Gönderen Konu: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️  (Okunma sayısı 3037 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tunning153

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 134
İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« : Mart 17, 2019, 09:37:25 ÖS »
Selam Arkadaşlar ;

Bugün annem evde temizlik yaparken cam, kapı Allah ne verdiyse açtı. Bende tabi soğuk aldım. Akşam saat 18:00 uyudum bi uyandım ki aman Allahım nasıl halsizim, boğazım nasıl acıyo yutkunamıyorum. Önerileriniz var mı ? Çabuk atlatmam için ne  yapmalıyım.

Hiv ve Aids

İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« : Mart 17, 2019, 09:37:25 ÖS »

HeMan

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 556
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #1 : Mart 17, 2019, 10:25:57 ÖS »
@tunning153 geçmiş olsun
Bu tür durumlarda uyguladığım 2  şey var
1) bol limonlu ada çayı
2) yine bol limonlu tavuk suyu çorbası
Umarım işe yarar 😉geçmiş olsun tekrar

Air

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 112
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #2 : Mart 17, 2019, 10:52:18 ÖS »
Cd4 lerin ii se bişey olmaz nane limon ıhlamur zencefil karabiber elma kabuğu söy kaynat bal ile  karistrip  iki sate bir  ic  birazda terle çok ağrının varsada parol al ..gayet normal hasta olmamız sorun yapma yani
« Son Düzenleme: Mart 17, 2019, 10:54:16 ÖS Gönderen: Air »

Hiv ve Aids

Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #2 : Mart 17, 2019, 10:52:18 ÖS »

Bayanberay

  • Üye
  • *
  • İleti: 39
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #3 : Mart 17, 2019, 11:12:32 ÖS »
Öncelikle istirahat tabiiki bir sağlıkcı olarak bunu söylemeliyim :) , sonra sabah ve aksam 1 er bardak kekik nane limon zencefil kaynat en son 1 cay kasigi bal 2 gunde toparlatiyor , bide calisiyorsan önerim imutor alinca ilacdan bi 5 6 saat sonra guzel oluyordu enerji acisindan ama fiyati biraz pahali 70 80 lira gibi

tunning153

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 134
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #4 : Mart 18, 2019, 09:02:13 ÖÖ »
@HeMan @Air @Bayanberay Teşekkür ederim 🙏🏻 Gece sabaha kadar ateşim düşmedi saat 5 gibi uyandığımda terlemişim daha i hissediyodum kendimi. Şimdide işe gidiyorum hafif ağrılarım var eğer gün içinde iyi hissetmezsem hastaneye giderim 🙃

tunning153

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 134
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #5 : Mart 18, 2019, 09:29:12 ÖS »
@Bayanberay  Selam bişey sormak istiyorum. Sağlıkçı oldugunh söylemiştin ilacımı 22:30 da içiyorum ben ilacım genvoya bugün halsiz olduğum için iştahımda pek yoktu bol limonlu bir çorba öğleden sonrada bir tane simit yedim. İlacımı içmeden önce 2 tane muz 1.5 avuç kuruyemiş yiyip ilacımı içsem rahat emilir mi ? Sıkıntı olur mu yoksa ? @Mavera

turuncu

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 3171
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #6 : Mart 18, 2019, 09:51:20 ÖS »
Geçmiş olsun! Son da olmayacak :)
İyi bir öğünle ilacı almak her zaman daha iyi. Ama 1-2 muz,1 dilim yağlı ekmek,kuruyemişle alınabileceğini de söyleten doktorlar var. 1 Seferden bişey olmaz ayrıca. Yemeğe ulaşamayıp kuruyemişle aldığım da oluyor benim arada.

tunning153

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 134
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #7 : Mart 18, 2019, 09:54:39 ÖS »
@turuncu evde sadece kabak yemeği var. Bide akşam olunca ateşim çıkıyo hastaneye mi gitsem ki acaba

Bayanberay

  • Üye
  • *
  • İleti: 39
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #8 : Mart 18, 2019, 10:31:56 ÖS »
@tunning153 } alınabilmesinde sıkıntı yok tabiiki ilacini onemli olan cok sık devam ettirmemen yani hasta oldun 2  3 gun bu sekilde aldin sonra duzenledin bisey olmaz , ama sık devam edersen sıkıntı olur. Imutoru hala öneriyorum :-) istah aciyor + beta glukan sayesinde cd4 katliyor  ve viral baskilamada cok etkili oluyor , bende sahsen cok iyi oldu %17 cd den % 38 im su an :-)

turuncu

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 3171
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #9 : Mart 18, 2019, 11:53:36 ÖS »
@turuncu evde sadece kabak yemeği var. Bide akşam olunca ateşim çıkıyo hastaneye mi gitsem ki acaba
Kötü hissediyosan acile git tabi. İlaçlarla daha çabuk atlatırsın.

tunning153

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 134
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #10 : Mart 19, 2019, 10:30:41 ÖÖ »
Siz ilacınızı kaçta içiyosunuz ? Ve neler yiyorsunuz ilacınızla beraber ? @turuncu @Bayanberay tamam alayım o ilacı akşam sabah nasıl içiyorsun.

tunning153

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 134
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #11 : Mart 19, 2019, 11:17:24 ÖÖ »
Ya bide yeni bi huy edindim sinir oluyorum kendime dün ilacımı  içtikten sonra kapağını kapatmamışım. Bişey olmuşmudur. Sabah farkettim kapağı kapatmadığımı. 😡 😡 😡

turuncu

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 3171
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #12 : Mart 19, 2019, 12:24:12 ÖS »
Ya bide yeni bi huy edindim sinir oluyorum kendime dün ilacımı  içtikten sonra kapağını kapatmamışım. Bişey olmuşmudur. Sabah farkettim kapağı kapatmadığımı. 😡 😡 😡
Doktorun yazacağı ilaçları kullanman daha sağlıklı olur. Vitaminler bizler için pek önerilmiyor. 
Açık bırakarak ilacın nemlenip bayatlamasına sebep olursun. Sürekli bunu yapıyosan sorun olabilir.

tunning153

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 134
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #13 : Mart 19, 2019, 03:35:54 ÖS »
İlk defa dün açık bırakıp uyumuşum 1 kereden bişey olmaz değil mi ? @turuncu

Angelowic

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5772
  • Nefes alıyorsak, Umut var demektir 🌹
Ynt: İLK DEFA HASTALANDIM ❗️
« Yanıtla #14 : Mart 19, 2019, 05:06:19 ÖS »

İlk defa dün açık bırakıp uyumuşum 1 kereden bişey olmaz değil mi ? @turuncu


ilacın kapağını açık unutmak nedir yaa :) @tunning153 bence daha dikkatli olmalısın, özen göster ilaçlarına..


 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
15 Yanıt
5223 Gösterim
Son İleti Mart 20, 2019, 05:24:44 ÖÖ
Gönderen: benburak
6 Yanıt
1966 Gösterim
Son İleti Ekim 22, 2017, 09:57:44 ÖS
Gönderen: genvoya
9 Yanıt
2709 Gösterim
Son İleti Aralık 27, 2017, 05:41:29 ÖS
Gönderen: Mavera
5 Yanıt
1885 Gösterim
Son İleti Eylül 20, 2019, 08:06:41 ÖS
Gönderen: mazhar
4 Yanıt
1569 Gösterim
Son İleti Mart 30, 2020, 08:34:26 ÖÖ
Gönderen: Mavera