Mavi-Banner

Gönderen Konu: YENİ TANI  (Okunma sayısı 7110 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

pzHIV

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 336
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #45 : Kasım 11, 2019, 12:27:18 ÖÖ »
@mrcellophane negatif kabul etme negatifsin zaten :)

Hiv ve Aids

Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #45 : Kasım 11, 2019, 12:27:18 ÖÖ »

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5224
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #46 : Kasım 13, 2019, 08:57:59 ÖS »

Eh negatif kabul ediyorum artık o halde kendimi. 4 ay önce berbat ve yıkık bir halde katılmıştım aranıza. Burada verdiğiniz destekle, yazdıklarınızla, paylaştığınız bilgilerle öyle moral oldunuz ki bana. Psikolojik savaşı ben buradaki arkadaşlar sayesinde atlatabildim diyebilirim.

Bugün iyiyisem, sizin de çok payınız var yani. Yine yeniden herkese teşekkürler. :)


@mrcellophane  :) ne kadar hoş.

mutlu oluyorum böyle şeyler okuyunca, çok daha iyi ve güzel olman dileğiyle..

mrcellophane

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 84
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #47 : Şubat 03, 2020, 09:46:16 ÖS »
Herkese merhaba!

Artık 7 aylık bir tanı olarak bu başlığa yazmam doğru değil ancak bu başlığı ben başlatmıştım bundan 7 ay önce tanı alıp foruma katıldığım ilk gün. Pozitif olduğumu rastgele hadi bir test yaptırayım diyip şok bir şekilde öğrenmiştim. Bu konuda bilinçsiz biri olmadığım için idare edebileceğimi düşünmüştüm fakat 10 milyon üstü bir viral yük ve 80 cd4 sayısı ile tanı almıştım.

7 ay önce yazdıklarıma bakınca hissettiğim korku, çaresizlik ve mutsuzluğu bugün gibi yeniden hissedebiliyorum. Peki şimdi neden buradayım. Sizlere bir kez daha teşekkür etmek için!

Son kontrolümü yaptık geçtiğimiz hafta. Hiv rna 4. ayda 4 kopya olmuştu zaten. Şimdi de <40 sonuç verdi. Negatifim. :) cd4 sayım da 400 olmuş ellerinizden öper. :) Çok ideal bi sayı olmayabilir ama ben çok mutluyum, daha da arttıracağız umuyorum. %6 cd4 ile başlayıp bugün %18e gelmiş olmak bile benim için mucizevi!

Tabi öncelikle ilaçlarıma teşekkür ediyorum :) ama sizler olmasanız olmazdı arkadaşlar! Burda gerçekten inanılmaz bir dayanışma var, inanılmaz destek, inanılmaz moral oldunuz bana. Sizleri çok seviyorum tanımadığım dostlarım. Her şey daha güzel olacak, hep birlikte daha mutlu ve sağlıklı günler göreceğiz :) yeter ki pozitif kalalım!

Yeni tanı arkadaşlara tek tavsiyem; ne olursa olsun kendinizi salmayın tedavinize odaklanın ancak bunu da takıntı haline getirmeyin. İlaçlarınızı saatinde alın, güzel beslenin, spor yapmaya çalışın, sevdiklerinizle olun, gülün, eğlenin, hayatınızdan bir şey eksiltmeyin. İyi olacaksınız, iyi olacağız. Hep birlikte el ele daha pozitif günlere. :))))

Hiv ve Aids

Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #47 : Şubat 03, 2020, 09:46:16 ÖS »

iss

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1388
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #48 : Şubat 03, 2020, 10:06:33 ÖS »
Gercekten zor zamanlar atlatılıyor ilk tanı alma döneminde. Sanki hayat bitmiş ölümü bekleyen bir hasta gibi oluyor insan. Ama çok şükür geciyor gidiyor alısıyor insan. Biz birbimizin elinden tutmazsa kim tutar elimizden.
Sakladığın sır senin esirindir.
Açığa vurursan sen onun esiri olursun.

