Mavi-Banner

Gönderen Konu: Siğil tedavisi sonrası derinin dibinde pötürcük kalıyor mu  (Okunma sayısı 313 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Samonuru11

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 259
Merhaba arkadaşlar ben siğil trdavisi oldum düştü siğilde ama o yere dokununca böyle kabaarcık gibi yeniden oluşucakmış gibi duruyor ve hafif bir siyahlık var o hep öyle mi kalıcak tekrar çıkmasa bile ? Yoksa eski siğilsiz haliyken olduğu gibi deri haline mi dönücek

Hiv ve Aids


 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
4 Yanıt
1654 Gösterim
Son İleti Ağustos 30, 2016, 08:54:04 ÖS
Gönderen: Endo345
3 Yanıt
920 Gösterim
Son İleti Kasım 22, 2017, 05:16:06 ÖS
Gönderen: genvoya
13 Yanıt
1587 Gösterim
Son İleti Aralık 23, 2019, 11:34:18 ÖÖ
Gönderen: Samonuru11
6 Yanıt
1121 Gösterim
Son İleti Aralık 23, 2018, 10:02:58 ÖS
Gönderen: Galata
4 Yanıt
561 Gösterim
Son İleti Mart 03, 2020, 04:00:23 ÖS
Gönderen: Samonuru11