Mavi-Banner

Gönderen Konu: Korkularımız...  (Okunma sayısı 1855 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5118
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Korkularımız...
« : Şubat 15, 2018, 11:31:59 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar, bu sitenin varlığı o kadar çok mutlu ediyor ki beni, kendim gibi insanların burada paylaşımda bulunmaları çok güzel. hepinize teşekkürler.

Korkularımız, kaçtıklarımız, sakladıklarımız o kadar çok ki... size de ağır gelmiyor mu bazen? tek kişilik dünyamızda olup bitenleri kimsenin bilmemesi, herkesten saklamak. Nefes alabiliyor musunuz? Sizin de korkularınız var mı? nelerdir..
« Son Düzenleme: Mayıs 20, 2020, 01:43:24 ÖS Gönderen: Angelowic »

Hiv ve Aids

Korkularımız...
« : Şubat 15, 2018, 11:31:59 ÖÖ »

yastikyorgan

  • Ziyaretçi
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #1 : Şubat 15, 2018, 12:07:16 ÖS »
Ben şahsen yalnız yaşlanmaktan korkuyorum. Ailem annem babam hayattayken beni korurlar bir şekilde. Ya onlar ömrünü tamamladıktan sonra ne olacak. Ya unutkanlık hastalığına yakalanır ilacımı içmeyi unutursam ya maddi durumum kötü olursa 😀 şuanki tribim bu😀

Died

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 70
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #2 : Şubat 15, 2018, 12:35:33 ÖS »
Benim de en büyük korkum yalnız kalmak evlenip çocuk sahibi olamamak. Bu hastalık zaten öcü herkesin gözünde nasıl hoşlandığım birine bende hiv var diye söyleyeceğim. En büyük endişem de bu zaten evlenip çocuk sahibi olamama korkusu

Hiv ve Aids

Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #2 : Şubat 15, 2018, 12:35:33 ÖS »

TransBeril

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 860
  • Arınmıs Aklanmıs
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #3 : Şubat 15, 2018, 12:50:02 ÖS »
@Angelowic hiv pozitifler nasıl yaşar ne durumdalar gibi bi bilgi toplamaya çalışıyo olabilirsin, kötü bi amaçta değil bu yaptığın, ama sana tavsiyem. Forumu biraz araştırman, pozitif hayatlarımıza dair başlıklar mevcut.

Hayatım boyunca ötekileştirmeye karşıydım çünkü ötekileştirilenin ta kendisi oldum. Burada LGBTQ ailesimden pozitif-negatif üye ya da değil birsürü kişi var.  Bu yüzden hiv pozitif olmaktan utanıp ağlayıp zırlıcak değiliz. Bunu yapanda zayıf ve güçsüzdür hiç kusura bakmasın. Çok fazla büyütmeyin arkadaşlar, hayat devam ediyo. Biz pozitiler vebalı zombie ler değiliz, kendinizi böyle hissedip. En başta benliğinize saygınızı yitirmiş oluyosunuz.

Fuck the system lafını bilen bilir :) toplum zerre umrumda değil, ailem dostlarım var ya. Gerisi isterse benden nefret etsin. Ben onlardan 2 kat nefret ediyom :)
Su gibi berrak yeni bi hayat.

Air

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 112
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #4 : Şubat 15, 2018, 02:07:16 ÖS »
BeriL👍
« Son Düzenleme: Şubat 15, 2018, 02:12:14 ÖS Gönderen: Air »

Ruboy

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 160
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #5 : Şubat 15, 2018, 04:11:39 ÖS »
Yersiz tüm korkularınız :) her ilişki bir gün sonlanabilir nedensiz sebepsiz. HIV ilişki yasamanıza aile kurmanıza engel değil.

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6026
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #6 : Şubat 16, 2018, 12:42:04 ÖÖ »
Elbette korkularımız, endişelerimiz oluyor. Yaşadığımız şey kolay değil. Ama bir şekşlde başa çıkmayı öğrenmemiz lazım. Hiv ilaçları bedenimizi koruyor, hastalanmamızı ölmemizi engelliyor tamam. Ama yaşamak sadece nefes almak demek değil. Ruhen de sağlıklı/mutlu olabilmeli, geleceğe umutla bakabilmeli, her insan gibi rahat yaşayabilmeliyiz.

Bunları tek başımıza başaramıyorsak mutlaka psikolojik/psikiyatrik destek ve tedavi almalıyız. Yaşadığımız üzücü bir olay. Bunun sonucunda depresyon, takıntı, anksiyete yani yersiz endişe, panik bozukluk vs. Yaşayabiliriz. Bunlar hepsi bilinen ve tedavileri olan hastalıklar. Psikiyatri uzmanları ilaçlar ile çok başarılı bir şekilde tedavi ediyor. Tansiyonumuz çıksa, kalp hastası olsak nasıl tedavi almamız gerekirse, tamamen aynı şekilde bu durum da. Bunda utanacak bir şey yok. Hasta ve mutsuz yaşamak zorunda değiliz!
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

Boril

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 64
  • Tüm iyi şeyler sabırdan sonra gelir.
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #7 : Mayıs 20, 2020, 01:40:41 ÖS »

Konuyu tekrar hortlatmak istemezdim @Angelowic ama tanı aldıgımdan ilk defa ilaç yazdırmaya gidicem zaten bir suru kaygılarım vardı gelecekle ilgili simdi birde bu hiv eklendi napıcam bilmiyorum nedense güclü olamiyorum dedigin gibi gunun cogunda zor nefes alabiliyorum bazen burada ki dostlara hayranlık duyuyorum nasıl baş ettiniz diye sayenizde biraz ayakds durabiliyorum iyiki burası sizler varsınız.
« Son Düzenleme: Mayıs 20, 2020, 01:44:16 ÖS Gönderen: Angelowic »

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5118
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #8 : Mayıs 20, 2020, 01:56:35 ÖS »
Yoo hortlatmak değil hatta iyi bile oldu eski iletilerimizi okumak :) @Boril

Hiç merak etme. Geçecek. Bizler de ilk başlarda öyleydik senin gibi endişe ve kaygılarımıź vardı ama geçti. Kimimiz güçlüydü tek başına atlattı kimimiz psikolojik destek alarak yardım alarak atlattı. Ben öyle mesela.

