Mavi-Banner

Gönderen Konu: eczane önerisi  (Okunma sayısı 2241 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Eirene

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 257
eczane önerisi
« : Mayıs 16, 2017, 06:49:25 ÖS »
arkadaşlar merhaba, Ankara'da Erşen eczanesi dışında önerebileceğiniz bir eczane var mı? İlk tanı aldığımda doktor oraya yönlendirmişti fakat şuan yeteri kadar ilgili olduklarını düşünmüyorum daha iyi bir yer varsa değiştirmek isterim, @Matland sen nereden alıyorsun?

Hiv ve Aids

eczane önerisi
« : Mayıs 16, 2017, 06:49:25 ÖS »

Matland

  • Ziyaretçi
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #1 : Mayıs 16, 2017, 07:22:28 ÖS »
hahaha @Eirene aynı yerden alıyormuşuz ilaçlarımızı. Maalesef ben de ordan hiç memnun değilim. Beni maalesef bir arkadaşıma deşifre ettiler. isteyerek yapmadılar ama bakkal gibi olduğunu düşünüyorum oranın. Yani bir eczacı da hasta gizliliği konusunda hastanedekiler kadar özenli olması gerekir. Ama maalesef Erşen beni kaybetti. Ben @ankist in önerdiği eczaneyi deneyeceğim.

lordstark

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 356
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #2 : Mayıs 16, 2017, 07:51:20 ÖS »
Bana da gaziantep için eczane önerebilecek var mı? @antepli27 kardeşim sen nereden alıyorsun önerebileceğin yer var mı?
Toplumun yargısını kırsaydık herşey mükemmel olurdu...

Hiv ve Aids

Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #2 : Mayıs 16, 2017, 07:51:20 ÖS »

LaLaLand

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 73
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #3 : Haziran 11, 2019, 03:27:02 ÖS »
yeni başlık açsam mı bilemedim ama forumu kirletmeye gerek yok.

Bakırköy sadi konuk hastahanesi yakınlarında eczane önerisi olan var mı? ilk gittiğimde bir kaç eczane bizde ilaç yok demişti. bir taneye denk gelmiştim. ama o da oldukça kötü bir yer. en iyi ihtimalle yarım saat- 45 dk bekletiyorlar ilacı getirmek için. bazen de ertesi gün tekrar gitmek zorunda kalıyorum ve artık bunaltmaya başladı. istisnası olmadı hiç.

kafalarını da anlamıyorum. biliyorsun her 3 ayda bir oradan ilaç alıyorum. neden rafına koymuyorsun da beni uğraştırıyorsun her seferinde. sözlü olarak belirttiğim halde bir şey yapmadılar.

turuncu

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 3165
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #4 : Haziran 11, 2019, 03:37:31 ÖS »
yeni başlık açsam mı bilemedim ama forumu kirletmeye gerek yok.

Bakırköy sadi konuk hastahanesi yakınlarında eczane önerisi olan var mı? ilk gittiğimde bir kaç eczane bizde ilaç yok demişti. bir taneye denk gelmiştim. ama o da oldukça kötü bir yer. en iyi ihtimalle yarım saat- 45 dk bekletiyorlar ilacı getirmek için. bazen de ertesi gün tekrar gitmek zorunda kalıyorum ve artık bunaltmaya başladı. istisnası olmadı hiç.

kafalarını da anlamıyorum. biliyorsun her 3 ayda bir oradan ilaç alıyorum. neden rafına koymuyorsun da beni uğraştırıyorsun her seferinde. sözlü olarak belirttiğim halde bir şey yapmadılar.
Büyük şehirlerde öyle olması çok normal ama. Eczane seçeneği bol çünkü. Bem küçük bir şehirdeki bir eczaneden alıyorum ilaçlarımı. ilk zamanlar 2 gün beklerdim ilacın gelmesi için. Sonra ilacı yazdırmadan 2 -3 gün önce eczaneyi arayıp ilacı getirmelerini söyledim. Şu anda ben söylemeden getiriyolar. Gittiğimde hemen alabiliyorum. İlacı yazdırmadan 2-3 gün önce ararsan eczaneyi sana da getireceklerdir. Reçeteyi işlemeden ilaç getirmemeleri çok anlaşılır. Büyük şehir çünkü ve pahalı ilaçlar.İlacı onlardan alacağını bilemezler.
« Son Düzenleme: Haziran 11, 2019, 03:42:32 ÖS Gönderen: turuncu »

