Gönderen Konu: ayaklarda kaşıntı  (Okunma sayısı 308 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Pozitif_yasam

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 93
  • herkesin bi hikayesi vardir...
ayaklarda kaşıntı
« : Haziran 12, 2020, 12:55:29 ÖÖ »
merhaba arkadaşlar hepimiz sonuçta bi nevi bu tanı ile yaşıyoruz çeşitli sebeplerden dolayı vucudumuz bazı belirtiler veriyor benimde son zamanlarda bazen kalp çarpıntım olsada özellikle ayaklarımda kaşıntılar oluyor hatta yara şeklinde oluyor kaşıyınca üzeri pütürlü bi şekilde mevcut sizde de bu durumu yaşayan var mı veya tedavi olan şu sıralar malum corona yüzünden hastanelere yaklaşamıyoruz malesef burda böyle belirtisi olan arkadaşlar varsa paylaşır ise sevinirim hepimize sağlıklı ve mutlu huzur dolu günler dilerimm..
herkesin bi hikayesi vardır...kimi etine kazır hikayesini kimi de kağıda yazar hikayesini..kağıt yanınca et gömülünce o hikayede biter..yarını düşünürek yaşamak önemli olan..

Hiv ve Aids

ayaklarda kaşıntı
« : Haziran 12, 2020, 12:55:29 ÖÖ »

mazhar

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 123
Ynt: ayaklarda kaşıntı
« Yanıtla #1 : Haziran 12, 2020, 03:08:21 ÖS »
aynen bende de var kardeşim dediğin gibi kaşıdıkça pütürlü hani sanki su toplamışta deri dökülür ya öyle oluyor :) ama tek derdimiz bu olsun kardeşim geçmiş olsun

MARVEL

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 434
Ynt: ayaklarda kaşıntı
« Yanıtla #2 : Haziran 12, 2020, 07:00:21 ÖS »
@Pozitif_yasam  ve @mazhar arkadaslar benim kullandigim ilaclar tivicay ve hivent 3 yildir kullaniyorum ben hic yan etki yasamadim simdi kullandiginiz ilactan boyle bir durum olurmu emin degilim ama ayak mantari tarzinda bir durum olabilirmi aklima geldi sizinlede paylasmak istedim nacizane onerim ayaklarinizin ter ya da sudan dolayi mumkun mertebe islak nemli kalmamasina özen gösterin ayak spreyleri ya da antibakteriyel pudra doktorunuza ulasana kadar biraz idare edebilir. dr ilede mutlaka paylasirsiniz gerekirse cildiyeye de mutlaka görünün cok rahatsiz edicidir tahmin edebiliyorum cok gecmis olsun 🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

Hiv ve Aids

Ynt: ayaklarda kaşıntı
« Yanıtla #2 : Haziran 12, 2020, 07:00:21 ÖS »

mrcellophane

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 101
Ynt: ayaklarda kaşıntı
« Yanıtla #3 : Haziran 12, 2020, 07:33:18 ÖS »
@mazhar’a katılıyorum ben de. Nisan’dan beri kol ayak bacak bi döküntü bi kaşıntıdır gidiyor. :) kötüye yormamaya çalışıyorum. Bepantholle falan idare ediyorum. Bi hastaneye gidip testleri yaptırsak hepimiz rahatlayacağız mental bence sıkıntımız. :)

Pozitif_yasam

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 93
  • herkesin bi hikayesi vardir...
Ynt: ayaklarda kaşıntı
« Yanıtla #4 : Haziran 13, 2020, 12:15:45 ÖÖ »
@Pozitif_yasam  ve @mazhar arkadaslar benim kullandigim ilaclar tivicay ve hivent 3 yildir kullaniyorum ben hic yan etki yasamadim simdi kullandiginiz ilactan boyle bir durum olurmu emin degilim ama ayak mantari tarzinda bir durum olabilirmi aklima geldi sizinlede paylasmak istedim nacizane onerim ayaklarinizin ter ya da sudan dolayi mumkun mertebe islak nemli kalmamasina özen gösterin ayak spreyleri ya da antibakteriyel pudra doktorunuza ulasana kadar biraz idare edebilir. dr ilede mutlaka paylasirsiniz gerekirse cildiyeye de mutlaka görünün cok rahatsiz edicidir tahmin edebiliyorum cok gecmis olsun 🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️
merhaba arkadaslar benimde önceden tüm vucumda kaşıntı vardı ama kullandığım bazı losyon ve kremler ıyılestırdı ama arada bir ayaklarım kaşınıyor tabiki her zaman değil tabiki haftada bir muhakkak kasınıyor bakalım hayırlısı ile hastanelere bi gidelim buluruz ınsallah çözümünü hepimize geçmiş olsun en kısa zaman acil şifalar dilerim..
herkesin bi hikayesi vardır...kimi etine kazır hikayesini kimi de kağıda yazar hikayesini..kağıt yanınca et gömülünce o hikayede biter..yarını düşünürek yaşamak önemli olan..

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
13 Yanıt
1485 Gösterim
Son İleti Ekim 05, 2018, 06:22:39 ÖÖ
Gönderen: Annembabam