Smh137

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 62
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #49 : Şubat 03, 2020, 10:38:25 ÖS »
Aynı dönem tanı almışısız. bende bu sayfa sayesindeki arkadaşlar sayesinde toparladım.Öncelikle bu sayfa kurucusu ve bilinçli üyelere sonsuz teşekkür ederim.Destekleri sayesinde daha iyiyim.Tek sıkıntım bu yüzden nişanlımdan ayrılmam oldu ve yeni kişirlele tanışmada problemler yaşıyorum.Hastalık ile ilgili bir korkum yok sadece tanışacagım kişinin ön yargıları beni korkutuyor.Ama inşallah onunda üstesinden geleceğim.

pzHIV

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 336
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #50 : Şubat 03, 2020, 10:44:18 ÖS »
Yeni tanılıktan 3 hafta sonra tam 1 yıla ulaşmış hıv pozitif olucam.. geçen haftaki 3 aylık kontrolüme göre cd4 170 ile başladığım tedavide cd4 930 ‘a ulaşmış bulunmaktayım, rna sonucum da 40 kopya geldi.. (negatife ulaşamadım ama sonuçlarımda hep bu civarlarda:) ) yani demek istediğim olumsuz haberlere örneklere konuşmalara takılıp kalmayın her şey yoluna giriyor.. kötü değerlerle başlayıp bunun güzel bir örneği oldum sanırım:)

Umut38

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 68
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #51 : Şubat 04, 2020, 01:26:46 ÖS »
Bilgilenmek amacı ile  soruyorum cd4 hucre sayısı ne kadar yuksek olursa o kadar başıklık güçlümü oluyor örnegin burda 2000 binlerden bahseden arkadaşlar var rna negatif cd4 2000 diyor biz yeni tanı alanların bilgisi biraz am malum bu cd4 hücre sayısı başıklıgın tam bir göstergesimi acaba

Tombik07

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 146
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #52 : Şubat 04, 2020, 02:32:26 ÖS »
Evet cd4un  cok olmasi  bagisikliginin kuvvetli oldugunu gösterir.. normal her insanda 1000 ve uzeridir diye biliyorum...

pzHIV

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 336
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #53 : Şubat 04, 2020, 02:48:21 ÖS »
@Umut38 genel olarak bizim tedavimizde bağışıklık göstergesi evet çünkü virüs vucudumuza girdiğinde bu hücreleri hedef alıyor.. ancak 400 500 üstü cd4’ün daha da üstü çok farketmiyor 600 ya da 900.. benım paylaşmamın sebebi 200 altı tanı aldım ve genelde 200 altı tanı alanların cd4 leri daha yavaş kabul ediliyor ben 1 yıl sonunda aldığım sonucu ters örnek olsun diye paylaştım. Cd4 bilgi olarak daha güzel anlatan kesin olur :)

Umut38

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 68
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #54 : Şubat 04, 2020, 03:57:02 ÖS »
Tşk ederim açıklaman için bende cd4 düşük tanı aldım  şimdi sanırım 350 civarı bu gelcek hafta doktor günü sana şunu sorayayım şimdi kendini nasıl hissediyosun   cd4 ler bu kadar yükselmiş ken eski günlerde oldugu gibi mi salıgın  ben 115 le tanı aldım  bunu nasıl başarıdın bu kadar yükselt tin acıllarsan sevinirim  tavsiyelerine  ihtiyacım var bu arada ilaç genvoya 4 ayımdayım 110 gün oldu tanı alalı

mrcellophane

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 84
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #55 : Şubat 04, 2020, 05:39:26 ÖS »
Cd4 hücreleri bağışıklığın önemli bir bileşeni elbet ama bizi yalnızca o korumuyor. İnsan karmaşık bir yaratık. İş arkadaşlarım geçen hafta serum yemeli domuz gribi olurken aynı ortamda olmamıza rağmen bana herhangi bir bulaş vs. olmadı cd4 sayıma bakarsak bağışıklığım düşük olsa da.

Bağışıklığını güçlü tutmanın en temel ilacı STRES YAPMAMAK. Fazla kafaya takmayacskdın hiçbir şeyi. Hani derler ya duvarı nem insanı gam çökertir diye. Düşünmeyeceksin fazla. Güzel besleneceksin. Günde üç öğününü yiyeceksin. Süt ürününü etini balığını yumurtanı sebze meyveni dengeli tüketeceksin, spor yapacaksın, yapamıyorsan yürüyecek koşacaksın. Bunlar bağışıklığını güçlendirmene yardımcı olacak. İlaçların da hiv’in bağışıklığına saldırısını durdurmuş vaziyette zaten.