LaLaLand

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 73
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #5 : Haziran 11, 2019, 03:45:43 ÖS »
@turuncu raf tivicay bilmem ne dolu. sadece isentress yok her seferinde aynı geyik. bugün de aynısını yaptılar. öğlen gittim 5te gelir dedi. ilacım olmasa işim yaş yani. neyse bu son oldu. sonrakine tek tek sorucam diğer eczanelere eğer burdan bir öneri gelmezse.

yok yani 2 kere söyledim. getirmiyorlar inatla. kafalarına vura vura getirtecek halim yok. bana muhtaç kafasında takılıyorlar galiba. anlayamadım zihin yapılarını. 1 yıldır da hep ordan aldım uğraşmamak için saf gibi. sen şanslıymışsın.
« Son Düzenleme: Haziran 11, 2019, 04:16:52 ÖS Gönderen: LaLaLand »

turuncu

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 3165
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #6 : Haziran 11, 2019, 04:06:24 ÖS »
@turuncu laf tivicay bilmem ne dolu. sadece isentress yok her seferinde aynı geyik. bugün de aynısını yaptılar. öğlen gittim 5te gelir dedi. ilacım olmasa işim yaş yani. neyse bu son oldu. sonrakine tek tek sorucam diğer eczanelere eğer burdan bir öneri gelmezse.

yok yani 2 kere söyledim. getirmiyorlar inatla. kafalarına vura vura getirtecek halim yok. bana muhtaç kafasında takılıyorlar galiba. anlayamadım zihin yapılarını. 1 yıldır da hep ordan aldım uğraşmamak için saf gibi. sen şanslıymışsın.
Sık yazılan ilaçlar içinde olmadığından da olabilir. İsentress kullanan çok azdır heralde artık. Doktorlar daha çok Triumeq,Genvoya,Stribild,Hivent,Truvada,Sidatra,Norvir,Prezista,Tivicay falan yazıyolar. Eski bir ilaç olduğu için sorun yaşıyosundur büyük ihtimalle.
Ne zamandır kullanıyosun İsentress? Değiştirmeyi düşündün mü hiç ilacını? Yeni ilaçların yan etkileri çok daha az çünkü.

LaLaLand

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 73
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #7 : Haziran 11, 2019, 04:40:00 ÖS »
@turuncu iyi niyetini anlıyorum ama doktora görünmeden önce gidip yarım saat sonra ilacı alacağımı belirtecettiğim halde geri döndüğümde yine bekletildim, depo aranmamıştı. ilacın az bulunmasıyla alakası yok yani. vurdumduymazlıkları sorun. neyse uzatmaya gerek yok, önerisi olan varsa bekliyorum. olmadı ben araştırıcam artık. ya da bir eczane ile konuşup anlaşıcam, önceden getirtsin.

soruna gelince, tedavime başladığımdan beri aynı ilaçlar. hiç değişmedim yani neredeyse 2 senedir. aç karına içilebildiği için pekte kurcalamadım doğrusu. önemli bir kriter benim için. biraz kemik erimem var, yapcak bir şey yok. :-\ senin fikrin var mı, bilgin var mı? doktoruma sorayım? aç karına içilebilen.

