Mavi-Banner

Gönderen Konu: İlaç yan etkisi  (Okunma sayısı 167 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

thısısmyworld

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 9
İlaç yan etkisi
« : Mayıs 23, 2020, 11:08:41 ÖS »
Arkadaşlar hivent+tivicay kullanıyorum ve bazı zamanlar durduk yere çok fazla esniyorum art arda neredeyse ağzım yırtılacak gibi oluyor ayrıca erken yoruluyorum bu durumdan bıktım ne olursa kafayı buna takıyorum doktoruma da muayene olamadığım için günden güne sinirlerim bozuluyor acaba cd4 ve cd8 değerlerimde bir sıkıntı mı olmaya başladı sizce ?

Hiv ve Aids

İlaç yan etkisi
« : Mayıs 23, 2020, 11:08:41 ÖS »

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 6026
Ynt: İlaç yan etkisi
« Yanıtla #1 : Mayıs 27, 2020, 02:44:41 ÖS »
Hayır durumunun hiv veya cd4/8 ile hiç bir ilgisi olduğunu zannetmiyorum. Vitamin kan değerleri ve tiroid değerlerine bakabilir drun. Kendi kendine vitamin ilacı falan alma o tv reklamlarındaki 'bi tane süpervitamin alıyorum tüm gün tam gaz yola devam ediyorum enerjim bitmiyor' hepsi faso fiso, bilimsel olarak kanıtlanmış şeyler değiller. Zararı bile olabilir.

İlacını aksatmıyorsan, etkileşim yapacak başka bir şey ilaç vs kullanmıyorsan, hiv ile alakalı sorun yaşaman beklenmez.

Diğer kan değerlerin de normal ise, psikolojik bile olabilir depresyon da bazen halsizlik, çabuk yorulma vs. yapabiliyor. Forumda bulunan depresyon ölçeği testini yapmadıysan yapmanı öneririm.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

thısısmyworld

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 9
Ynt: İlaç yan etkisi
« Yanıtla #2 : Mayıs 27, 2020, 11:20:22 ÖS »
@Mavera Yanıtınız için teşekkür ederim.

Hiv ve Aids

Ynt: İlaç yan etkisi
« Yanıtla #2 : Mayıs 27, 2020, 11:20:22 ÖS »

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
1 Yanıt
1293 Gösterim
Son İleti Ocak 07, 2017, 10:25:30 ÖS
Gönderen: ehlikeyhif
TRIUMEQ yan etkisi mi ? Yoksa grip mi ?

Başlatan merak_etme_sabret « 1 2 » HIV + KÖŞE

19 Yanıt
2880 Gösterim
Son İleti Nisan 09, 2018, 08:48:18 ÖS
Gönderen: beybisi
1 Yanıt
594 Gösterim
Son İleti Şubat 16, 2018, 09:47:54 ÖS
Gönderen: Fatih
10 Yanıt
1402 Gösterim
Son İleti Ekim 01, 2018, 07:31:46 ÖÖ
Gönderen: Mavera
7 Yanıt
832 Gösterim
Son İleti Şubat 18, 2019, 10:31:20 ÖS
Gönderen: inflame