Mavi-Banner

Gönderen Konu: Tedaviye yeni başladım. Yardım  (Okunma sayısı 672 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Imjustadreamer

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 15
Tedaviye yeni başladım. Yardım
« : Ekim 30, 2019, 09:29:36 ÖS »
Merhaba arkadaşlar 8 gün önce genvoya ile tedaviye başladım ama tedaviden önceki 1 aya göre şuan daha kötüyüm. Sürekli çok yüksek ateşim var ve Hıvle tanıştığımda yaşadığım ateş basması halsizlik gibi belirtileri yaşıyorum. Bu konuda beni aydınlatabilecek biri var mı? Yani ilacın ilk günden etki etmesini beklemiyorum fakat direnç mi var ya da Başka bir problem mi var sorusu beni çok korkutuyor. Tedavinin ilk sürecinde siz neler yaşadınız tam olarak ne süre sonra etki etmeye başladığını hissettiniz ?
« Son Düzenleme: Ekim 31, 2019, 06:36:58 ÖS Gönderen: Angelowic »

Hiv ve Aids

Tedaviye yeni başladım. Yardım
« : Ekim 30, 2019, 09:29:36 ÖS »

Taurus

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 450
Ynt: Yardım
« Yanıtla #1 : Ekim 30, 2019, 10:38:23 ÖS »
Kendine zaman ver. Henüz çok yeni ve vücudun ilaca alışmaya çalışıyor. Bu tip belirtiler görmen normal

turuncu

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 3165
Ynt: Yardım
« Yanıtla #2 : Ekim 31, 2019, 12:38:47 ÖÖ »
İlaca çok yeni başlamışsın zamanla geçer o yan etkiler.

Hiv ve Aids

Ynt: Yardım
« Yanıtla #2 : Ekim 31, 2019, 12:38:47 ÖÖ »

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6027
Ynt: Yardım
« Yanıtla #3 : Ekim 31, 2019, 08:25:53 ÖÖ »
Bazı kişilerde ilaca başladıktan sonra böyle tepki verilebiliyor, vücutta var olan ama bağışıklık düşük olduğu için savaşılamayan mikroplarla, tedavi ile hiv susturulmaya başlandığı-bağışıklık kendine gelmeye başladığı için, vücut savaşmaya başlıyor. Ateş, halsizlik olabiliyor. İlacın prospektüsünde yazıyor zaten immün rekonstruksiyon yani bağışıklık yeniden yapılandırma sendromu diye. Özellikle düşük cd4 ile başlayanlarda görülebiliyor daha sık. Böyle bir durumun olabilir. Druna danışmalısın.

Hayır ilaca direnç olduğunu veya işe yaramadığını zannetmiyorum bu konuda endişelerinin yersiz olduğunu düşünüyorum. Ek olarak, tamamen farklı normal bir mikrop kapmış bir hastalık geçiriyor da olabilirsin. Druna danış, en iyisini o bilecektir.

İlacın işe yaradığı bir ay sonraki tahlilde belli olur hiv rna değeri ilk değere göre çok büyük düşüş göstermiş olacaktır. Negatif bile olabilir.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

Imjustadreamer

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 15
Ynt: Yardım
« Yanıtla #4 : Ekim 31, 2019, 05:49:45 ÖS »
İlaca 560 cd4 le başladım. Bende öyle düşünüyorum umarım bir ay sonra daha iyi olur teşekkür ederm.

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5118
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Yardım
« Yanıtla #5 : Ekim 31, 2019, 05:57:12 ÖS »
geçmiş olsun @Imjustadreamer bir an önce toparlarsın umarım ve hoşgeldin aramıza.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
4 Yanıt
1517 Gösterim
Son İleti Nisan 27, 2017, 07:43:04 ÖS
Gönderen: mandragora
6 Yanıt
1685 Gösterim
Son İleti Kasım 22, 2017, 07:20:08 ÖÖ
Gönderen: Mavera
9 Yanıt
2059 Gösterim
Son İleti Haziran 28, 2018, 11:18:16 ÖS
Gönderen: wulfric3334
7 Yanıt
1746 Gösterim
Son İleti Ekim 13, 2018, 06:03:22 ÖS
Gönderen: Samonuru11
3 Yanıt
528 Gösterim
Son İleti Ağustos 19, 2019, 02:48:29 ÖS
Gönderen: Mavera