Gönderen Konu: KAŞINTI  (Okunma sayısı 638 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kbrslm

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 114
KAŞINTI
« : Ağustos 01, 2020, 08:15:58 ÖS »
Herkese mrba iyi bayramlar ya ben bir aydan beri kaşınıyorum ama tüm vücudum kaşınıyor krem kullandım geçmedi sağlık ocağında doktor vermişti açıkcası korkuyorum yaşayan var mı ya da neden olabilir yorumlarınızı merak ettim. Sağlıklı günler canlar ❤️

Hiv ve Aids

KAŞINTI
« : Ağustos 01, 2020, 08:15:58 ÖS »

okomka

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 248
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #1 : Ağustos 02, 2020, 09:25:00 ÖS »
@kbrslm Genvoya mı kullanıyosun? Teigliserit değerin kaç?

Eromenos

  • Üye
  • *
  • İleti: 46
  • Dize gelen pişmanlıklar.
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #2 : Ağustos 03, 2020, 08:44:38 ÖÖ »
@kbrslm selam dostum iyi bayramlar..
Malesef bendede kaşıntı var. Cildiyeye sefk edildim orasıda nemlendirici vücut kremi verdi
Bin nasihatten bir musibet yeğdir

Hiv ve Aids

Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #2 : Ağustos 03, 2020, 08:44:38 ÖÖ »

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 530
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #3 : Ağustos 03, 2020, 11:13:33 ÖÖ »
Herkese ıyi bayramlar.
Uyuz olabilir. Ciddiyim bildiginiz uyuz.
Ben geçen yıl ondan fazla cildiye uzmanına gittim en ilkel hastalık olan uyuza bile teşhis koymaktan acizler bizim doktorlarımız.
Deriden parça alıp incelemeyince koyamadılar teşhisi.
Bu arada ne kremler ne iğneler ne alerji hapları kullandım uyuz olduğumu anlayana kadar anlatamam. Kâbus gibiydi.
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.

MARVEL

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 434
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #4 : Ağustos 03, 2020, 11:36:54 ÖÖ »
@Theodor sana gecmis olsun diyorum insallah daha iyisindir ve tekrarini yasamazsin 🙏🏻 @kbrslm kaşıntı bir cok farkli sebepten ortaya cikabiliyor. Benim bobrek degerlerim degistiginde kasinti olusuyor ozellikle sirttq ve tum vucudum kabarir. Doktor sadece suyu 2 - 2.5 litre uzerine cikarmami soyler diger ictigin cay kahve haric bunu yaptığımda 2 gun icinde kasintim gecer. Bazen fazla cay kahve icince su orani dusuyor kasinti tekrar artiyor. Bu kasinti sadece ilac yan etkisi alerji gibi sebeplerden olmayabiliyor. Bu nedenle kendi enfeksiyon doktoruna durumu bildirmen ve onun onerisi ile cildiye dahiliye gibi bir doktora gitmeni oneririm. benimki bobrekle alakali cunku 2 tane su atici bir tanede icinde su atici olan 3 ilac kullanmak zorundayim suyu azaltinca bobrek yapiyor durumu iyi degerlendir herkesin basina farkli sebeplerden oturu kasinti gelebilir secenek cok 🤗🤗 gecmis olsun

Luna

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 325
  • Ölmediysem vardır bir sebebim.
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #5 : Ağustos 03, 2020, 02:53:02 ÖS »
@Theodor ciddi ciddi geçen yıl ve bu kış uyuz vakalarında inanılmaz bir artış vardı. Nasıl tanıyı koyamadılar şaşırdım. Uyuz çnkü benim bildiğim başlarda belirtisiz kaşınır ama sonra yol gibi yaralar çıkararak devam eder. Yani derinin altında yol yapıyor namıssız böcekler :D Çocukken yakalanmıştım ordan biliyorum. Bir de eski kremler artık çözüm olmuyormuş onlar da evrimleşmişler şaka gibi.

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5500
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #6 : Ağustos 03, 2020, 05:45:46 ÖS »

Herkese ıyi bayramlar.
Uyuz olabilir. Ciddiyim bildiginiz uyuz.
Ben geçen yıl ondan fazla cildiye uzmanına gittim en ilkel hastalık olan uyuza bile teşhis koymaktan acizler bizim doktorlarımız.
Deriden parça alıp incelemeyince koyamadılar teşhisi.
Bu arada ne kremler ne iğneler ne alerji hapları kullandım uyuz olduğumu anlayana kadar anlatamam. Kâbus gibiydi.


çok geçmiş olsun @Theodor bir daha yaşamaman dileğiyle

camatil

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 398
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #7 : Ağustos 03, 2020, 06:40:59 ÖS »
@Theodor geçmiş olsun. Arada bir bende de kaşıntı var. Ama Çok olmuyor.

vegyp

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 169
  • Yol yüründükçe oluşur.
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #8 : Ağustos 04, 2020, 03:52:26 ÖS »
Merhaba, ben de ilk yıl bittikten sonra kaşıntı başlamıştı hijyenik veya yediklerimle ilgili sanmıştım fakat değildi. Krem bir nebze rahatlatıyordu fakat kesmemişti. Allerjik ürtiker (Kurdeşen) çıkmıştı benimki ve tanı koymakta zorlanıyor hekimler çünkü o an kaşınıyor kızarıyor ve geçiyor yeri belirsiz oluyor. Eğer kaşıntı hissetiğinizde çıkan kızarıklıkları çekerseniz gösterin doktorunuza. Ben öyle yaptım da tanı kondu o sayede allerji ilacı kullanıyorum da rahatlatıyor. HIV ile ilgili de olabiliyormuş o yüzden siz de bunu yaşıyor olabilirsiniz.
Her şeyim tastamam. Sadece biraz daha kendime ihtiyacım var.

kbrslm

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 114
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #9 : Ağustos 04, 2020, 11:10:54 ÖS »
Hepinize teşekkür ederim giremedim yazamadım lütfen kusura bakmayın bugün doktoruma gittim ilaç değiştirdim biktarvy diye bi ilaca geçtim umarım iyidir yaa bu ilaç ve kaşıntım için bi ilaç verdi alerjilere karşı iyi gelir dedi 1 sonra gidicem bakalım yeni ilaç nasıl gelicek lütfen iyi ve yan etkisi de olmasın lütfennnn ❤️

turuncu

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 3180
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #10 : Ağustos 05, 2020, 01:16:27 ÖÖ »
Kaşıntı ve kızarıklıkların sebebi fazla doz ilaç almak da olabilir. 2 defa ilacı normal saatinden erken aldım. İkisinde de kaşıntı ve kızarıklıklar oldu.

kbrslm

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 114
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #11 : Ağustos 05, 2020, 11:12:33 ÖÖ »
Doxafin diye bir ilaç verdi doktorum umarım işe yarar bakalım görücez

yenihayat1

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 54
Ynt: KAŞINTI
« Yanıtla #12 : Ağustos 07, 2020, 12:59:59 ÖÖ »
ürtiker (kurdeşen) olabilir.. arada bir bendede hortluyor lanet olasıca. halbuki tanı aldıktan sonra o kadar stres üzüntüye rağmen 1.5 sene hiç uğramadı. şu an bazı akşamlar yine kabarıyom. yani hiv le alakası yok bende kendimi bildim bileli ara ara başlıyor sonra 1 2 sene kayboluyor.