Gönderen Konu: Yine yasaklandim  (Okunma sayısı 2124 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

dejavu2

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
Yine yasaklandim
« : Aralık 27, 2018, 02:45:07 ÖÖ »
Arkadaşlar ben dejavu. Yine yasaklandim, cepten başta hesap açmak zorunda kaldım. Neden bu sorunu sürekli yaşıyorum acaba?

Hiv ve Aids

Yine yasaklandim
« : Aralık 27, 2018, 02:45:07 ÖÖ »

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1072
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #1 : Aralık 27, 2018, 08:19:15 ÖÖ »
keşke tek sorun yasaklanma sorunu olsa sitenin :(

tarayıcı ayarlarına girip geçmişi silseydin sorun çözülecekti...bi dahaki sefere aklında olsun...

iss

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1600
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #2 : Aralık 27, 2018, 12:01:52 ÖS »
Zaten iyice kabak tadı verdi sitenin altyapısı. Tıklıyorum bir dakika sonra acılıyor. Baska sitelerde deniyorum normal hız. Dün aksam 5 soruyu yarım saatte onayladım.
Sakladığın sır senin esirindir.
Açığa vurursan sen onun esiri olursun.

Hiv ve Aids

Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #2 : Aralık 27, 2018, 12:01:52 ÖS »

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5772
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #3 : Aralık 27, 2018, 04:20:28 ÖS »
evet yine başladı problemler :(

dejavu2

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #4 : Aralık 28, 2018, 12:47:48 ÖÖ »
keşke tek sorun yasaklanma sorunu olsa sitenin :(

tarayıcı ayarlarına girip geçmişi silseydin sorun çözülecekti...bi dahaki sefere aklında olsun...

Hocam siliyorum zaten. Programcıyım bu arada, sorun benden değil. Sistem otomatik engelliyor beni. Script'te sıkıntı var. Moderatörler isterse sorunları çözmek için yardımcı olurum.

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1072
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #5 : Aralık 28, 2018, 09:33:40 ÖÖ »
keşke tek sorun yasaklanma sorunu olsa sitenin :(

tarayıcı ayarlarına girip geçmişi silseydin sorun çözülecekti...bi dahaki sefere aklında olsun...

Hocam siliyorum zaten. Programcıyım bu arada, sorun benden değil. Sistem otomatik engelliyor beni. Script'te sıkıntı var. Moderatörler isterse sorunları çözmek için yardımcı olurum.

dejavu dost programcıyım derken hangi tip programlar konusunda uzmansın? seo işi falan yapıyormusun misal ? malum programcılık çok geniş bi alan malum...

dejavu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 301
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #6 : Aralık 29, 2018, 12:40:43 ÖÖ »
@bedevi hocam SEO optimizasyonu konusunda forumun bir ihtiyacı var mı?
Ben front end ve back end (ön yüz ve arka yüz) programlama yapıyorum. html5, css3, javascript, mysql, php (geleneksek ve obje tabanlı), php framework'ler...
« Son Düzenleme: Aralık 29, 2018, 02:38:27 ÖÖ Gönderen: dejavu »

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1072
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #7 : Aralık 29, 2018, 08:25:53 ÖÖ »
@bedevi hocam SEO optimizasyonu konusunda forumun bir ihtiyacı var mı?
Ben front end ve back end (ön yüz ve arka yüz) programlama yapıyorum. html5, css3, javascript, mysql, php (geleneksek ve obje tabanlı), php framework'ler...

forum için değil kendi işyerimin web sitesi için sormuştum dejavu üstad...5 tane seo cu ile çalıştım son 1 yıl içinde...5 indende verim alamadım...bu seo işi tamamen antin kuntin bi iş onu anladım...adam 2 aya birinci sayfadasın diyor...ödemeyi alıyor ondan sonra 2 ay seni bağlıyor.ama netice sıfır..

en son bi arkadaşın tavsiyesi ile bionluk.com sitesinde serbest freelancer buldum..oda fos çıktı...hani kafam boş olsa şu seo işini kendim yapacağım..bi sürü kaynak kitap var seo ile ilgili ama gel görki kafam dolu...kitabın 2 .sayfasına geçince ben 1.sayfada ne okuduğumu unutuyorum...kısaca benlik iş değil...bakalım artık...araştırmaya devam...

bilgilendirme için teşekkür bu arada...

