖŞE => HIV + KÖŞE => Konuyu başlatan: antepli27 - Mart 02, 2017, 08:08:25 ÖS

Başlık: ilaç raporları onayı
Gönderen: antepli27 - Mart 02, 2017, 08:08:25 ÖS
arkadaş malum her sene yeniden rapor çıkartıyoruz. bu rapor sizlerin tedavi gördüğü  hastanede kaç günde onaylanıyor. bugun başvurdum 3 güne anca onaylanır dedi sekreter. biraz uyuz bi kadın geçen seferde 5 kere arayınca onaylattı. sizlerde durum nedir acaba
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Mavera - Mart 02, 2017, 08:13:26 ÖS
Ben tek günde halletmiştim ama sekreter ay sistem takıldı uff olmuyoo siz yarın gelin demişti bilgi işleme giderek hallettirmiştim sonra başhekim onayı kaşesi elden dolaştırdım bitti gitti.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Matland - Mart 02, 2017, 08:19:54 ÖS
yarım saatte halloldu
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Ekintürk - Mart 02, 2017, 08:23:37 ÖS
Doktor ilk muayenede kendi halletmişti, ben hiçbir şey yapmadım. Gittim eczaneden ilaçlarımı aldım sadece.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: samurai - Mart 02, 2017, 08:30:34 ÖS
Arkadaşlarım hersene rapor diyonuzda,
Dr. Bana ilacı yazarken önce raporunu hazırlayayım sonrada ilacını yazayım dedi. 15 20 dakkada halletti.  Öyle başhekim sekreter onay vs. İşlemler olmadi.
Nasıl oluyor bu işler.?
Her gidişimde de ilacın bittimi yazayım diyor, bide bitti yazın desem ne olur. ilacı alabilirmiyim eczaneden.?

 Gerçi alabilsem bile hak yemiş olurum oyuzden almam ama. Bu kadar pahalı ilaclarda sistem açığı olmaz diye düşünüyorum.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Matland - Mart 02, 2017, 09:13:35 ÖS
merak etme. raporda ilacı aldığın tarih belli sistem üstüne üç ay sayıyor. Doktor yazsa bile alamazsın. Eczacı vermez.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: antepli27 - Mart 02, 2017, 10:05:03 ÖS
rapor onaylanmadan ilaç verilmiyor sgk ödemıyor diye uyarıyor eczacı
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Matland - Mart 02, 2017, 10:15:03 ÖS
hastanede doktor raporu imzalıyor kaşeliyor. Hiv ilaçlarında tek doktorun imzası rapor için yeterli. Normalde başhekim bıdı bıdı imzası da lazımmış. Neyse, sonra hastanede raporların verildiği bir yer var. Orda kadın aldı benimkini direk sisteme girdi git ilacını al dedi. Yani sisteme girmek bu kadar basit.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: samurai - Mart 02, 2017, 10:18:16 ÖS
Ondan ziyade birşey sorayım ben size.!

eczaneden ilaçları günü gününe mi alabiliyoruz. Arabada yedek bulundurayım diye 2 ilacı aldım, arabaya giderken kaybettim. O 2 günlük süreyi ben nasıl telafi edicem. ?
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Matland - Mart 02, 2017, 10:22:58 ÖS
son ilaç tarihinden 15 gün önceye kadar alabiliyorsun.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: 10milyonüstü - Mart 02, 2017, 10:23:57 ÖS
Ben rapor oldugunu burda ogrendim... dr bana numarayi verdi al ilaci hemen basla dedi...
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: samurai - Mart 02, 2017, 10:42:44 ÖS
Abi süper ozmn her 3 aylık periyodda 15 günlük stok hakkımız var gibi birşey. Bu yasal olarakta bize taninan bir haksa mutlaka 15 gün önceden ilaçları yazdırıp almamız gerekir. Dogrumu anladım.?
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Matland - Mart 02, 2017, 10:48:04 ÖS
yanlış anladın. o 15 gün her defasında sana verilen bir hak değil. sadece bayrama seyrana denk gelir diye ilaç bitiminden 15 gün önce gidip yeni ilaçlarını alabiliyorsun. ama ilacının bitiş tarihi yine 90 gün sonraya gider. yani ilacı aldığın gün 90 günlük süre başlamaz. her zaman son tabletten sonra 90 tekrar başlar. Yani sistem sana ilaç biriktirttirmez.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: ehlikeyhif - Mart 03, 2017, 12:50:48 ÖÖ
Herkese Merhaba:

 Cd4 düzeyiniz çok kötü değilse, hiv rna düzeyiniz çok yüksek değilse ilaca 15 gün geç başlayabilirsiniz. Tabiki de doktor kontrolünde.