Psikiyatrist yardımı ile zor günlerimi atlattım. Ve aynı zamanda forumun varlığı ekstra güç verdi toparlanmama yardimci oldu. Sana da tavsiye ederim. Psikolojik destek alabilirsin bu ruh hali seni zorluyorsa. Hiv durumundan bahsetmek istemezsen bile başka şeyler söyle kaygı sorunlarım var de. Küçük bir kaç ilaçlar sayesinde toparlanırsın.

Tek ilaç aslında zaman. Hepsi geçecek inan bana...

Boril

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 64
  • Tüm iyi şeyler sabırdan sonra gelir.
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #9 : Mayıs 20, 2020, 02:42:32 ÖS »
Yaklasık 3 sene başka sebeblerden antidepresan kullandım tam duzeldim artik iyiyim dedim doktor kontrolunde ilacı birakmistim iyiydimde aslinda ama hic olmadık anda hiv tanisi aldim hersey başa sardı resmen. Sanirim tekrar doktoruma gidip tekrar ilac baslamam gerekicek yoksa bu hayat yaşanmaz olmaya başladı beni üzen hastalik degil zaten hasta gibide hissetmiyorum kendimi beni üzen hepinizin bildigi toplum baskısı ön göremedigim yaşayacağım olumsuzluklar oyle kendimi kendimi hızlı bir sekilde ifade eden bi yapımda yok. Allah hepimizin yardımcısı olsun dostlar.

camatil

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 148
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #10 : Mayıs 20, 2020, 02:46:08 ÖS »
Psikolojik olaark güçlü bir insanım. Şeker hastasıyım aynı zamanda. Hatta insülünü bile bırakmıştım. Geçen sene yeniden insülün değil şeker ilaçlarına yeniden başladım. Kasım ayında tanı aldığımda dünyam yıkılmıştı. Neye uğradığımı anlayamamıştım. Sonsuzluğa gideceğim korkusu sarmıştı. 1 ay kendime gelemedim. Annem, ablam, patronum ve bazı iş arkadaşlarım (İş arkadaşlarımın içinde doktorlar var) bana inanılmaz destek oldular. Korkutucu bir şey olmadığını hivin söylediler. Martta itibaren yeniden eski hayatıma döndüm. En büyük korkum annem ve ablamı kaybetmek. Yanlızlık korkusu. @TransBeril dediği gibi bu hivli diye bize kötü gözle bakanlar hiç umurumda bile değil. K.. sallarım. @Boril maske ve eldiveni korumanı aldıktan sonra dışarıya çıkabilirsin. Ben hergün 1 saat çıkıyorum. Hepinizi en içten dileklerimle öptüm. Korkuya yer yok diyelim.

Boril

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 64
  • Tüm iyi şeyler sabırdan sonra gelir.
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #11 : Mayıs 20, 2020, 03:22:18 ÖS »
@camatil gercekden cok şanslısın sanırım ailen ve iş konusunda inşallah nazar degmez. Keske herkes her iş veren calısma arkadasları aile konusunda seninki gibi anlayıslı olsa hala hastanede saglık calısanları bile otekilestirirken "hepsi degil kücük bir kısmı"  bunlar guzel seyler. Geçer elbet bu korkularda arkadasım inşallah biraz kendi gayretim biraz sizin desteginiz  ile hepinizden Allah sonsuz kere razı olsun hayattaki en degerli sey zaman geri donusu yok bana vakit ayirip cevap yaziyorsunuz sağ olun.

TransBeril

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 860
  • Arınmıs Aklanmıs
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #12 : Mayıs 20, 2020, 03:43:53 ÖS »
@Angelowic  birazcık giydirmişim bu başlıkta sana :) hiç hatırlamıyodum bile. Yeni tanı dönemlerin falandı herhalde o zamanlar  ;D
Su gibi berrak yeni bi hayat.

Aydınlıktakiyolcu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 178
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #13 : Mayıs 20, 2020, 07:56:29 ÖS »
Ahahaha artik yeni trend korona kimsd hiv tasiyorsun diye sana öcü gozuyle bakmaz evlenir toplum zaten hiv ne onu bilmiyor birazda örtulu boşluklardan yararlanmak lazim ;D

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5118
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: Korkularımız...
« Yanıtla #14 : Mayıs 24, 2020, 09:23:47 ÖÖ »

@Angelowic  birazcık giydirmişim bu başlıkta sana :) hiç hatırlamıyodum bile. Yeni tanı dönemlerin falandı herhalde o zamanlar  ;D


Hahaha @TransBeril giydiren sen ol canımmmm evet ben de farkettim cevabı güzel vermişsin sen ve mavera :)) Yeni tanı değil de forumu yeni keşfettiğim dönemler. Bayağı meraklı her şeyi soran bi tiptim ah eski günlerrrrr :)

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
6 Yanıt
1781 Gösterim
Son İleti Mart 27, 2017, 10:21:59 ÖS
Gönderen: acısada_öldürmez
7 Yanıt
1655 Gösterim
Son İleti Mayıs 30, 2017, 03:11:42 ÖÖ
Gönderen: turuncu
21 Yanıt
718 Gösterim
Son İleti Haziran 01, 2020, 11:57:16 ÖS
Gönderen: masmahe