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5224
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #56 : Şubat 04, 2020, 07:10:42 ÖS »

Yeni tanı arkadaşlara tek tavsiyem; ne olursa olsun kendinizi salmayın tedavinize odaklanın ancak bunu da takıntı haline getirmeyin. İlaçlarınızı saatinde alın, güzel beslenin, spor yapmaya çalışın, sevdiklerinizle olun, gülün, eğlenin, hayatınızdan bir şey eksiltmeyin. İyi olacaksınız, iyi olacağız. Hep birlikte el ele daha pozitif günlere. :))))


sen olmuşsun :) @mrcellophane harika..

mrcellophane

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 84
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #57 : Şubat 04, 2020, 08:43:24 ÖS »

Yeni tanı arkadaşlara tek tavsiyem; ne olursa olsun kendinizi salmayın tedavinize odaklanın ancak bunu da takıntı haline getirmeyin. İlaçlarınızı saatinde alın, güzel beslenin, spor yapmaya çalışın, sevdiklerinizle olun, gülün, eğlenin, hayatınızdan bir şey eksiltmeyin. İyi olacaksınız, iyi olacağız. Hep birlikte el ele daha pozitif günlere. :))))


sen olmuşsun :) @mrcellophane harika..

Sizler gibi iyi hocalardan öğrendik, sizin sayenizde :)

Sadecehayat

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #58 : Şubat 04, 2020, 09:52:40 ÖS »
Merhaba arkadaşlar yeni konu açamadım eğer moderatör onaylarsa ve cevaplarsanız sevinirim.
1) Evliyim ve eşimle korunma yoluyla bir şeyler yapıyoruz. Lakin İlaca başlamadan önce korunma ile birleşme sırasında condom vajinanın içinde kaldı ( esik dışından cikardim dedi ama emin olamadım) kafamda deli sorular bulaşma ihtimali var mi? Test yaptırdık ama beklerken bile tedirginlik var .
2) 8 aydır ilaç kullanıyorum ve iniş çıkışlar var her doktara gidişimde test yaptırıyorum. İlaca başladıktan sonra ilk hivrna 70 sonra 105 sonra saptanamdi ve en son 102 çıktı bu normal bişi mi ?

pzHIV

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 336
Ynt: YENİ TANI
« Yanıtla #59 : Şubat 05, 2020, 12:41:13 ÖÖ »
@Sadecehayat aşağı yukarı ayni RNA sayılarına sahibiz sonuçlarımızda, ben doktoruma sorduğumda bulaştırıcılığımın çok çok azaldığını ancak yok olmadığını söylemişti yani az da olsa RNA 100 200 altı saptanabılır durumlarda devam ediyor bulaştırıcılık. Bu açıdan korunmadan cinsellik yaşamamanız doğru ancak kondom konusunda yaşanılan durumu bilemedim.. doktorum tabiki istenilen hedeflenen durum saptanamaması ancak 100 altı durumlarda herhangi bir risk teşkil etmiyor bu şekilde başka hastalarımda var demişti ki forumda da bu durumu yaşayan arkadaşlar var.. bende 1 yıla yaklaştım RNA sonucum hep 80 50 60 en son 40 geldi..

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
18 Yanıt
3635 Gösterim
Son İleti Mayıs 12, 2017, 06:56:17 ÖÖ
Gönderen: Mavera
63 Yanıt
6386 Gösterim
Son İleti Aralık 08, 2019, 11:46:21 ÖS
Gönderen: Yeniden_Başlasın
39 Yanıt
9895 Gösterim
Son İleti Nisan 05, 2020, 06:14:25 ÖS
Gönderen: Penthos
YENİ TANI ALDIM

Başlatan Worgen « 1 2 ... 9 10 » HIV + KÖŞE

144 Yanıt
14732 Gösterim
Son İleti Mart 09, 2019, 04:26:12 ÖS
Gönderen: Angelowic
25 Yanıt
3460 Gösterim
Son İleti Temmuz 10, 2018, 08:16:38 ÖS
Gönderen: Düşünenbıyık