Yalnız asla ve asla ilaç stoklayacağım diye bir gün içip bir gün icmemzlik yapmamalısınız.
Çok tehlikeli.

Sevgiler.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: samurai - Mart 03, 2017, 04:29:55 ÖS
Kafam iyice karıştı şimdi.

Bak bir örnek: 1 ocakta ilac yazıldı 1 aylık, 1 ocakta başladım ve 15 ocakta tekrar yazdırdım 3 aylık ve 15 ocakta aldım 3 kutu daha. Elimde tam 3 buçuk aylık ilaç var.
Yani tam 3 ay sonra nisan 15 te ilaç zamanı dolmuş oluyor.
Ama 15 gün erken alabileceğim için 1 nisanda yazdırıp alabiliyorum dimi.

Şimdi ilk ay yazilan 1 kutu ilacimdan 15 adet kaldı kenarda.

Nisan 15 te almam gereken ilacida 1 nisanda aldığım için 15 adette oradan kalıyor.
@Matland
@ehlikeyhif


Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Mavera - Mart 03, 2017, 04:51:41 ÖS
İlacı aldığın eczaneye gidip sorarsan, sistemde ilacın hangi tarihte bitecek göründüğüne bakıp söyleyebilirler.
Raporun olduğu için o tarihten 15 gün öncesine kadar gidip yeniden yazdırabilirsin.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: samurai - Mart 03, 2017, 05:20:44 ÖS
Ozmn ilaçlara çok dikkat etmek lazım. Ben iki tanesini kaybettim bile, arabaya koyim eve gelemezsem aksam ordan alır icerim diye, Ama düşürmüşüm.
içeri girdik yani yarın birgün karşıma çıkmasın senin ilaç zamanına daha var alamazsın filan diye.
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Mavera - Mart 03, 2017, 10:24:17 ÖS
Ozmn ilaçlara çok dikkat etmek lazım. Ben iki tanesini kaybettim bile, arabaya koyim eve gelemezsem aksam ordan alır icerim diye, Ama düşürmüşüm.
içeri girdik yani yarın birgün karşıma çıkmasın senin ilaç zamanına daha var alamazsın filan diye.

Aynen. Stribild'in bir tanesi 80-85 tl falan. Kıymetli. Dikkat etmeli.  :D
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Umud - Mayıs 02, 2017, 02:03:46 ÖÖ
İlk ay ilaç yazıklarında raporsuz olmuyormu o ilaçlar ? Raporsuz olduğu zaman ilk ay aldığımız ilaçlara belirli bir yüzde vermek zorundamı kalıyoruz ? Birde 1 aylık ilaç kullanımından sonra tekrar hastaneye gidip testlerimizi yaptırdığımızda 3 5 gün tahlil sonuçlarını beklemek zorunda kalmayacakmıyız ? O 5 10 günlük ara sonrası ilaç işe yaradıysa tekrar 3 aylık rapor verildiğinde test sonuçları çıkana kadarki geçen süreçte ne yapacağız ? Kafamda deli sorular
Başlık: Ynt: ilaç raporları onayı
Gönderen: Mavera - Mayıs 02, 2017, 07:20:23 ÖÖ
Hayır ilk ay da dahil hiv ilaçlarına para vermezsin.

Bir ay dolunca gittiğinde zaten rapor çıkaracaksın ve üç aylık ilacın yazılacak. İlacı düzgün kullanırsan enbaşta direnç yoksa zaten ilacın işe yaramaması mümkün değil, drlar da buna güveniyor ve yanılmıyorlar.