Gönderen Konu: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA  (Okunma sayısı 1062 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Samonuru11

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 381
HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« : Mayıs 16, 2021, 12:20:10 ÖS »
Selam arkadaşlar.

Umarım herkesin sağlığı iyidir. Son 4 yıldır hiv pozitifim ve son 6-7 aydır anal ve penis bölgemde kaşıntı başladı ve egzamam arttı sakalda kulak bölgesinde cildimde kuruyor penis bölgesi için mantar kremleri vs kullandım ama sanırım mantar değil kasık bitide olamaz çünkü göremiyorum acaba genvoya ciltte kuruluk ve kaşıntı yapar mı ? Benim gibi bu sorunu yaşayanlar var mı ? İlaç değişikliği istesem mi ? Bilen veya yaşayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

Hiv ve Aids

HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« : Mayıs 16, 2021, 12:20:10 ÖS »

Eromenos

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 66
  • Dize gelen pişmanlıklar.
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #1 : Mayıs 16, 2021, 01:30:29 ÖS »
@Samonuru11  selam 🙋‍♂️ dostum
Bende genvoya kullanırken ayaklarımda yaralar vardı dirseklerimde ve zaman zaman penis bölgemde kaşıntılar vardı.
Tabi onum dışında başka ciddi yan etkilerim vardı
Doktorum Biktavry beklememi  istedi Biktavry de gelir gelmez geciş yaptım o yaralar izler kabuklanmalar kaşıntı şükür  gecti🙏
Doktoruna bir danış   İstersen kendine iyi bak umarım kısa sürede gecer🙏
Bin nasihatten bir musibet yeğdir

masmahe

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 496
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #2 : Mayıs 16, 2021, 01:31:23 ÖS »
Aynı sorunları bende yaşıyorum.2.5 yıldır egzama tedavisi görüyorum.Yüz bölgesi için raporlu krem kullanıyorum.Adı ELİDEL.Her gün sürüyorum kızarıklık olmuyor.Sende bu şekilde doktorun önereceği bir kremi her gün kullanmalısın.Kızarıklık olmasının önüne geçmelisin.Benim peniste değil ama makat bölgesinde kızarıklık var.Dermatolog egzamanın o bölgede çıktığını söyledi.Orası için krem kullanmıyorum.
Dar iç çamaşırı ve kıyafet giymemeye çalış.
%100 pamuklu iç çamaşırı kullan.
WC den sonra bölgeyi iyice kurula mümkünse fön makinası ile
Bunlara dikkat edersen geriliyor o bölgelerde.
Geçmiş olsun.
Enfeksiyon doktorum hiv pozitiflerde deri hastalıklarının ağır geçtiğini söyledi.O yüzden çıksın çıkmasın kremleri her gün kullanmalıyız egzamada.Tedavisi yok çünkü.
« Son Düzenleme: Mayıs 16, 2021, 01:35:29 ÖS Gönderen: masmahe »

Hiv ve Aids

Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #2 : Mayıs 16, 2021, 01:31:23 ÖS »

okomka

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 312
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #3 : Mayıs 16, 2021, 10:35:27 ÖS »
Kaşıntı sorunu olanların kolestrol,trigliserit ve Karaciğer kontrolleri yaptırmalarını tavsiye ederim.

Samonuru11

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 381
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #4 : Mayıs 16, 2021, 11:42:21 ÖS »
@Eromenos yorumun için saol bende yara yoktu kaşını var maalesef ayalarımda özellikle direk bende bictavry geçmeyi isticem diğer gittiğimde. @masmahe bende deri döküntüsü oluyor çok aşırı değil kızarıklıkta yok ama can sıkıcı yinede işte ...

Bluecrystal

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 156
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #5 : Mayıs 17, 2021, 05:19:57 ÖS »
Çocukluğumdan beri kronik el ve ayaklarımda, hep aynı bölgede ara ara alevlenir. Pozitif olduktan sonra herhangibir artış yaşamadım. Triumeq kullanıyorum. Genelde boya tiner vs gibi kimyasallar etkiliyor egzamanın gelişmesine. Ne zaman işim olsa hemen özellikle ellerimde kuruma ve su  toplama şeklinde gelişir. Dermovate krem kullanıyorum. Çok faydasını gördüm. Kaşıntı hiç olmuyor ama krem kullanmayı ihmal edersem deride ilerleyip acı veren çatlaklara sebeb oluyor.
« Son Düzenleme: Mayıs 17, 2021, 05:20:48 ÖS Gönderen: Bluecrystal »

Mervinn

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 205
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #6 : Mayıs 18, 2021, 10:18:15 ÖÖ »
Bu işten en çok müzdarip olan bendim vucudumun her yeri kızarıklık ve kalıntı vardı. İlacım Genvoyaydı değiştirdim 6 ay oldu hiç şikayetim kalmadı. İlacını değiştirmeni tavsiye ediyorum.

Samonuru11

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 381
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #7 : Mayıs 22, 2021, 12:12:46 ÖÖ »
@Mervinn hangi ilaca geçtin acaba ?

Mervinn

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 205
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #8 : Mayıs 31, 2021, 11:31:44 ÖÖ »
Genvoya kullanıyordum şimdi Biktarvye geçtim sıkıntım kalmadı. Hatta eski gönderilerimde de bu sıkıntımdan bahsetmiştim

bluedream

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 135
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #9 : Haziran 02, 2021, 02:17:19 ÖÖ »
Kaşıntı sorunu olanların kolestrol,trigliserit ve Karaciğer kontrolleri yaptırmalarını tavsiye ederim.

Bende ise tam tersi genvoya kullanırken kaşıntım yoktu. Biktarvy e geçiş yaptım. Ellerimde kaşıntılar başladı. Kolesterol hastasıyım zaten. En iyisi gidip tekrar tahlil yaptırayım. Tşkler @okomka

okomka

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 312
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #10 : Haziran 02, 2021, 06:18:16 ÖS »
tatlıyı kestiğimde kaşınmıyorum.

simsiyah

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 63
Ynt: HIV-GENVOYA-KASINTI-EGZAMA
« Yanıtla #11 : Haziran 02, 2021, 08:30:01 ÖS »
Arkadaşlar ilaci alirken eczane ye ödeme yapıyor muyuz sgk liyim  bu arada.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
6 Yanıt
4478 Gösterim
Son İleti Haziran 23, 2020, 01:43:53 ÖÖ
Gönderen: Pozitif_yasam
7 Yanıt
2509 Gösterim
Son İleti Şubat 16, 2018, 04:27:15 ÖS
Gönderen: poz.poz.
4 Yanıt
1903 Gösterim
Son İleti Ekim 08, 2019, 05:28:54 ÖS
Gönderen: Karmasik
8 Yanıt
2356 Gösterim
Son İleti Nisan 28, 2019, 06:43:26 ÖS
Gönderen: Angelowic
1 Yanıt
1133 Gösterim
Son İleti Ekim 17, 2019, 02:40:09 ÖS
Gönderen: masmahe