Gönderen Konu: Tedavide 9.gün  (Okunma sayısı 484 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Karamsar96

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 9
Tedavide 9.gün
« : Mart 14, 2021, 06:11:16 ÖS »
Merhaba daha önce yazmıştım temas sonrası profilaksi amaçlı hivent ve tivicay kullanıyorum bugün 9.günüm profilaksi kullanırken dahi hıv akut dönem belirtileri yaşama ihtimalim var mıdır yoksa ilaç etkisi ile herhangi birşey yaşamaz mıyım eşimde bende ilaca başladığımda tedavinin 18.günündeydi ve viral yükü aşırı yüksek olarak başlamadı tedaviye 100.000 Di rna sı profilaksi kullanıp deneyimi olan var mı? Bir de ilaca başladığımdan beri hep uyuma isteği kemikler de ağrı var ilaçtan mıdır yoksa vücudun verdiği savaş mıdır bilemedim ama en önemlisi akut dönem belirtisi yaşayan var mıdır yok mudur 13 gün sonra nikahımız var temas olalı 3. Hafta oluyor ilaçta o kadar kullanmış oluyorum nikahım da hasta olmak istemem. Hepinize şifalı günler 🙏😇

Hiv ve Aids

Tedavide 9.gün
« : Mart 14, 2021, 06:11:16 ÖS »

iss

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1581
Ynt: Tedavide 9.gün
« Yanıtla #1 : Mart 15, 2021, 07:53:49 ÖÖ »
Merhaba daha önce yazmıştım temas sonrası profilaksi amaçlı hivent ve tivicay kullanıyorum bugün 9.günüm profilaksi kullanırken dahi hıv akut dönem belirtileri yaşama ihtimalim var mıdır yoksa ilaç etkisi ile herhangi birşey yaşamaz mıyım eşimde bende ilaca başladığımda tedavinin 18.günündeydi ve viral yükü aşırı yüksek olarak başlamadı tedaviye 100.000 Di rna sı profilaksi kullanıp deneyimi olan var mı? Bir de ilaca başladığımdan beri hep uyuma isteği kemikler de ağrı var ilaçtan mıdır yoksa vücudun verdiği savaş mıdır bilemedim ama en önemlisi akut dönem belirtisi yaşayan var mıdır yok mudur 13 gün sonra nikahımız var temas olalı 3. Hafta oluyor ilaçta o kadar kullanmış oluyorum nikahım da hasta olmak istemem. Hepinize şifalı günler 🙏😇
  ilacın bir haftada semptom yok edici özellikleri yok. Agrı kesici ya da antibiyotik degil. Pozitif bireylerde ilaç, kandaki virüsleri öldürüyor. Bağışıklık sistemimiz virüslere mücadele konısunda başarı kazandıkça güçleniyor.

Şu an beyniniz ister istemez oraya odaklı. Acaba bende pozitif miyim sorusu asıl sizi tedirgin eden. Bu nedenle bir cok psikolojik kaynaklı semptomlarınız olabilir ve bunları ilaca ya da pozitif olmaya bağlayabilirsiniz. Sonucta her ilac bir yan etki yapabilir. Sizde yapıp bende yapmayadabilir. Üşütüp hasta olsanız bunu semptom ya da yan etki sanabilirsiniz.

Dayanılmaz yan etkiler yoksa ilaca devam edin ve sürenin sonunda test olun. Sizin icin en aydınlık yol budur. Gerisi kafa karıştırmaktan başka bi işe yaramaz.
Sakladığın sır senin esirindir.
Açığa vurursan sen onun esiri olursun.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
4 Yanıt
1621 Gösterim
Son İleti Mart 09, 2017, 06:32:25 ÖS
Gönderen: poz.poz.
17 Yanıt
3996 Gösterim
Son İleti Mayıs 26, 2017, 10:22:47 ÖS
Gönderen: Lior
9 Yanıt
2159 Gösterim
Son İleti Mart 04, 2019, 03:04:00 ÖS
Gönderen: masmahe