turuncu

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 3165
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #8 : Haziran 11, 2019, 05:28:07 ÖS »
@LaLaLand tabi tabi. Öyle bir eczaneyi değiştir tabi ki. Dediğin gibi seçtiğin eczanenin sahibiyle oturup konuşursan sorun olmaz diye düşünüyorum.
Kemik erimesi,böbre ve karaciğer yetmezliğini gidermek için yeni ilaçlar var zaten. Mesela Genvoya içindeki tenofovir alafenamid, Truvada ve Stribild içindeki tenofovir  disoproxil fumarate den çok daha az etkiliyor böbrekleri,karaciğeri ve kemikleri. Ya da Triumeq ve Tivicay içindeki dolutegravir hiv tedavisinde çok önemli bir molekül bence. İkili kombinasyonlarda kullanılır. Ama tabi şu da var; Eski ilaçların yan etkileri iyi bilinirken yeni ilaçların yan etkilerinin ne derece olacağı çok yeni olduğu için bilinmiyor. Ne var ki yeni ilaçların yan etkileri azaltılarak üretildiğini biliyoruz ve öyle olmasını bekliyoruz.
Aç karnına alabileceğin ilaçlar var tabi. Triumeq (İçindeki abacavir için HLA denilen bir alerji testi yapılıp yazabiliyor ve ırsi kalp hastalıkları varsa önerilmiyor) ve Truvada-Tivicay kullanabilirsin. Yanlış yönlendirmek de istemem seni. Benim ki sadece öneri. İsentress in biraz uyşturucu etkisi olduğunu okumuştum yine burda. Doktorunla konuş bence. O ne derdi acaba?
« Son Düzenleme: Haziran 11, 2019, 05:40:35 ÖS Gönderen: turuncu »

LaLaLand

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 73
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #9 : Haziran 11, 2019, 05:36:14 ÖS »
@turuncu öneriler için teşekkürler. ırsi kalp hastalığı hiç duymadım akrabalarda ama yine de dediklerini not alıyorum. doktoruma sorarım randevu zamanı. tekrar teşekkürler.

turuncu

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 3165
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #10 : Haziran 11, 2019, 07:04:24 ÖS »
@turuncu öneriler için teşekkürler. ırsi kalp hastalığı hiç duymadım akrabalarda ama yine de dediklerini not alıyorum. doktoruma sorarım randevu zamanı. tekrar teşekkürler.
Rica ederim.

mapplethorpe

  • Üye
  • *
  • İleti: 26
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #11 : Haziran 25, 2019, 09:36:36 ÖS »
@LaLaLand  sadi konuktan çıkınca yokuşun yan tarafında yan yana iki eczane vardı. Sol taraftaki Doğan abiyle Erkan abi. Şimdi kentsel dönüşümden mi ne dükkanı taşımışlar hatta ayırmışlar sanırım. Doğan abininki yolun karşısında medical parkın karşısında bi yere geçmiş. Adı da nil olmuş sanırım. 3 yıldır ordan alıyorum. Baya iyiler ilgililer. arkadaşların dediği gibi bi gün önceden arıyosun abi benim ilaçları ayarlar mısın diye. Sağolsun ayağına kadar getiriyo da gerekirse yani tavsiye edilir 🤙🏻

Barış

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 194
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #12 : Haziran 26, 2019, 08:35:52 ÖÖ »
Kadıköy Selimiye eczanesi, artık aileden birisi gibi rahat davranıyorum. Aldığın malın satış sonrası teknik desteği olur ya aynen öyle,samimi ve on yargısız  insanlar.

LaLaLand

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 73
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #13 : Haziran 28, 2019, 10:20:27 ÖS »
@mapplethorpe teşekkürler 10 gün sonra ilaç alıcam, bir gidip sorayım bakayım onlar ne diyecek.

LaLaLand

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 73
Ynt: eczane önerisi
« Yanıtla #14 : Temmuz 09, 2019, 11:35:36 ÖS »
@mapplethorpe dediğin gibi gerçekten de güler yüzlü, ilgili biri çıktı. ilk sefer olduğu için aramadım, reçeteyle gittim. direkt numarasını verdi. sonraki sefer 1 gün önce arayacağım, getirtecekmiş. bilgi için teşekkürler. söyle bir çay ısmarlasın, yeni müşteri getirttiğin için.  ;D ;D

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
Ankara Eczane

Başlatan Matland HIV + KÖŞE

9 Yanıt
1665 Gösterim
Son İleti Nisan 05, 2018, 10:34:40 ÖÖ
Gönderen: armada
8 Yanıt
1077 Gösterim
Son İleti Ağustos 14, 2017, 10:10:34 ÖS
Gönderen: candle
0 Yanıt
893 Gösterim
Son İleti Temmuz 19, 2018, 07:47:26 ÖS
Gönderen: Enescan1212
5 Yanıt
1479 Gösterim
Son İleti Eylül 11, 2018, 10:35:13 ÖS
Gönderen: uzaklara
3 Yanıt
216 Gösterim
Son İleti Şubat 12, 2020, 07:04:23 ÖS
Gönderen: Angelowic