 

Barış

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 226
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #8 : Aralık 29, 2018, 08:41:17 ÖÖ »
Yasaklandigimda Chrome geçmişini siliyorum. Tekrar siteye giriş yapıyorum. Çok zor değil 😊

Darkeo

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 103
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #9 : Aralık 29, 2018, 01:56:43 ÖS »
Ben de her giriş denememde yasaklandınız uyarisi alıyorum. Sistemsel sanirim.

dejavu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 301
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #10 : Ocak 01, 2019, 01:48:40 ÖÖ »
@bedevi hocam SEO optimizasyonu konusunda forumun bir ihtiyacı var mı?
Ben front end ve back end (ön yüz ve arka yüz) programlama yapıyorum. html5, css3, javascript, mysql, php (geleneksek ve obje tabanlı), php framework'ler...

forum için değil kendi işyerimin web sitesi için sormuştum dejavu üstad...5 tane seo cu ile çalıştım son 1 yıl içinde...5 indende verim alamadım...bu seo işi tamamen antin kuntin bi iş onu anladım...adam 2 aya birinci sayfadasın diyor...ödemeyi alıyor ondan sonra 2 ay seni bağlıyor.ama netice sıfır..

en son bi arkadaşın tavsiyesi ile bionluk.com sitesinde serbest freelancer buldum..oda fos çıktı...hani kafam boş olsa şu seo işini kendim yapacağım..bi sürü kaynak kitap var seo ile ilgili ama gel görki kafam dolu...kitabın 2 .sayfasına geçince ben 1.sayfada ne okuduğumu unutuyorum...kısaca benlik iş değil...bakalım artık...araştırmaya devam...

bilgilendirme için teşekkür bu arada...

Hocam ben hiç kimseye SEO yapıyorum demiyorum asla. SEO yapıyorum diyenlerin evet düzgün yapanı var da genelde hiç birşey yapmıyorlar. Bence para harcama. O parayı Adwords'de harca alacağın verim 2 katı olur :) Yine de bi şekilde görüşürsek ücretsiz olarak fikirlerimi paylaşırım sizinle.

dejavu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 301
Ynt: Yine yasaklandim
« Yanıtla #11 : Ocak 01, 2019, 01:51:01 ÖÖ »
Yasaklandigimda Chrome geçmişini siliyorum. Tekrar siteye giriş yapıyorum. Çok zor değil 😊

Dostum herkeste aynı sonuç vermiyor yaptığın. Bazı kişilerin IP'si banlanıyor sistemden ya da kullanıcı adı... Sistem senin düşündüğün kadar basit çalışmıyor yani demek istediğim. Birden fazla kontrol yapıyor. Sadece cookie atmıyor bunu yaparken. Sen cookie temizliyorsun geçmişi temizleyerek.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
4 Yanıt
2909 Gösterim
Son İleti Haziran 05, 2016, 03:28:09 ÖS
Gönderen: Ruboy
5 Yanıt
1611 Gösterim
Son İleti Ocak 08, 2017, 12:50:23 ÖS
Gönderen: ceza25
17 Yanıt
2803 Gösterim
Son İleti Nisan 28, 2017, 09:02:04 ÖS
Gönderen: iss
16 Yanıt
3865 Gösterim
Son İleti Ekim 04, 2019, 02:06:13 ÖÖ
Gönderen: lifeisgood
10 Yanıt
2050 Gösterim
Son İleti Aralık 01, 2018, 04:37:56 ÖS
Gönderen: Lovealwayswin